Bassiequote:Op dinsdag 16 september 2008 17:17 schreef Dementor het volgende:
Het zal je maar gebeuren...
Bassie performt voor huis + irritante groep kinderen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:17 schreef Dementor het volgende:
Het zal je maar gebeuren...
Bassie performt voor huis + irritante groep kinderen.
Ik heb het gezien, ze was behoorlijk nerveus en nog steeds bang. Kreeg er een beetje de kriebels van, boek kan wel mooi zijn maar ik sla even over. Toch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:14 schreef Sporti het volgende:
BQ mijn tip voor een goed boek is van Naima El Bezaz, afgelopen vrijdag was ze ook te gast bij Pauw en Witteman.
Het gelukssyndroom
Knipperdeknip.
Daar was ik weer, ik kreeg ineens een gigantische hoofdpijn. Wat een raar topic, dat ga ik zo eens lezen, wij staan er toch niet in he? Grappig dat jouw ega ook een afwasborstel-fetish heeft, sleept ie ze ook overal vandaan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan kunnen jij en mijn
elkaar een hand geven, ik koop er al geen meer, hij is er heel precies in.....
![]()
Heb je dit al gezien?
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1
Ik heb er wel eens een geprobeerd, maar ik vond het maar niks. Wat ik op die site zie zijn zeepflacons?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je ook de afwasborstel met afwasmiddel reservoir?
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n ding vorig jaar gekregen via via voordat het op de markt kwam.
http://www.squidsoap.com/products.cfm
Hoe kan een man nu iets hebben met afwasborstels? Intrigerend.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:16 schreef kahaarin het volgende:
Dan kunnen jij en mijn
elkaar een hand geven, ik koop er al geen meer, hij is er heel precies in.....
![]()
Joah voor de kleintjes.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een geprobeerd, maar ik vond het maar niks. Wat ik op die site zie zijn zeepflacons?
Goedemiddag Huub. Jammer nou weer van dat sauna-incident.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
goeiemiddag iedereen
Hoi Huub,quote:
Hoi Huub. Komt er nog enige verbetering in CBML of is het de bedoeling dat we na iedere uitzending de herhaling moeten kijken om er iets van te begrijpen. Herhalingen die van YT geplukt moeten worden omdat de CBML site alleen deel 2 van de uitzending laat zien.quote:
Ja! Daar ben ik nou ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Huub,
Ik heb een vraagje........
Als er een situatie ontstaat dat alle vrouwen de creditcard van één man weigeren,
moet die man er dan ook uit?
Yup, vooral die met een zuignap aan de onderkant.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef Disana het volgende:
Daar was ik weer, ik kreeg ineens een gigantische hoofdpijn. Wat een raar topic, dat ga ik zo eens lezen, wij staan er toch niet in he? Grappig dat jouw ega ook een afwasborstel-fetish heeft, sleept ie ze ook overal vandaan?
ik heb ook geen idee waarom, naja, iedere gek z'n gebrek toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan een man nu iets hebben met afwasborstels? Intrigerend.
Uhhhh... ik vraag maar niet verder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Yup, vooral die met een zuignap aan de onderkant.![]()
Nouhou, als je een afwasborstel fetish hebt dan ken je ze, van die dingen met een onderkant die je op het aanrecht kan zetten zodat ze niet omvallen,quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Uhhhh... ik vraag maar niet verder.
Of wegens fysiek geweld?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Huub,
Als er een situatie ontstaat dat alle vrouwen de creditcard van één man weigeren,
Huub???quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Huub,
Kun je shaken. Hij plempt wat opmerkingen zo links en rechts in topics en is weer weg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:08 schreef Sporti het volgende:
ppppssstttttt Huub antwoorden graag ik wil eten
Je kunt ze ook aan een keukentegeltje vast laten zuigen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nouhou, als je een afwasborstel fetish hebt dan ken je ze, van die dingen met een onderkant die je op het aanrecht kan zetten zodat ze niet omvallen,
Op het aanrecht? Okeeeeeej....quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nouhou, als je een afwasborstel fetish hebt dan ken je ze, van die dingen met een onderkant die je op het aanrecht kan zetten zodat ze niet omvallen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |