Zou het?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef hondjes het volgende:
van de week boek van daniel estulin gelezen,,bilderberg-conferentie.
dan maak je je gelijk helemaal niet meer druk om de toonrede.alles wordt toch bepaald door een stelletje politici ,diplomaten , bankiers en topzakenlieden, die bijeen komen, om wereldzaken te bespreken.
Yep, alle Dan Browns staan hier in de boekenkast. Cc had het over de boeken van Kader Abdolah, De Koran en De boodschapper. Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig of het wat is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef kahaarin het volgende:
Heb je deze al gelezen? Een aanrader!![]()
Welke kleur had het zakje? Geel is vaak kip, rood/donkerrose rund, groen met kerry, oranjeachtig garnalen...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken jouw smaak niet, maar ik zou voor spannend gaan.
Oh, deze beker noedels is wat minder lekker. Geen idee wat erin zit, er staan alleen maar Chinese tekens op.
Het is een beker, het opschrift is rood. De kommen zijn wel duidelijk, daar staat ook Engelse tekst op en (mijn favoriet) 'extra spicey'.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welke kleur had het zakje? Geel is vaak kip, rood/donkerrose rund, groen met kerry, oranjeachtig garnalen...
Toch wel lekker om alle smaakjes te proberen, de mindere kun je dan de volgende keer laten staan.
Je bent een schatje. Hoe gaat het in Spanje en de zwangerschap?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:50 schreef hondjes het volgende:
van de week boek van daniel estulin gelezen,,bilderberg-conferentie.
dan maak je je gelijk helemaal niet meer druk om de toonrede.alles wordt toch bepaald door een stelletje politici ,diplomaten , bankiers en topzakenlieden, die bijeen komen, om wereldzaken te bespreken.
Karin Slaughter en Tess Gerritsen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, alle Dan Browns staan hier in de boekenkast. Cc had het over de boeken van Kader Abdolah, De Koran en de boodschapper. Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig of het wat is.
Rood, dan vermoed ik rund, geen garantie natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een beker, het opschrift is rood. De kommen zijn wel duidelijk, daar staat ook Engelse tekst op en (mijn favoriet) 'extra spicey'.
Spicey allesquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rood, dan vermoed ik rund, geen garantie natuurlijk.![]()
Ik ben gek op de spicey chicken....
De Mefisto Club van Tess vorige maand gelezen, heerlijk boek. Karin Slaughter lijkt me wel wat. Ik duik nu in de ECI gids, thanx.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:59 schreef kahaarin het volgende:
Karin Slaughter en Tess Gerritsen dan?
Goed om te horen. Waarom zijn alle hotels dicht dan, das toch nergens in Spanje?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef hondjes het volgende:
alles toppie..tot nog toe.
bijna 20 weken en dan weer echo en nog een kleine twee weken en ik ben in spanje.
zoek nu een huis om vanaf january in spanje te zijn, alle hotels zijn dicht.komt goed
Np, ben zelf ook een leesbeest!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Mefisto Club van Tess vorige maand gelezen, heerlijk boek. Karin Slaughter lijkt me wel wat. Ik duik nu in de ECI gids, thanx.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Spicey alles![]()
Die bakjes met al die zakjes erbij, ook zo leuk. Mag je zelf alles nog toevoegen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef Disana het volgende:
Nou, dan ga ik maar. If all else fails, dan duik ik gewoon die faillisementswinkel aan de Vismarkt in voor afwasborstels. Ik heb een afwasborstel-fetish.
alles sluit vanaf 17 oktober.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed om te horen. Waarom zijn alle hotels dicht dan, das toch nergens in Spanje?
Heb je ook de afwasborstel met afwasmiddel reservoir?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef Disana het volgende:
Nou, dan ga ik maar. If all else fails, dan duik ik gewoon die faillisementswinkel aan de Vismarkt in voor afwasborstels. Ik heb een afwasborstel-fetish.
Thnx!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie OP, ik ben 't met Disana eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |