quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:37 schreef neo567 het volgende:
Wie weet ga je er volgend jaar wat op vooruit --> een dubbeltje ofzo!
http://www.prinsjesdag.nl/beeld/index.shtml
12.35 tot 16.00 uur: live-uitzending op Nederland 1 en Politiek 24, gepresenteerd door Ferry Mingelen en Brecht van Hulten.
Met:
Rond 12.50 uur: de rijtoer met de Gouden Koets
Rond 13.15 uur: Koningin leest de Troonrede.
Rond 13.45 uur: Gouden Koets rijdt terug
Rond 14.05 uur: de balkonscène
Tussen 14.10 en 15.00 uur geven de fractievoorzitters van alle politieke partijen hun eerste reactie op de Troonrede
Rond 15.00 uur: biedt minister Bos van Financien het koffertje met de Miljoenennota aan in de Tweede Kamer
Tussen 15.10 en 16.00 uur komen verschillende ministers en minister-president Balkenende aan het woord
De NOS laat in de live-uitzending ook de kijkers aan het woord. De afgelopen weken kon iedereen onder de noemer 'Vraag het Den Haag' een video-filmpje insturen met een vraag voor de premier, een minister of een fractievoorzitter.
Na 16.00 uur komt Prinsjesdag nog aan bod in de reguliere uitzendingen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:25 schreef akveor het volgende:
De miljoenen nota is alleen maar interessant voor al die zakkenvullers. Weten zij alvast hoeveel geld er hun kant op komt.
Goedemiddag een ieder.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef -Blurk- het volgende:
Misschien tijd voor revolutie?![]()
Goedemiddag allemaal![]()
en omdat ik het zo'n mooi liedje vind
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:36 schreef neo567 het volgende:
Vandaag is meer iets in de trend van brood en spelen;
We zien het koetsje en niemand snapt de troonrede eigenlijk, misschien 1% vd bevolking.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:52 schreef akveor het volgende:
En al die voorbeschouwen... doe maar eens goede nabeschouwingen zodat de bevolking duidelijk weet hoe ze het afgelopen jaar weer genaaid zijn geworden. Dit land is gewoon ziek met alle regeltjes en steeds meer inknotten van onze vrijheden.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:17 schreef Soury het volgende:
Uh ohhhhh
http://www.telegraaf.nl/b(...)use_moet_dood__.html
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:21 schreef -Blurk- het volgende:
Wat praat de Koningin vreemd, heeft ze een nieuw gebit ofzo?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:42 schreef akveor het volgende:
Een nationaal verbod op alle geloven. Niets geen vrijheid van godsdienst. Al godsdiensten hebben bewezen dat zij die vrijheid een ander niet gunnen. Ik heb niets met geloven maar als ongelovige word ik door veel geloven nog erger bestempeld als een ander gelovige.
Keer op keer wordt je als ongelovoge geconfronteerd met gelovogen die hun wil proberen op te dringen. Is het niet in de politiek dan proberen ze je die bagger je wel op TV door de strot te drukken. Keer op keer wordt je in een strijd betrokken waar ik in eerste instantie al niets mee te maken wil hebben.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:44 schreef Manu82 het volgende:
Dan heb je dus weer 1 verplicht geloof; geen geloof
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:45 schreef Disana het volgende:
Daar kan ik helemaal in meegaan - ware het niet dat het onhaalbaar is.
Maar ik generaliseer niet. Ik scheer niet alle gelovigen ter wereld over één kam omdat ik een bepaalde groep niet moet.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:55 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk is het onhaalbaar... Geloven worden gebruikt om de mensheid te mennen. De christenen in de US of de moslims in de arabische landen... het heeft maar 1 doel... de mensen in het gareel houden en ze te laten doen wat de machthebbers willen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
Welnee. Als dat de enige motivator was, hadden we allang geen geloof meer.
Mensen willen veiligheid en zekerheid, en iets om hun angst voor de dood te bezweren.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef neo567 het volgende:
Iedereen denkt, dus gelooft in iets, klaar, of je nou wil of niet.
Je moet en zal ergens bij horen,welcome to the jungle:
You're in the jungle baby, wake up! Time to DIE !!!![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:01 schreef kahaarin het volgende:
Idd, en een houvast in economische/staatkundige of gewelds crisisituaties, het is nog steeds zo dat in instabiele tijden de kerken/moskeeen/synagoges voller zitten dan anders.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef Disana het volgende:
Ja, dat is die (schijn)geborgenheid. Zonder die behoefte kreeg je mensen ook niet zo gek zich te laten opzwepen tot zelfmoordacties en levenslang celibaat.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:05 schreef akveor het volgende:
Als je het van onderop bekijkt ja.... Door de hang naar zekerheid en veiligheid tonen ze daarmee een soort van zwakte. Een zwakte waar misbruik van gemaakt wordt door hen valse waarheden voor te schotelen. Valse waarheden uitgebreid met daaraan verbonden regeltjes die de machthebbers de macht geven je af te straffen.
Ik geloof in de goedheid van een jezus maar om daar nu zo fanatiek mee om te gaan vind ik veel te ver gaan.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:09 schreef kahaarin het volgende:
http://www.dag.nl/1096855(...)n-tegen-condooms.htm
Ook daar heb je gradaties in, mensen die denken van baat het niet dan schaad het niet en mensen die volledig er in op gaan, ik ben met je eens dat er meer uitwassen zijn in tijden van crisis, kun je je die katholieke jongens nog herinneren die condoomautomaten hebben vernield?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:04 schreef neo567 het volgende:
Gelovigen zijn volgens onze termen, zware psychoten, in iets geloven wat echt nog nooit iemand heeft gezien, en het nog aanbidden ook.
Hoezo gestoord?
Wij in het westen schuiven dingen die levensecht zijn in andere culturen zoals voodoo en sjamanen enz gewoon van tafel, hoe kortzichtig is dat?
Zal wel door de verblinding van geld en spulletjes komen.
Vonden de indianen ook geweldig die spiegeltjes en vuurwater, waar we ze mee om zeep hebben geholpen, of iig grotendeels zich zelf hebben laten uitmoorden, om nog maar niet te spreken van de slavernijen enz![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Rutte niet ff z'n bek houden met z'n slappe gelul
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:45 schreef Manu82 het volgende:
en kunnen we nu weer gewoon gaan rellen?
stelletje atheisten
And go!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:53 schreef Disana het volgende:
Wrattenzwijntjes bij HiDiHo:
http://dgk.servehttp.com/video/Africam%20-%20Nkorho%20Pan.asx
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:56 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor een keiharde bel rinkelen op Nederland 1 terwijl Bos met het koffertje richting de kamer gaat.
Dat is wat jij ervan maakt, een kattenvlo beseft niet eens dat ie leeft, jij misschien wel, alhoewel je daar niet bij stil wil staan op het moment.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw invullingen raken echt kant noch wal he Neo... Willen leven zit zelfs in een kattenvlo. Elk wezen en elk individu vult dat op eigen wijze in naar eigen vermogen.
Waar gaat het wel om dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om.
Hoorde je Bos net niet dan? Hij had het over mij, hij zei dat Nederland heel veel talent heeft, maar dat wordt niet benut.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Hey Neo, heb je je pilletjes al ingenomen?
LS, ga eens werken en blijf van die buurvrouwen af
En hij kan natuurlijk nooit ons allebei bedoelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoorde je Bos net niet dan? Hij had het over mij, hij zei dat Nederland heel veel talent heeft, maar dat wordt niet benut.
Pilletjes zo dat ik niet dood ga, hahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Hey Neo, heb je je pilletjes al ingenomen?
LS, ga eens werken en blijf van die buurvrouwen af
Ik luister niet naar die onzin, neem morgen de cijfers wel door en dan is het primaquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoorde je Bos net niet dan? Hij had het over mij, hij zei dat Nederland heel veel talent heeft, maar dat wordt niet benut.
Oh, het steekt je dat anderen er ook en misschien wel zinniger bij stilstaan dan jijquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt, een kattenvlo beseft niet eens dat ie leeft, jij misschien wel, alhoewel je daar niet bij stil wil staan op het moment.
Jij vult dat op jou nogal kortzichtige en vluchtige manier zelf in, prima, nogmaals als je gelukkig bent --> you go !!
hey rellert, dat het in de TT staat betekent niet dat je een vrijbrief hebt hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik luister niet naar die onzin, neem morgen de cijfers wel door en dan is het primaJouw talent wordt geloof ik ten volle benut, het is alleen jammer dat je alleen het talent hebt om met je hondje rond te sjouwen
Nou als je zo denkt, mag je wat mij betreft ook een cyanidepilletje nemenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef neo567 het volgende:
[..]
Pilletjes zo dat ik niet dood ga, hahaha
Dood, dood en nogges dood, de dood is mijn vriend!![]()
Nee, steken is het juiste woord niet, maar als jij dat zo graag wil zien, en daar gaan we weer --> You go!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, het steekt je dat anderen er ook en misschien wel zinniger bij stilstaan dan jij
Neo, je hoeft niet persoonlijk te worden, doet Saan ook niet, althans niet voordat jij het deed, er wordt gediscussierd, moet kunnen maar afkatten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt, een kattenvlo beseft niet eens dat ie leeft, jij misschien wel, alhoewel je daar niet bij stil wil staan op het moment.
Jij vult dat op jou nogal kortzichtige en vluchtige manier zelf in, prima, nogmaals als je gelukkig bent --> you go !!
Weet ik, maar in ene gaat het in alle SC's over de miljoenennota en de doodquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hey rellert, dat het in de TT staat betekent niet dat je een vrijbrief hebt hoor!![]()
OP is af trouwens.
Ik weet wel dat er ooit een gast was die ook iets met cijfertjes deed, die had de bank van engeland in 1 klap bankroet gemaakt, en sprong ala brood de dood te gemoed!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou als je zo denkt, mag je wat mij betreft ook een cyanidepilletje nemen
LOLquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik, maar in ene gaat het in alle SC's over de miljoenennota en de dood
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik, maar in ene gaat het in alle SC's over de miljoenennota en de dood
Ik weet het niet, hoop op 2-1, maar ligt er een beetje aan hoe Ambrabat zich houdtquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoop doet leven, wat denk je dat PSV gaat doen?
Wat ga je halen in de bibliotheek? en als je er toch bent kun je toch altijd dan nog de afweging maken of je wat gaat kopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
De grote levensvraag hier op dit moment is 'Ga ik ja dan nee naar de bibliotheek, en valt er nog wat leuks te kopen als ik dan toch in het centrum ben'.
Oeh, dan hoop ik dat het nog ergens over gaat dan, dat er nog perspectief voor ze is bedoel ik, go PSV!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoop op 2-1, maar ligt er een beetje aan hoe Ambrabat zich houdt
Ga zelf alleen de derde wedstrijd tegen Liverpool heen
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
De grote levensvraag hier op dit moment is 'Ga ik ja dan nee naar de bibliotheek, en valt er nog wat leuks te kopen als ik dan toch in het centrum ben'.
Het liefst een paar SF boeken voor in bed, ik lees altijd voor ik ga slapen. Ik heb nu een boek met zinnen van twee meter, dat is niet geschikt voor in bed.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat ga je halen in de bibliotheek? en als je er toch bent kun je toch altijd dan nog de afweging maken of je wat gaat kopen
Denk het welquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, dan hoop ik dat het nog ergens over gaat dan, dat er nog perspectief voor ze is bedoel ik, go PSV!
Ik heb anders wel koude voeten...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Om het weer hoef je het niet te laten, dat zit wel goed, de hamvraag is dus, wil je per-se nieuwe boeken of niet.....![]()
Ik help het je hopen dan!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk het welEventueel Uefa cup, maar wil ook nog naar wedstrijd van City in November eigenlijk, zou leuk zijn als PSV dan tegen City moet spelen
Lees altijd gebundelde columns in bed of korte verhalen, kun je ook makkelijker stoppenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het liefst een paar SF boeken voor in bed, ik lees altijd voor ik ga slapen. Ik heb nu een boek met zinnen van twee meter, dat is niet geschikt voor in bed.
Oh wacht, er is ook markt. Misschien koop ik wel haringen of wierook.
nee nog niet, is toch wel behoorlijk uit de richting, onderweg komen we ook de wereld aan wegwerkzaamheden tegen, ik moet bekennen dat ik afgelopen week wel weer bij toko Melati ben geweest....quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb anders wel koude voeten...
Ben je nu al eens in die enorme Chinese winkel aan de Korreweg geweest? Ik ben intussen helemaal verslingerd aan de noedels en ik heb superscherpe Surinaamse sambal.
Het is een idee, maar ik heb juist dat ik de volgende dag verder wil lezen. Vroeger was Stephen King dodelijk voor je nachtrust.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees altijd gebundelde columns in bed of korte verhalen, kun je ook makkelijker stoppen
Heb je Duma al gelezen? Heerlijk leesvoer van Stephen King, ook voor in bed.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef Disana het volgende:
Het is een idee, maar ik heb juist dat ik de volgende dag verder wil lezen. Vroeger was Stephen King dodelijk voor je nachtrust.
Nee, nog niet. Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je Duma al gelezen? Heerlijk leesvoer van Stephen King, ook voor in bed.
Ja hoor, wrijf het er maar in, ik ga heus wel een keertje hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik zal eens kijken.
Eerst een kop noedels.
Smakelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Nee, nog niet. Ik zal eens kijken.
Eerst een kop noedels.
Drie schappen vol noedels, een schap vol sambal, megazakken vol kerrie...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor, wrijf het er maar in, ik ga heus wel een keertje hoor!![]()
![]()
Ik ben dol op toko's, het barst ervan in Utrecht. Ieder winkelcentrum heeft er wel een, van mega tot mini.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:44 schreef kahaarin het volgende:
Ja hoor, wrijf het er maar in, ik ga heus wel een keertje hoor!![]()
![]()
Heb je deze al gelezen? Een aanrader!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Smakelijk.
Het is weer tijd om een bestelling te doen bij ECI, heb je een tip?
quote:Het Bernini mysterie
Het Bernini Mysterie werd in 2000 in de Verenigde Staten uitgebracht onder de titel Angels and Demons. Het Bernini Mysterie is het eerste boek waarin Robert Langdon de hoofdrol speelt.
Dan Brown maakt in dit boek een reis terug in de tijd om de strijd tussen religie en wetenschap te verklaren. Het Bernini Mysterie speelt zich voor het grootste gedeelte af in Rome en voert, net als de Da Vinci Code, langs een aantal wereldberoemde kunstwerken die aanwijzingen bevatten.
Precies, jij wel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Drie schappen vol noedels, een schap vol sambal, megazakken vol kerrie...
En ik woon er vlakbij
Ik ook, Groningen heeft er gelukkig ook verscheidene, alleen die van Saan ben ik nog niet geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben dol op toko's, het barst ervan in Utrecht. Ieder winkelcentrum heeft er wel een, van mega tot mini.
Ik ken jouw smaak niet, maar ik zou voor spannend gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Smakelijk.
Het is weer tijd om een bestelling te doen bij ECI, heb je een tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |