ze heeft toch wel iets ''koninklijks''quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een gedateerde.
Deze dan?
[ afbeelding ]
Safe sex in je mond, waarom ook niet?quote:
Ja, vind ik ook, Maxima heeft charme en is spontaan en als bonus ook nog eens beeldschoonquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft toch wel iets ''koninklijks''![]()
als er dan persé een koningin moet komen dán maar Maxima
Condooms met fluoride!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Safe sex in je mond, waarom ook niet?
Ja, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft toch wel iets ''koninklijks''![]()
als er dan persé een koningin moet komen dán maar Maxima
yepquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, Maxima heeft charme en is spontaan en als bonus ook nog eens beeldschoon
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook![]()
En af en toe lijkt ze gewoon een mens.
Nee, want het heeft dan ook niets maar dan ook helemaal niets met seks te maken .quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
Serieus, ik associeer de smaken die jullie noemen niet met seks. Rare meiden.
Dan moeten jullie niet over Nadia beginnen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, want het heeft dan ook niets maar dan ook helemaal niets met seks te maken .
Foei Disana haal je mind eens uit the gutter
En gaten in condooms? Ziehier de ware oorzaak van conceptie van Jaycee Lyn?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moeten jullie niet over Nadia beginnen!
Ze zaten zelf vol gaten, daar kwam het van.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En gaten in condooms? Ziehier de ware oorzaak van conceptie van Jaycee Lyn?![]()
in elk geval bij Naad....quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zaten zelf vol gaten, daar kwam het van.
Zie 2 berichten boven je BlurkBabe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ga jij Manu eens troosten,PSV staat achter...
Edit: je doet het al![]()
Zie de edit van Blurkbabe, Bassiebabe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie 2 berichten boven je BlurkBabe.
Ja, ik zag het, ben soms zo langzaam als een slak, sorryquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie 2 berichten boven je BlurkBabe.
Veel plezier met de Braun en de afwasborstel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef kahaarin het volgende:
Doei Lobasca, Ik ga iig bankhangen....
![]()
Tot later.
1 tegelijk mag ik toch hopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel plezier met de Braun en de afwasborstel.
Gesandwicht door een Ikea-borstel en een tandenborstelquote:
Verplaatste affectiequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gesandwicht door een Ikea-borstel en een tandenborstel
Ach, het is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gesandwicht door een Ikea-borstel en een tandenborstel
We hebben het over tandenborstels toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... als jij met een stoma kunt leven...
Weet je zeker dat dat je tandarts was en niet je gyneacoloog.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We hebben het over tandenborstels toch?
En ja, ik had laatst een gaatje bij de halfjaarlijkse controle
Oeps, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat je tandarts was en niet je gyneacoloog.
Ik word nu wel heel melig, komt door de hoofdpijn.
Je bent toch niet onverzekerd naar binnen gelopen he?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oeps, nu je het zegt.
Ik moest me uitkleden, en dat hoeft anders nooit bij de tandarts
En toen heeft hij je gaatje gevuld?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oeps, nu je het zegt.
Ik moest me uitkleden, en dat hoeft anders nooit bij de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |