Wat ga je halen in de bibliotheek? en als je er toch bent kun je toch altijd dan nog de afweging maken of je wat gaat kopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
De grote levensvraag hier op dit moment is 'Ga ik ja dan nee naar de bibliotheek, en valt er nog wat leuks te kopen als ik dan toch in het centrum ben'.
Oeh, dan hoop ik dat het nog ergens over gaat dan, dat er nog perspectief voor ze is bedoel ik, go PSV!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoop op 2-1, maar ligt er een beetje aan hoe Ambrabat zich houdt
Ga zelf alleen de derde wedstrijd tegen Liverpool heen
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
De grote levensvraag hier op dit moment is 'Ga ik ja dan nee naar de bibliotheek, en valt er nog wat leuks te kopen als ik dan toch in het centrum ben'.
Het liefst een paar SF boeken voor in bed, ik lees altijd voor ik ga slapen. Ik heb nu een boek met zinnen van twee meter, dat is niet geschikt voor in bed.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat ga je halen in de bibliotheek? en als je er toch bent kun je toch altijd dan nog de afweging maken of je wat gaat kopen
Denk het welquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, dan hoop ik dat het nog ergens over gaat dan, dat er nog perspectief voor ze is bedoel ik, go PSV!
Ik heb anders wel koude voeten...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Om het weer hoef je het niet te laten, dat zit wel goed, de hamvraag is dus, wil je per-se nieuwe boeken of niet.....![]()
Ik help het je hopen dan!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk het welEventueel Uefa cup, maar wil ook nog naar wedstrijd van City in November eigenlijk, zou leuk zijn als PSV dan tegen City moet spelen
Lees altijd gebundelde columns in bed of korte verhalen, kun je ook makkelijker stoppenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het liefst een paar SF boeken voor in bed, ik lees altijd voor ik ga slapen. Ik heb nu een boek met zinnen van twee meter, dat is niet geschikt voor in bed.
Oh wacht, er is ook markt. Misschien koop ik wel haringen of wierook.
nee nog niet, is toch wel behoorlijk uit de richting, onderweg komen we ook de wereld aan wegwerkzaamheden tegen, ik moet bekennen dat ik afgelopen week wel weer bij toko Melati ben geweest....quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb anders wel koude voeten...
Ben je nu al eens in die enorme Chinese winkel aan de Korreweg geweest? Ik ben intussen helemaal verslingerd aan de noedels en ik heb superscherpe Surinaamse sambal.
Het is een idee, maar ik heb juist dat ik de volgende dag verder wil lezen. Vroeger was Stephen King dodelijk voor je nachtrust.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees altijd gebundelde columns in bed of korte verhalen, kun je ook makkelijker stoppen
Heb je Duma al gelezen? Heerlijk leesvoer van Stephen King, ook voor in bed.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef Disana het volgende:
Het is een idee, maar ik heb juist dat ik de volgende dag verder wil lezen. Vroeger was Stephen King dodelijk voor je nachtrust.
Nee, nog niet. Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je Duma al gelezen? Heerlijk leesvoer van Stephen King, ook voor in bed.
Ja hoor, wrijf het er maar in, ik ga heus wel een keertje hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik zal eens kijken.
Eerst een kop noedels.
Smakelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Nee, nog niet. Ik zal eens kijken.
Eerst een kop noedels.
Drie schappen vol noedels, een schap vol sambal, megazakken vol kerrie...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor, wrijf het er maar in, ik ga heus wel een keertje hoor!![]()
![]()
Ik ben dol op toko's, het barst ervan in Utrecht. Ieder winkelcentrum heeft er wel een, van mega tot mini.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:44 schreef kahaarin het volgende:
Ja hoor, wrijf het er maar in, ik ga heus wel een keertje hoor!![]()
![]()
Heb je deze al gelezen? Een aanrader!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Smakelijk.
Het is weer tijd om een bestelling te doen bij ECI, heb je een tip?
quote:Het Bernini mysterie
Het Bernini Mysterie werd in 2000 in de Verenigde Staten uitgebracht onder de titel Angels and Demons. Het Bernini Mysterie is het eerste boek waarin Robert Langdon de hoofdrol speelt.
Dan Brown maakt in dit boek een reis terug in de tijd om de strijd tussen religie en wetenschap te verklaren. Het Bernini Mysterie speelt zich voor het grootste gedeelte af in Rome en voert, net als de Da Vinci Code, langs een aantal wereldberoemde kunstwerken die aanwijzingen bevatten.
Precies, jij wel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Drie schappen vol noedels, een schap vol sambal, megazakken vol kerrie...
En ik woon er vlakbij
Ik ook, Groningen heeft er gelukkig ook verscheidene, alleen die van Saan ben ik nog niet geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben dol op toko's, het barst ervan in Utrecht. Ieder winkelcentrum heeft er wel een, van mega tot mini.
Ik ken jouw smaak niet, maar ik zou voor spannend gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Smakelijk.
Het is weer tijd om een bestelling te doen bij ECI, heb je een tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |