oeh en is sie leuk ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef Xiance het volgende:
Stroeks:
mooi zo!
ik ben vanaaf weer weg, en dan ben ik vrijdag pas terug van mn vriendje
dus ik heb een lang weekend
Vlarp:
welcome back
betere suggesties zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef MisterO het volgende:
kunnen we niet kappen met die username TT's? het is nu wel leuk geweest...![]()
het geld mag je vast wel houdenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef MisterO het volgende:
Kan ik je een drankje aanbieden, of wil je alleen het geld?
tis mijn vriendje.. zou ik nee zeggen?quote:
klinkt goed dat hij je de ruimte geeft om te mutsenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis mijn vriendje.. zou ik nee zeggen?
maar idd, hij's erg leuk
en daarnaast ook nog eens een echte gentleman, en waar ik nogal musterig kan zijn, is hij de rust zelf
ik bewonder zijn kalme houding enorm, en hij vind mijn mutserij ontzettend leuk
och.. soms roept ie me wel eens tot de orde hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt goed dat hij je de ruimte geeft om te mutsen![]()
Wat is dat mutserigquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
och.. soms roept ie me wel eens tot de orde hoor
maarja.. dat heb ik volgens mijn familie ook wel nodig
een scheldwoord voor een vrouw is muts, en dat is zeg maar het tegenovergestelde van een Macha en Macha is dat de vrouwelijke variant van een Machoquote:
Sorryquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Bartjebart het volgende:Nu wil ik Bring It On weer eens zien...
Ik wil er ook nog eenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef MisterO het volgende:
kunnen we niet kappen met die username TT's? het is nu wel leuk geweest...![]()
kom daar eens snel onderuitquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:30 schreef Xiance het volgende:
een van mijn vrienden zei:
"Nou, kijk.. je bent niet verwijft, maar soms kun je je wel gedragen als een vrouw
dan maak je je druk om je haar of je broek of de buurvrouw, of als mensen in de rij bij de kassa bijv. niet opschieten, dan kan je je zo druk maken.. maar dan ben je niet verwijft, dus zeggen we maar Daar is ons mutsje weer"
dus.. tsja... ik denk dat ik maar onder de dekens ga liggen, mijn ego is naar de knoppen
ja kan ik er wat aan doen dat ik de laatste tijd bovengemiddeld nieuwe topics voor jullie MOET openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |