Nee, dat vind ik zonde van de theequote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vinden jullie ook wel grappig zeker?
Ja, ik snap de bedoeling ook wel, alleen die adviezen zijn wel gewoon serieus, en die zijn ook te retarded voor woorden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:09 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Grappig is het niet. Maar het is me wel meteen duidelijk wat ze bedoelen met de "reclame"
Klinkt zweverig, kan je het me lerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb vroeger ook een paar keer kokende thee over me heen gehad. Kon gelukkig op tijd 'het gevoel' in die gebieden 'uitzetten', dus niets aan overgehouden.
Volgens brandwondenstichting.nl is hete thee OORZAAK #1 voor brandwonden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik snap de bedoeling ook wel, alleen die adviezen zijn wel gewoon serieus, en die zijn ook te retarded voor woorden.
MBO?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad lijkt dit voor de hand liggende informatie. Echter komen er blijkbaar elk jaar nog veel kinderen met brandwonden bij het ziekenhuis doordat ze hete thee over zich heen gekregen hebben als gevolg van onvoorzichtige ouders. Ik vind het geen slechte advertentie!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef Fakkan het volgende:
Ik snap de clue, maar geef TS alsnog gelijk. Voor de hand liggende informatie.
Blijkbaar gaat het zo vaak mis, omdat in 'ieder' huishouden THEE wordt gedronken en vaak wordt vergeten dat er eigenlijk een kop kokend-heet water op tafel staat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef Fakkan het volgende:
Ik snap de clue, maar geef TS alsnog gelijk. Voor de hand liggende informatie.
Dan zijn er heel veel mensen die te retarded voor woorden zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Volgens brandwondenstichting.nl is hete thee OORZAAK #1 voor brandwonden.
Ga je dat nou in elk topic posten?quote:
Ik weet niet precies hoe het gaat, maar je kunt op de een of andere manier je gevoel in een gebied soms heel tijdelijk 'uitschakelen'. Zoals bij de tandarts, of in dit soort gevallen. Het werkt trouwens niet bij langdure pijn, dus als je steeds kokend water er overheen blijft gooien dan ben je alsnog de lul... maar die 5-15 seconden dat het nu op je komt, dus in je broek trekt of op je arm of whatever, totdat je het uittrekt/afveegt enzo, kun je dat redelijk 'afstoten'.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:10 schreef Chriz2k het volgende:
Klinkt zweverig, kan je het me leren?
Ja, want als je 'het gevoel' tijdelijk 'uitschakelt', dan heeft het ook geen effect op de huid en zul je ook geen brandwonden oplopen. Anders had je die uiteraard wel gehad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb vroeger ook een paar keer kokende thee over me heen gehad. Kon gelukkig op tijd 'het gevoel' in die gebieden 'uitzetten', dus niets aan overgehouden.
Heb wel eens iemand gesproken die in een brandwondencentrum werkt en je wilt niet weten hoeveel kinderen daar terecht komen omdat hun ouders niet even een thermoskan hebben aangeschaft voor koffie en thee.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
wat een zielige poging om creatief te zijn van het brandwondencentrum. en het klopt ook niet.
Niet in elke, alleen die kinda MBO style geschreven zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga je dat nou in elk topic posten?
Je hoeft je niet te schamen voor je opleiding hoor, er is niks mis met MBO.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Niet in elke, alleen die kinda MBO style geschreven zijn.
Ik schaam me ook niet voor me opleiding, niks mis met HBO. Met MBO niveau 4 ook niet maar daaronder gaat het toch snel bergafwaarts.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen voor je opleiding hoor, er is niks mis met MBO.
WHAHAHAHquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik veel hoe het werkt, maar het werkt in ieder geval wel, anders had ik nu wel brandwonden gehad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, want als je 'het gevoel' tijdelijk 'uitschakelt', dan heeft het ook geen effect op de huid en zul je ook geen brandwonden oplopen. Anders had je die uiteraard wel gehad.
Inderdaad, er zijn ook mensen nodig die goed zijn met hun handenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen voor je opleiding hoor, er is niks mis met MBO.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe het werkt, maar het werkt in ieder geval wel, anders had ik nu wel brandwonden gehad.
Je bedoelt natuurlijk KOKEND WATER.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef moonmovies het volgende:
kokend water is ook een gevaarlijke stof
Ik snap wat je bedoelt, heb in een snackbar gewerkt, vaak zat heet vet op mijn handen gehad. Je moet je huid het laten oplossen, vooral niet paniekerig het vet er af halen, onder de kraan stoppen... Gewoon laten wegtrekken, kweetnie hoe je dat omschrijft, snap het wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe het werkt, maar het werkt in ieder geval wel, anders had ik nu wel brandwonden gehad.
zucht, ja ik weet dat er jaarlijks heel wat kinderen en volwassenen zich branden aan hete thee of hete koffie of hete melk of hete vallende vloeistoffen in het aglemeen. dat weet volgens mij zelfs een meervoudig gehandicapt kind nog. doet niks af aan het feit dat ik dit een zielige poging vind om creatief te zijn. opvallend, maar onjuist (als je het scherp bekijkt)quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:22 schreef Flurry het volgende:
[..]
Heb wel eens iemand gesproken die in een brandwondencentrum werkt en je wilt niet weten hoeveel kinderen daar terecht komen omdat hun ouders niet even een thermoskan hebben aangeschaft voor koffie en thee.
Laten we ze deporteren naar AFRIKA.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, C2k, zo dom zijn sommige mensen nou eenmaal.
Nederland gaat kapot aan zulk krapúlle.
Ja, je moet hete stoffen gewoon op de huid laten zitten, zo voorkom je brandwonden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, heb in een snackbar gewerkt, vaak zat heet vet op mijn handen gehad. Je moet je huid het laten oplossen, vooral niet paniekerig het vet er af halen, onder de kraan stoppen... Gewoon laten wegtrekken, kweetnie hoe je dat omschrijft, snap het wel.
Zucht. Er lopen genoeg mensen op hete kolen oke, dus ga nou niet belachelijk doen alsof het niet werkt. Je lichaam kan zich verweren tegen verbranding, door niet te gaan panieken. Natuurlijk zegt NIEMAND hier dat het je eigen stomme schuld is als je verbrand, het werkt ook maar eventjes natuurlijk. Maar het kan wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, je moet hete stoffen gewoon op de huid laten zitten, zo voorkom je brandwonden.
Je moet één worden met de pijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, je moet hete stoffen gewoon op de huid laten zitten, zo voorkom je brandwonden.
Dan vallen hun brandwondenkindjes ook niet zo op.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
Laten we ze deporteren naar AFRIKA.
Je hebt het over Fight Club, maar het is wel een feit dat wanneer je in een echt gevecht bent, je pijngrens gewoon ontzettend omhoog gaat. Pas na het gevecht heb je pijn, maar meestal voel je weinig tijdens het gevecht van klappen etc. Waarschijnlijk door de adrenaline ofzo...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moet één worden met de pijn.
Net als in Fight Club.
Ik doelde vooral op:quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt het over Fight Club, maar het is wel een feit dat wanneer je in een echt gevecht bent, je pijngrens gewoon ontzettend omhoog gaat. Pas na het gevecht heb je pijn, maar meestal voel je weinig tijdens het gevecht van klappen etc. Waarschijnlijk door de adrenaline ofzo...
Anyway, zoals ik al zei, ik weet niet precies hoe het werkt, maar je kunt je er wel enigzins voor afsluiten en bij mij heeft dat dus nooit brandwonden opgeleverd. Misschien dat er op youtube wat fimpjes over zijn.
Over hete kolen lopen is nogal iets anders dan kokend hete thee op je lichaam, en al helemaal op het lichaam van een klein kind.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zucht. Er lopen genoeg mensen op hete kolen oke, dus ga nou niet belachelijk doen alsof het niet werkt. Je lichaam kan zich verweren tegen verbranding, door niet te gaan panieken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]Leugens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, gewoon chemische reacties, daar doe je mentaal verdomd weinig aan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Brandwonden afweren lijkt me overigens redelijk onmogelijk.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:53 schreef Roei het volgende:
Samenvatting: TS snapt slechte grap van Brandwonden stichting niet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:53 schreef Roei het volgende:
Samenvatting: TS snapt slechte grap van Brandwonden stichting niet
hij was geinig en ludiek als het klopte. nu is het heel hard "poep!" roepen terwijl het over bronwater gaat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:02 schreef Scootmobiel het volgende:
Haha, ik vind 'm wel geinig, die advertentie. Gewoon een ludieke manier om de aandacht te vestigen op een serieuze zaak, die kennelijk door veel ouders nog steeds onderschat wordt.
'Voorlopig adviseren wij de consument:'.....![]()
Is het al eens in je opgekomen om te vertellen wat er volgens jou niet klopt, of houd je het op meerdere keren slechts roepen dat het niet klopt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij was geinig en ludiek als het klopte. nu is het heel hard "poep!" roepen terwijl het over bronwater gaat.
Mwoah, de door jou gekozen PI in de OP deed toch anders vermoeden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een OP schrijven die slechts een enkeling met een korreltje zout lijkt te nemen.
Op hete kolen lopen is een trucje, die dingen geleiden nauwelijks warmte en daardoor voel je er weinig van als je hard genoeg loopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zucht. Er lopen genoeg mensen op hete kolen oke, dus ga nou niet belachelijk doen alsof het niet werkt. Je lichaam kan zich verweren tegen verbranding, door niet te gaan panieken. Natuurlijk zegt NIEMAND hier dat het je eigen stomme schuld is als je verbrand, het werkt ook maar eventjes natuurlijk. Maar het kan wel.
ik hou het op het laatste. ik heb niet direct de behoefte om nog duidelijker te zijn dan ik al ben. domme mensen vergeten toch snel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is het al eens in je opgekomen om te vertellen wat er volgens jou niet klopt, of houd je het op meerdere keren slechts roepen dat het niet klopt?
Dat zat er wel in ja.quote:
ik moest deze zin wel quoten. Niet om wat bij te dragen, maar omdat ie simpelweg briljant is!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij was geinig en ludiek als het klopte. nu is het heel hard "poep!" roepen terwijl het over bronwater gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |