Je hebt het over Fight Club, maar het is wel een feit dat wanneer je in een echt gevecht bent, je pijngrens gewoon ontzettend omhoog gaat. Pas na het gevecht heb je pijn, maar meestal voel je weinig tijdens het gevecht van klappen etc. Waarschijnlijk door de adrenaline ofzo...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moet één worden met de pijn.
Net als in Fight Club.
Ik doelde vooral op:quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt het over Fight Club, maar het is wel een feit dat wanneer je in een echt gevecht bent, je pijngrens gewoon ontzettend omhoog gaat. Pas na het gevecht heb je pijn, maar meestal voel je weinig tijdens het gevecht van klappen etc. Waarschijnlijk door de adrenaline ofzo...
Anyway, zoals ik al zei, ik weet niet precies hoe het werkt, maar je kunt je er wel enigzins voor afsluiten en bij mij heeft dat dus nooit brandwonden opgeleverd. Misschien dat er op youtube wat fimpjes over zijn.
Over hete kolen lopen is nogal iets anders dan kokend hete thee op je lichaam, en al helemaal op het lichaam van een klein kind.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zucht. Er lopen genoeg mensen op hete kolen oke, dus ga nou niet belachelijk doen alsof het niet werkt. Je lichaam kan zich verweren tegen verbranding, door niet te gaan panieken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]Leugens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, gewoon chemische reacties, daar doe je mentaal verdomd weinig aan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Brandwonden afweren lijkt me overigens redelijk onmogelijk.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:53 schreef Roei het volgende:
Samenvatting: TS snapt slechte grap van Brandwonden stichting niet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:53 schreef Roei het volgende:
Samenvatting: TS snapt slechte grap van Brandwonden stichting niet
hij was geinig en ludiek als het klopte. nu is het heel hard "poep!" roepen terwijl het over bronwater gaat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:02 schreef Scootmobiel het volgende:
Haha, ik vind 'm wel geinig, die advertentie. Gewoon een ludieke manier om de aandacht te vestigen op een serieuze zaak, die kennelijk door veel ouders nog steeds onderschat wordt.
'Voorlopig adviseren wij de consument:'.....![]()
Is het al eens in je opgekomen om te vertellen wat er volgens jou niet klopt, of houd je het op meerdere keren slechts roepen dat het niet klopt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij was geinig en ludiek als het klopte. nu is het heel hard "poep!" roepen terwijl het over bronwater gaat.
Mwoah, de door jou gekozen PI in de OP deed toch anders vermoeden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een OP schrijven die slechts een enkeling met een korreltje zout lijkt te nemen.
Op hete kolen lopen is een trucje, die dingen geleiden nauwelijks warmte en daardoor voel je er weinig van als je hard genoeg loopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zucht. Er lopen genoeg mensen op hete kolen oke, dus ga nou niet belachelijk doen alsof het niet werkt. Je lichaam kan zich verweren tegen verbranding, door niet te gaan panieken. Natuurlijk zegt NIEMAND hier dat het je eigen stomme schuld is als je verbrand, het werkt ook maar eventjes natuurlijk. Maar het kan wel.
ik hou het op het laatste. ik heb niet direct de behoefte om nog duidelijker te zijn dan ik al ben. domme mensen vergeten toch snel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is het al eens in je opgekomen om te vertellen wat er volgens jou niet klopt, of houd je het op meerdere keren slechts roepen dat het niet klopt?
Dat zat er wel in ja.quote:
ik moest deze zin wel quoten. Niet om wat bij te dragen, maar omdat ie simpelweg briljant is!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij was geinig en ludiek als het klopte. nu is het heel hard "poep!" roepen terwijl het over bronwater gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |