En weer een mysterie ontrafeltquote:Amersfoort-Hilversum
Melding donderdag 18 september 2008, 00:32 uur:
Oorzaak: wisselstoring
Tussen Baarn en Amersfoort rijden geen treinen door een wisselstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min.
Prognose: de verstoring duurt nog tot 1:00 uur.
Reizigers tussen Amersfoort en Schiphol reizen via Utrecht C en Duivendr.
Reizigers tussen Amersfoort en Amsterdam Centraal reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Amersfoort en Weesp reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Amersfoort en Hilversum reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Amersfoort en Baarn reizen via Den Dolder.
bron: http://mobiel.ns.nl/mobiel/storingen.action
dat is wel heel bijzonder! Weet je zeker dat ie uit Zwolle kwam? Bij mijn weten rijdt daar alleen maar DDM (en zo nu en dan DDAR en Plan V/T).quote:Op donderdag 18 september 2008 01:05 schreef ReisT het volgende:
(..)
Goed, ik ondertussen met de SGMm uit Zwolle naar Centraal(..)
DDM ridjt bij mijn weten toch echt niet naar Zwolle hoor... (of je moet een DDAR met mDDM bedoelen (motorwagen))quote:Op donderdag 18 september 2008 07:54 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat is wel heel bijzonder! Weet je zeker dat ie uit Zwolle kwam? Bij mijn weten rijdt daar alleen maar DDM (en zo nu en dan DDAR en Plan V/T).
Bij de ongereviseerde dingen is die er niet. Normaalgesproken worden die bananen alleen maar in de spits ingezet op een deel van het traject, dus ze hebben zeker geen reserve mat voor handen gehad.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hier op leiden staan 3 banaantjes klaar als intercity naar utrecht. De eerste gedachte die in mij op komt is: en de 1e klas dan?
God nou, Leiden - Utrecht is dan ook wel VIJFTIG kilometerquote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja PSM. Ik weet dat die er niet zijn ;-) . Maar voor een intercity die ik van het begin tot eind uit moet zingen vind ik het wel erg karig...
In zo'n ding wel. ik vond Schiedam Centrum - Vlaardingen Centrum al een hele toer in die dingen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
God nou, Leiden - Utrecht is dan ook wel VIJFTIG kilometerZoeen drama
heb nog nooit in zon ding gezeten zelfsquote:
Tis dat het niet meer kan, maar zou bijna zeggen: kom eens gezellig in een Rotterdamsche Metro zitten uit 1968. Zelfs dat zit nog beter dan een banaan.quote:
[offtopic]Er rijden geen metro's meer uit 1968![/offtopic]quote:Op donderdag 18 september 2008 11:38 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tis dat het niet meer kan, maar zou bijna zeggen: kom eens gezellig in een Rotterdamsche Metro zitten uit 1968. Zelfs dat zit nog beter dan een banaan.
Volgens mij heeft ie hem laten gaanquote:Op woensdag 17 september 2008 22:05 schreef Cothen het volgende:
[..]
"Misbruik wordt gestraft"?
Ofwel: deed de conducteur nog een bonnetje schrijven?
Als ik in Gouda was geweest, had je best even bij mij op mijn recent gereviseerd plee mogen zeiken, maar ja, ik zit in Utrecht.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Aanvulling. Trein kapot tussen alphen en en woerden. Weet ik meteen waarom ik zo een karig ding had. Gestrand op alphen. Op dit moment staat een complete intercity zich in 1 lichtrail te proppen, en ik kan nog steeds niet zeiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |