abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:21:08 #51
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_61690694
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:14 schreef Fixers het volgende:
Ik kan mezelf inmiddels wel als regelmatig reiziger van de zuurstok-express bestempelen. Mag ik dan opmerken dat er allejezus weinig voorzieningen zijn op roosendaal. Helemaal voor een "internationaal station" waar ze reizigers van en naar de richting breda een half uur parkeren. Als ze zelfs een kiosk op Houten hebben neergeplempt (die overigens hooguit 6 maanden lang 3 uurtjes per dag open is geweest) dan zou je verwachten dat roosendaal tot de nok gevuld is met servex.

Of moeten we het nog maar even uitzingen met dat ene kioskje in afwachting van de NS-Hispeed OV-terminal in Breda?
Denk het wel.. Als de HiSpeed plannen OOIT waarheid worden dan is Roosendaal gedegradeerd tot eindpunt van het stoppertje Antwerpen-Roosendaal, en verder slechts binnenlands verkeer. Als het aan NS ligt, net als Zeeland en Dordrecht, zonder rechtstreekse verbinding met Schiphol.
Same shit, different day
SC hopper present
pi_61691038
Ik begrijp het probleem niet. In Roosendaal is een royale restauratie, een toilet, en ook nog een volledig geoutilleerde kiosk. Wat mis je daar?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61691072
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Als het aan NS ligt, net als Zeeland en Dordrecht, zonder rechtstreekse verbinding met Schiphol.
Alsof dat ineens ZO levensbelangrijk is?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:41:53 #54
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_61691374
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Alsof dat ineens ZO levensbelangrijk is?
Dat niet, het is meer mijn aversie tegen monopolistisch gedrag, het afschaffen van aantrekkelijke alternatieven van de HSL (als ie ooit gaat rijden), zoals de Benelux en rechtstreekse intercity verbindingen via Schiphol..
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:54:35 #55
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_61691773
Ach, Roosendaal ik snap het wel een beetje hoor. Er is wel alles maar het geeft allemaal zo'n desolate indruk. Waar vroeger het het vol bedrijvigheid was is het nu allemaal wat karig. Dat komt wellicht eerder door de grootsheid van het pand...

Ach, ik noem Hoek van Holland Haven, ook zoiets..
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2008 @ 01:15:59 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61693139
Even een quootje van NS4201 van Somda:
quote:
Ik wil er wel een opmerking over maken, dat de GTW treinstellen in het noorden aardig divers zijn in het optrekken de laatste tijd.
De ene gaat heel snel, en de ander weer veel langzamer.
Van een bekende machinst heb ik gehoord, dat er veelste veel geprutst word met de motoren. Dit allemaal om het zaakje lager in niveau te brengen.
Ook is het momenteel zo, dat zowat alle treinstellen voor de 2e keer nieuwe motoren erin hebben. Bij de ene omdat ze eraan toe zijn, en de ander omdat ze opgeblazen zijn.

Tsja, als dat nu zo al begint in de vrij korte tijd dat ze hier rond rijden.
Hoe moet het dan over enkele jaren? Dit kan dan gewoon niet meer uit.
En de machinsten noemen het niet voor niks deze trein Slurp i.p.v. Spurt
Als dat waar is, dan is het wel een erge miskoop. En dat van die nieuwe motoren zal wel komen, omdat ze die via een testbank aan het bijstellen zijn en het vervangen van een motor sneller gaat dan het opnieuw afstellen denk ik.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2008 @ 01:25:51 #57
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61693225
De terzijdestelling van het ICK wordt nog even uitgesteld, omdat het niet vlot gaat met de ingebruikname van de nieuwe VIRM-stellen. Inmiddels wachten al 6 stellen op het toelatingscertificaat.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61694000
quote:
Op woensdag 17 september 2008 01:15 schreef Peterselieman het volgende:
Als dat waar is, dan is het wel een erge miskoop. En dat van die nieuwe motoren zal wel komen, omdat ze die via een testbank aan het bijstellen zijn en het vervangen van een motor sneller gaat dan het opnieuw afstellen denk ik.
Votih is sowieso al bezig met de motoren, sinds het begin van de spurt.
Ik heb van een bekende machinist al gehoord dat verscheidene treinen met opgeblazen motoren hebben gestaan.
Maar ja, zo snel zijn ze ook niet echt meer, wat erg jammer is
pi_61694937
@ de mensen die reageerden:
Bedankt voor de reacties. Zal het tzt melden
pi_61698774
De eerste dag dat ik met een Spurt reed, vond ik al dat de motoren niet 'klopte'. Het is altijd maar een 'vaag' dieselgeluid, dat niet echt sterkte representeert zoals bijvoorbeeld een Plan U.
pi_61699520
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ach, Roosendaal ik snap het wel een beetje hoor. Er is wel alles maar het geeft allemaal zo'n desolate indruk. Waar vroeger het het vol bedrijvigheid was is het nu allemaal wat karig. Dat komt wellicht eerder door de grootsheid van het pand...

Ach, ik noem Hoek van Holland Haven, ook zoiets..
Mja, vergane glorie misschien wel een beetje. Maar goed, het is allicht beter dan op zo veel plekken in Duitsland, waar gigantische stationsgebouwen staan die volledig dichtgetimmerd en ondergekladderd zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61701459
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, vergane glorie misschien wel een beetje. Maar goed, het is allicht beter dan op zo veel plekken in Duitsland, waar gigantische stationsgebouwen staan die volledig dichtgetimmerd en ondergekladderd zijn
Zoals hier in Brake (Unterweser)



Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 17 september 2008 @ 16:48:57 #63
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_61706042
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zoals hier in Brake (Unterweser)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_61706945
Even terug naar de bedrijvigheid die in Roosendaal weg is, er zijn in Roosendaal plannen om heel het spoorgebied op de schop te gooien. Station opknappen, kantoorpanden op de locatie van de Van Gend & Loos loods
Dit is ook 1 van de redenen waarom de gemeente en de provincie erop hameren bij de NS dat ze 't niet degraderen tot eindstation richting Belgie zodat deze investering van het spooremplacement doorgang kan vinden.
Meer info zal wel ergens op www.stationroosendaal.nl staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gutz op 17-09-2008 17:29:37 (foutje) ]
  woensdag 17 september 2008 @ 17:38:14 #65
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_61707201
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:

Mja, vergane glorie misschien wel een beetje. Maar goed, het is allicht beter dan op zo veel plekken in Duitsland, waar gigantische stationsgebouwen staan die volledig dichtgetimmerd en ondergekladderd zijn
quote:
Dit is ook 1 van de redenen waarom de gemeente en de provincie erop hameren bij de NS dat ze 't niet degraderen
pi_61707500
Hmmm, de laatste tijd zie ik (zelfs in de spits) nog wel eens afwisselende treinen rijden op de lijn Zwolle-Nijmegen

Maandag (17:29) reed een ICM op deze lijn (normaal bijna alleen in de hele vroege en hele late uren)
Vandaag (17:27) zag ik een DD-AR Zutphen binnenrijden op deze "Intercity"-lijn. Dit moet wel bijna de trein van 17:29 zijn..

Vraag mij af waarom dat nou zo opeens is..
  woensdag 17 september 2008 @ 18:13:23 #67
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_61708025
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:54 schreef Socios het volgende:
De eerste dag dat ik met een Spurt reed, vond ik al dat de motoren niet 'klopte'. Het is altijd maar een 'vaag' dieselgeluid, dat niet echt sterkte representeert zoals bijvoorbeeld een Plan U.
De GTWs van Veolia brullen anders aardig hoor. Heeft Arriva dan andere typen motoren of gewoon teveel ermee gekloot?

Of krijgen we deze ellende ook nog op de Maaslijn...
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Redactie Sport woensdag 17 september 2008 @ 20:16:01 #68
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61711597
Zo, mijn nieuwe treinensite is af:
http://trein.dennistd.nl/
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_61711688
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef Nightshadow het volgende:
Hmmm, de laatste tijd zie ik (zelfs in de spits) nog wel eens afwisselende treinen rijden op de lijn Zwolle-Nijmegen

Maandag (17:29) reed een ICM op deze lijn (normaal bijna alleen in de hele vroege en hele late uren)
Vandaag (17:27) zag ik een DD-AR Zutphen binnenrijden op deze "Intercity"-lijn. Dit moet wel bijna de trein van 17:29 zijn..

Vraag mij af waarom dat nou zo opeens is..
Klopt er reed laatst een ICM+ICM combinatie rond en een DDAR, maar het is nu weer VIRM. Zelfde als naar Den helder reed laatst ook een ICM.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2008 @ 20:21:00 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61711738
Nice Dennis
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 september 2008 @ 20:30:15 #71
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_61712064
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef Eix het volgende:

[..]

De GTWs van Veolia brullen anders aardig hoor. Heeft Arriva dan andere typen motoren of gewoon teveel ermee gekloot?

Of krijgen we deze ellende ook nog op de Maaslijn...
Die GTW's van Veolia zijn volgens mij wel een generatie nieuwer dan die dingen van Arriva. De ervaringen die Arriva heeft gehad zijn neem ik aan door Stadler verwerkt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 september 2008 @ 20:33:06 #72
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61712162
Ze zijn niet een generatie nieuwer, maar wel verfijnder. De Arriva GTW's zijn de eerste van de vierde generatie en daarom hebben ze ze ook met korting gekregen daar. De ervaringen die Arriva er mee heeft opgedaan zullen wel in die van Veolivla verwerkt zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 september 2008 @ 21:57:27 #73
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_61715506
Wat een klapjosti in de trein vanmorgen Zat ik op mijn dode gemak in de IC van Berlin naar Schiphol is er een duitser die te laat uitstapt in Hilversum en in de trein blijft staan voor een gesloten deur terwijl zijn vriend buiten al stond.

Dus de trein begon te rijden, en ja hoor meneer trekt aan de noodstop iedereen meteen boos
pi_61715809
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:57 schreef Tecnix het volgende:
Dus de trein begon te rijden, en ja hoor meneer trekt aan de noodstop iedereen meteen boos
"Misbruik wordt gestraft"?
Ofwel: deed de conducteur nog een bonnetje schrijven?
So we just called him Fred too
pi_61718381
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:05 schreef Cothen het volgende:

[..]

"Misbruik wordt gestraft"?
Ofwel: deed de conducteur nog een bonnetje schrijven?
zal wel he
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  donderdag 18 september 2008 @ 01:05:47 #76
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_61721788
Sorry, dit vage verhaal moet er even uit::
Waar is de NS 's nachts nu helemaal mee bezig op station Overvecht?

Even voor twaalven meldt een vriendelijke omroepster dat de trein van 23.49 naar Ut over 5 minuten komt. Vreemd, want in de verte zie ik juist het silhouet van een 1700 opdoemen. Er arriveert dus een trein vanuit Hilversum op spoor 2, maar het blijkt een stam ICL (met reizigers ook nog). CTA meldt Niet Instappen wat ook niet kan omdat de deuren vergendeld blijven. Iemand anders op het perron vraagt of die trein naar Utrecht gaat, maar hoe moet ik dat nou weten?

Goed, ik ondertussen met de SGMm uit Zwolle naar Centraal, denk die ICL zal er zo ook aan komen maar deze komt niet. Die moet dus nog op Overvecht staan denk ik dan, dus ik daar weer heen (met ICM als sprIntercity naar Vathorst).
Daar aangekomen geen ICL meer, die moet dus naar Amersfoort zijn gegaan. Wel is ineens het koplopergehalte te Overvecht wel erg groot: twee drietjes op spoor 3 die naar Amersfoort gaan, twee stellen leeg mat die ook naar Amf moeten op spoor 2 en dan nog eens drie lege stellen op spoor 1.

foto: kijkje door de ICMm 4022, door het raam is een stukje oranje banken van de ICM ernaast te zien.

Die van spoor 3 vertrekt eerst dan die van spoor 1. Dan kwam er nog een vertraagde stopper (V+T) uit Hvs naar Ut die moest over spoor 1 omdat 2 dus nog bezet was.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 18 september 2008 @ 01:09:29 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61721852
Kan zijn dat Hilversum-Amersfoort tijdelijk buitendienst was en dat er daarom besloten is om op Utrecht Overvecht te keren? Levert voor de reizigers het minste tijdverlies op.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61721918
quote:
Amersfoort-Hilversum
Melding donderdag 18 september 2008, 00:32 uur:
Oorzaak: wisselstoring


Tussen Baarn en Amersfoort rijden geen treinen door een wisselstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min.
Prognose: de verstoring duurt nog tot 1:00 uur.
Reizigers tussen Amersfoort en Schiphol reizen via Utrecht C en Duivendr.
Reizigers tussen Amersfoort en Amsterdam Centraal reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Amersfoort en Weesp reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Amersfoort en Hilversum reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Amersfoort en Baarn reizen via Den Dolder.
bron: http://mobiel.ns.nl/mobiel/storingen.action
En weer een mysterie ontrafelt
So we just called him Fred too
  donderdag 18 september 2008 @ 01:14:02 #79
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_61721931
Dat zie ik nu dus ook.

Daar staat niks over omleidingen verder, maar dat was mss met de eerste trein dus wel zo.
pi_61723230
quote:
Op donderdag 18 september 2008 01:05 schreef ReisT het volgende:
(..)
Goed, ik ondertussen met de SGMm uit Zwolle naar Centraal(..)
dat is wel heel bijzonder! Weet je zeker dat ie uit Zwolle kwam? Bij mijn weten rijdt daar alleen maar DDM (en zo nu en dan DDAR en Plan V/T).
  donderdag 18 september 2008 @ 09:14:55 #81
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_61724248
Wellicht afkomstig uit de dienst Utrecht - Baarn?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport donderdag 18 september 2008 @ 09:58:07 #82
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61725034
quote:
Op donderdag 18 september 2008 07:54 schreef ghizzer het volgende:

[..]

dat is wel heel bijzonder! Weet je zeker dat ie uit Zwolle kwam? Bij mijn weten rijdt daar alleen maar DDM (en zo nu en dan DDAR en Plan V/T).
DDM ridjt bij mijn weten toch echt niet naar Zwolle hoor... (of je moet een DDAR met mDDM bedoelen (motorwagen))
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_61725227


Met de aankoop van 10 lokken van Railion van de serie 1600, leek de inzet van de 1250 en 6700 voor de Containertreinen uit Leeuwarden definitief verleden tijd. De afgelopen weken werd immers al gereden met een gehuurde RN1600. Toch rijden deze week weer de oudgedienden voor trein 60264/60263. Op de zonnige ochtend van donderdag 18 september passeren ACTS 1251 en 6703 met containertrein 60263 de toekomstige locatie voor het P&R-station Werpsterhoek. Nu is daar gelukkig nog niets van te zien. Het bordje 162 links in beeld geeft de kilometrering aan van de spoorlijn Arnhem - Leeuwarden, waarbij vanaf Arnhem begonnen is.

Klik voor een vergroting:
  donderdag 18 september 2008 @ 11:06:30 #84
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_61726528
Hier op leiden staan 3 banaantjes klaar als intercity naar utrecht. De eerste gedachte die in mij op komt is: en de 1e klas dan?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 18 september 2008 @ 11:08:18 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61726566
Wederom een mooie plaat

Ik denk trouwens dat de 1250 er toch binnenkort echt uitgaat. Mijn vermoeden is dat ze voor het eind van het jaar wel weg zijn. Het kan trouwens wel zijn dat ze de 6700 nog even aanhouden, omdat er in Leeuwarden nog met een dieselloc gerangeerd moet worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 18 september 2008 @ 11:09:56 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61726610
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hier op leiden staan 3 banaantjes klaar als intercity naar utrecht. De eerste gedachte die in mij op komt is: en de 1e klas dan?
Bij de ongereviseerde dingen is die er niet. Normaalgesproken worden die bananen alleen maar in de spits ingezet op een deel van het traject, dus ze hebben zeker geen reserve mat voor handen gehad.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport donderdag 18 september 2008 @ 11:14:49 #87
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61726715
is dit wat voor in de OP?

Het nieuws is afkomstig van mijn site http://trein.dennistd.nl
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 18 september 2008 @ 11:15:58 #88
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_61726747
Ja PSM. Ik weet dat die er niet zijn ;-) . Maar voor een intercity die ik van het begin tot eind uit moet zingen vind ik het wel erg karig...
pi_61726898
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja PSM. Ik weet dat die er niet zijn ;-) . Maar voor een intercity die ik van het begin tot eind uit moet zingen vind ik het wel erg karig...
God nou, Leiden - Utrecht is dan ook wel VIJFTIG kilometer Zoeen drama
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61726974
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
God nou, Leiden - Utrecht is dan ook wel VIJFTIG kilometer Zoeen drama
In zo'n ding wel. ik vond Schiedam Centrum - Vlaardingen Centrum al een hele toer in die dingen.
So we just called him Fred too
pi_61727050
jullie zijn echt niks gewend
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport donderdag 18 september 2008 @ 11:32:55 #92
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61727089
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
jullie zijn echt niks gewend
heb nog nooit in zon ding gezeten zelfs
maarja, heb dan ook nog geen SGM in Enschede gezien
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 18 september 2008 @ 11:34:47 #93
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_61727132
Ja eh ik moet gewoon zeiken en dat kan niet. Dat probleem ken jij nooit fles? ;-)

[ Bericht 4% gewijzigd door Darkwing_Duck op 18-09-2008 11:45:21 ]
  Redactie Sport donderdag 18 september 2008 @ 11:36:19 #94
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61727175
Daar is de noodknop deurbediening toch voor?
Dan kun je de deur even opendoen om te zeiken
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_61727225
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
jullie zijn echt niks gewend
Tis dat het niet meer kan, maar zou bijna zeggen: kom eens gezellig in een Rotterdamsche Metro zitten uit 1968. Zelfs dat zit nog beter dan een banaan.
So we just called him Fred too
  donderdag 18 september 2008 @ 11:42:24 #96
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_61727329
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:38 schreef Cothen het volgende:

[..]

Tis dat het niet meer kan, maar zou bijna zeggen: kom eens gezellig in een Rotterdamsche Metro zitten uit 1968. Zelfs dat zit nog beter dan een banaan.
[offtopic]Er rijden geen metro's meer uit 1968![/offtopic]
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 18 september 2008 @ 11:44:11 #97
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_61727380
Aanvulling. Trein kapot tussen alphen en en woerden. Weet ik meteen waarom ik zo een karig ding had. Gestrand op alphen. Op dit moment staat een complete intercity zich in 1 lichtrail te proppen, en ik kan nog steeds niet zeiken...
  donderdag 18 september 2008 @ 11:52:59 #98
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_61727578
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:05 schreef Cothen het volgende:

[..]

"Misbruik wordt gestraft"?
Ofwel: deed de conducteur nog een bonnetje schrijven?
Volgens mij heeft ie hem laten gaan
  donderdag 18 september 2008 @ 12:02:23 #99
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_61727798
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Aanvulling. Trein kapot tussen alphen en en woerden. Weet ik meteen waarom ik zo een karig ding had. Gestrand op alphen. Op dit moment staat een complete intercity zich in 1 lichtrail te proppen, en ik kan nog steeds niet zeiken...
Als ik in Gouda was geweest, had je best even bij mij op mijn recent gereviseerd plee mogen zeiken, maar ja, ik zit in Utrecht.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 18 september 2008 @ 12:02:56 #100
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_61727811
En het leuke is: omdat ze het hele stationsgebied van Alphen willen "herinrichten" staan er ook geen bomen meer.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')