quote:Op maandag 22 september 2008 15:46 schreef JapyDooge het volgende:
Ok geloof dat het met mate allemaal niet zo'n kwaad kan
Toen ons kleintje (wat groot wordt, bijna 1 jaar) nog maar een paar weken was snoepte ze wel eens heel stiekem van dingen als slagroom en mayonaise, Edit:
Jazeker, ik had al mooi 4 uur geslapen. Ik vond het dus niet zo erg. Die fase heb ik echt gehad. Het is gewoon zo. Jen maakt 1 slaapcyclus en is daarna wakker en wilt dan eerst even mama proeven.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:14 schreef freecell het volgende:
pfff Ticoo vermoeiend zeg! Klein hongerlapje is Jen
Ben je wel een beetje uitgerust?
Leuk is dat hè? De dingen van je partner herkennen in je kind!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jazeker, ik had al mooi 4 uur geslapen. Ik vond het dus niet zo erg. Die fase heb ik echt gehad. Het is gewoon zo. Jen maakt 1 slaapcyclus en is daarna wakker en wilt dan eerst even mama proeven.
Jen was gister echt een bodemloze put, heeft ze van dr vader.
Ik heb wel een foldertje van het cb inderdaadquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
Je kan op het cb wel even een foldertje vragen over voorkeurshouding. Staan handige tips in. Jen had het ook heel erg.
Eigenlijk deden ze vrijwel niks bij Lilah d'r nek. Meer bij het bekken en de heupen. En ze heeft een paar keer wat met haar schouders gedaan. Maar het is niet zoals bij volwassenen, dat is niet te vergelijken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:11 schreef freecell het volgende:
Met zo'n ukkie naar een chiropractor lijkt me zo eng! Gefrummel aan dat kleine nekje... Het is zo kwetsbaar allemaal.
Okquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eigenlijk deden ze vrijwel niks bij Lilah d'r nek. Meer bij het bekken en de heupen. En ze heeft een paar keer wat met haar schouders gedaan. Maar het is niet zoals bij volwassenen, dat is niet te vergelijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |