Vergeet ik ook somsquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Niet normaal even een link plaatsen naar het nieuwe deel, als de oude dicht zit
Hier ben ik niet mee eens.quote:Moet ik doorgaan?
Waarom denk je dat er inmiddels zo weinig mensen uit de OP nog posten?
Niet omdat het hiet zo gezellig is geworden....
Weet ik veel, ik ken die veel van die mensen nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Domme onzin uitkramen
* Gesprekken weten te verneuken
* Hele berichten vol smile dingen posten
* Aandacht te kort komen ofzo... zo komt het over bij een aantal mensen (niet naar jou persoonlijk bedoeld)
* Mensen qouten zonder zelf wat te typen
* Geen info plaatsen waar andere mensen ook echt wat op kunnen antwoorden
* Niet normaal even een link plaatsen naar het nieuwe deel, als de oude dicht zit
* Geen normaal nieuw topic maken
* Plaatjes en texten weglaten
Moet ik doorgaan?
Waarom denk je dat er inmiddels zo weinig mensen uit de OP nog posten?
Niet omdat het hiet zo gezellig is geworden....
Er zijn genoeg mensen die minder minder posten wegens irritante mensen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vergeet ik ook soms
[..]
Hier ben ik niet mee eens.
Topic is opgezet uit het bestaan dat er niks te doen is op het werk. Veel mensen hebben nu betere baan, werk te doen, of noem maar op. Kijk naar beller: Nieuwe baan dus jah, die heeft voortaan iets te doen, seven weet ik niet. Maar ik zelf ook, nieuwe baan gehad en ben hier ook lang niet geweest.
En gezelligheid kun je zelf ook maken. Nu lopen hier inderdaad mensen rond die het in zich hebben dat te verneuken (cactussen, quote en niks zeggen) maar de gene die de meeste gezelligheid kan maken in een topic ben je zelf. Niemand anders. Alleen jij zelfdon't forget that
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige gedragen zich kinderlijk
andere killen de gespreksstoffen
*KLOP*KLOP*quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:33 schreef renedis het volgende:
[..]
Crazy-M... ben jij trouwens alweer gebeld door je stalker?
Sorry hoor maar veel van die dingen slaan ook op jou..quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken die veel van die mensen niet![]()
Maar dat zal dan wel, en ik geloof je wel enzo. M
aar goed ik heb zoiets van geef mensen een kans en misschien komt het dan wel goed.
Of ehm geef aan dat er soort van regeltjes zijn ofzo, als je hier als nieuweling komt. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een
nieuwe topic geopend, omdat ik het ff niet snap met die plaatjes enzo (schijnt dat je dan wat moet veranderen??) en ik heb gevraagd hoe dat werkt, maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik dat moet veranderen.
| 1 |
| 1 |
Ook sorry hoor, maar ik ben niet achterlijk en snap heus wel dat bepaalde dingen op mij slaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Sorry hoor maar veel van die dingen slaan ook op jou..
En regels zijn er niet! Hou het gewoon gezellig en meng je ook wat in de andere gesprekken en richt je niet op 1 persoon.. Enige 'regel' is ga het topic niet afzeiken met ga eens een baan zoeken oid want dan krijg je wel iedereen over je heen![]()
En de OP.. zo moeilijk is dat echt niet! Je had het eerder gevraagd en daarna is het je even snel uitgelegd.. Dus hierbij nog een keer
Als je het topic sluit, open je een nieuw topic (die knop weet je toch wel te vinden?) En gooi de titel er in met het volgende nummer.. Volgend topic is dus: Geen reet te doen op je werk # 328 (duh!)
Type even een hoi of wat dan ook in de OP (openingspost) en invoeren maar! Topic staat en dan kan jij rustig de OP aanpassen
Ik zeg niet dat er regels zijn, maar dat doet zo goed als iedereen hier op fok!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken die veel van die mensen niet![]()
Maar dat zal dan wel, en ik geloof je wel enzo. M
aar goed ik heb zoiets van geef mensen een kans en misschien komt het dan wel goed.
Of ehm geef aan dat er soort van regeltjes zijn ofzo, als je hier als nieuweling komt. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een
nieuwe topic geopend, omdat ik het ff niet snap met die plaatjes enzo (schijnt dat je dan wat moet veranderen??) en ik heb gevraagd hoe dat werkt, maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik dat moet veranderen.
Zie de editquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ook sorry hoor, maar ik ben niet achterlijk en snap heus wel dat bepaalde dingen op mij slaan.
En ff over dat topic openen..het enige wat ik niet begrijp is met die plaatjes boven in het topic, want het schijnt dat als je die klakkeloos kopieert je linkjes krijgt ipv plaatjes en dat je dus wat aan moest passen en nu weet ik dus nog niet wat ik aan die plaatjes moet aanpassen. Verder weet ik wel hoe ik een Topic moet openen.
Okeej thank you very much dat had ik niet gezien dat je er nog wat onder had gezet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Zie de editStaat nog extra lap tekst bij onderaan.
Ik PM je wel ff een OP zoals je hem quote en aanpast als je hem wil hebben?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej thank you very much dat had ik niet gezien dat je er nog wat onder had gezet.
Er is gewoon veel weg uit de OP de laatste 2 weken... plaatjes weg, uitleg weg...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:43 schreef renedis het volgende:
ik was hier eerst ook nieuw.. en toen opende ik ook een nieuw topic omdat ik de laatste post had geplaatst.
toen had ik 4 posts in dit topic gehad ofzo. deed ik alleen maar omdat het zo aangegeven was in de OP.
ik zelf vind het hier wel gezellig genoeg en mensen komen en gaan. waarom er zo sip over doen, lekker boeiend dat niet iedereen hier post. iedereen is vrij om hier wel of niet te posten...
wordt dit nu een zeik topic (no-offence tegen iedereen) of gaan we lekker verder waar we voorheen waren gebleven... ik zeg: ophouden en over werk gana praten!
nog 1 uur e ndriekwartier en dan ben ik klaar
Als je dat zou willen doen..heel graag, dan ben ik daar in ieder geval van gered.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik PM je wel ff een OP zoals je hem quote en aanpast als je hem wil hebben?
Nou even nieuw topic maken is ook zo gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:43 schreef renedis het volgende:
ik was hier eerst ook nieuw.. en toen opende ik ook een nieuw topic omdat ik de laatste post had geplaatst.
toen had ik 4 posts in dit topic gehad ofzo. deed ik alleen maar omdat het zo aangegeven was in de OP.
wordt dit nu een zeik topic (no-offence tegen iedereen) of gaan we lekker verder waar we voorheen waren gebleven... ik zeg: ophouden en over werk gaan praten!
nog 1 uur en driekwartier en dan ben ik klaar
jaa ik zou het eerlijk gezegd niet weten.. ik ben nog redelijk nieuw hier! ik ben ook pas sinds 4 of 5 sep hier geregistreerden draai letter ook pas mee vanaf die dag..quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er is gewoon veel weg uit de OP de laatste 2 weken... plaatjes weg, uitleg weg...
Ik ben ondertussen gewoon druk bezig hier hoor
Gezeikt wordt er overal weleens, dat boeit niks. Het is me nu in ieder geval duidelijk, dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou even nieuw topic maken is ook zo gedaanOnbeschreven regen op fok.. Sluit je topic? Even nieuwe aanmaken!
En af en toe mag er ff gezeikt worden ja
En beat it.. Ik hoef pas om kwart over 5 te beginnen
Debbie PM komt er aan
Kutnewbiequote:Op dinsdag 16 september 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa ik zou het eerlijk gezegd niet weten.. ik ben nog redelijk nieuw hier! ik ben ook pas sinds 4 of 5 sep hier geregistreerden draai letter ook pas mee vanaf die dag..
Jep en das ook wel logisch aan de ene kant. Aan de andere kant toch ook weleens leuk om nieuwtjes te leren kennenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat is natuurlijk het lastige van zon topic..
wanneer je altijd er met een vast groepje mensen/vrienden/kennissen bent en er ineens een aantal nieuwe gebruikers bijkomen is het altijd wennen.
JA je kan een WIKI aanmaken.. heb er een keer naar gekeken en kwam er niet uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef renedis het volgende:
misschien een idee om een .txt file te maken die we in de OP zetten met een link zodat je die in 1 keer kan overkopieren zodat je niets meer hoeft aan te passen? (op titel na dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |