Nieuw topic openen? Gedurende de dag toch wel iets te doen # 1?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef lynda het volgende:
[..]
weg niet.. minder aan het posten wel![]()
* lynda zwijgt maar over het feit dat zij tot ongeveer deel 200 makkelijk een gemiddelde had van 75 -100 post per dag en nu niet eens 10
Ik nog 2,5 uurtjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:51 schreef renedis het volgende:
nog 2 uurtjes en dan ben ik klaar met werken
succes dan.. heb je er zin/vertrouwen in?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:54 schreef pulletje het volgende:
ik nog 3 en dan een sollicitatiegesprek...
beetje doorstroming kan geen kwaad hequote:Op dinsdag 16 september 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zat er ook al naar te kijken, krijg je met zoveel nieuwe mensen he
ja in deze wel! heb vorige week ook 4 gesprekken gehad, maar naar deze kijk ik wel uit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef renedis het volgende:
[..]
succes dan.. heb je er zin/vertrouwen in?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef pulletje het volgende:
[..]
beetje doorstroming kan geen kwaad he
Waar heb je gesprek dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:59 schreef pulletje het volgende:
[..]
ja in deze wel! heb vorige week ook 4 gesprekken gehad, maar naar deze kijk ik wel uit.
Lijkt me een leuk bedrijf, alleen ver rijden
Heb een gesprek bij Heijmans (vast wel bekend) in Rosmalen en woon zelf in Eindhoven..quote:
Als die mensen dan ook eens een nieuw topic maken als ze als laatste gepost hebben...quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:57 schreef pulletje het volgende:
[..]
beetje doorstroming kan geen kwaad he
Ja... maar dat is vaak mijn schuld..als ik het te lang vind duren plemp ik er gauw een nieuw topic op...anders gaan al die F5 knoppen van de users naar de klotequote:Op dinsdag 16 september 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als die mensen dan ook eens een nieuw topic maken als ze als laatste gepost hebben...
Zo kan ik nog wel meer dingen noemen
beetje inburgering kan geen kwaad...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als die mensen dan ook eens een nieuw topic maken als ze als laatste gepost hebben...
Das bouwbedrijf toch? Ik werk bij een ander bouwbedrijfquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:02 schreef pulletje het volgende:
[..]
Heb een gesprek bij Heijmans (vast wel bekend) in Rosmalen en woon zelf in Eindhoven..
Ongeveer 3 kwartier rijden zonder files, maar heb de afgelopen 2 jaar steeds maar een kwartier op mn fietsje hoeven zitten..
En wat kun je nog meer noemen dan? Vind je nieuwe mensjes niet zo aardig?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sommige gedragen zich kinderlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En wat kun je nog meer noemen dan? Vind je nieuwe mensjes niet zo aardig?
hij was vaak TEquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
En dan tegen Beller zeggen dat ie altijd zo kut deed tegen anderen
Toch was ie wel handig heZou 'm trouwens sowieso wel graag terugzien hier!
Dat was gewoon keihard bij iedereen afbekkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
En dan tegen Beller zeggen dat ie altijd zo kut deed tegen anderen
Toch was ie wel handig heZou 'm trouwens sowieso wel graag terugzien hier!
Mag dat nog niet duidelijk zijn dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Mag dat nog niet duidelijk zijn dan?
* Domme onzin uitkramenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
gelukkig hebben jullie mij erbij gekregenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Domme onzin uitkramen
* Gesprekken weten te verneuken
* Hele berichten vol smile dingen posten
* Aandacht te kort komen ofzo... zo komt het over bij een aantal mensen (niet naar jou persoonlijk bedoeld)
* Mensen qouten zonder zelf wat te typen
* Geen info plaatsen waar andere mensen ook echt wat op kunnen antwoorden
* Niet normaal even een link plaatsen naar het nieuwe deel, als de oude dicht zit
* Geen normaal nieuw topic maken
* Plaatjes en texten weglaten
Moet ik doorgaan?
Waarom denk je dat er inmiddels zo weinig mensen uit de OP nog posten?
Niet omdat het hiet zo gezellig is geworden....
Vergeet ik ook somsquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Niet normaal even een link plaatsen naar het nieuwe deel, als de oude dicht zit
Hier ben ik niet mee eens.quote:Moet ik doorgaan?
Weet ik veel, ik ken die veel van die mensen nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Domme onzin uitkramen
* Gesprekken weten te verneuken
* Hele berichten vol smile dingen posten
* Aandacht te kort komen ofzo... zo komt het over bij een aantal mensen (niet naar jou persoonlijk bedoeld)
* Mensen qouten zonder zelf wat te typen
* Geen info plaatsen waar andere mensen ook echt wat op kunnen antwoorden
* Geen normaal nieuw topic maken
* Plaatjes en texten weglaten
Moet ik doorgaan?
Er zijn genoeg mensen die minder minder posten wegens irritante mensen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vergeet ik ook soms
[..]
Hier ben ik niet mee eens.
Topic is opgezet uit het bestaan dat er niks te doen is op het werk. Veel mensen hebben nu betere baan, werk te doen, of noem maar op. Kijk naar beller: Nieuwe baan dus jah, die heeft voortaan iets te doen, seven weet ik niet. Maar ik zelf ook, nieuwe baan gehad en ben hier ook lang niet geweest.
En gezelligheid kun je zelf ook maken. Nu lopen hier inderdaad mensen rond die het in zich hebben dat te verneuken (cactussen, quote en niks zeggen) maar de gene die de meeste gezelligheid kan maken in een topic ben je zelf. Niemand anders. Alleen jij zelfdon't forget that
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige gedragen zich kinderlijk
andere killen de gespreksstoffen
*KLOP*KLOP*quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:33 schreef renedis het volgende:
[..]
Crazy-M... ben jij trouwens alweer gebeld door je stalker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |