O god ik moet vanavond ook nog huiswerk makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Nog euh 4 uurtjes werken en euh.. 5 en 6.. geloof ik![]()
En huiswerkOpdracht a 260 uur PER PERSOON!! heb ik gister op het werk even gemaakt
je weetsquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb er alleen nog geen oorkonde voor :$
Relaxed!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weets
heb zelf de volgende sporten gedaan
Muay Thai
Taekwondo
Aikido
Judo
Een aantal mensen komen hier al lang, sommige zelfs al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee grapje.
ik kan ook best serieus zijn. en dat zal ik nu ook wel zijn. let op NO FLAME INTENDED
In dit topic hangen een groepje mensen rond die vrij old school zijn en die al knetters lang in deze reeks posten.
Dit moet ook en is natuurlijk alleen maar leuk en dit verhoogt de gezelligheid.
Kijk ik geef toe dat ik veel flauwe kul posts heb en ik zal het om jou (en een aantal anderen) een plezier te doen dit ook wat meer proberen te veranderen. MAAR het is niet jullie topic. kijk dat jullie oldschool zijn is leuk en het VOELT wel jullie topic. maar een newb heeft natuurlijk even veel recht hier te posten als jullie.
Dat komt natuurlijk ook doordat GRTDOJW niet echt een subject is (wat je bijvoorbeeld wel ziet in andere topicreeksen) en de regel natuurlijk niet is post de onderwerpen en subjects waar de oldbies het mee eensch zijn
Verder wil ik er bij vermelden dat ik wel mijn best ga doen om in het groepje te passen omdat ik jullie wel kei aardig vinddus wees aub niet boos om deze post maar zie het als een kwaliteitspost van mij in deze reeks
hoelang heb je Muay Thai gedaan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Relaxed!
Aikido
Kun Tao
Pencak
Muy Thai
En heel even kung fu...maar toen ging m'n knie naar de klote en was het klaar
Ja Kung Fu is best lastig...en je moet er heel veel geduld voor hebben...en een goed onderstelquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoelang heb je Muay Thai gedaan?
Kung fu lijkt me ook stoer! maar volgens mij wel moeilijk
In mijn ogen is dit totaal niet relevant hoelang iemand al meepost. ik post in TRU SC mee sinds SC -5# sterker nog ik geloof dat ik degene was die de eerste SC titel daar heeft gemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een aantal mensen komen hier al lang, sommige zelfs al vanaf het begin.
Relaxed = wat jij leuk en relaxed vind?quote:Andere mensen erbij is altijd leuk, mits deze zich een beetje relaxt gedragen en ook lekker willen meeposten.
In houdelijk is vaak wel leuk... maar het is moeilijk om in een topic zonder subject inhoudelijk te postenquote:Die gebeurde de laatste tijd gewoon bijna niet meer. Ik zie je post trouwens niet als een flame, laat dat duidelijk zijn! Maar inhoudelijk zo af en toe is wel leuk moet ik zeggen
hallo Debbiequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben debbie ik ben 25 jaar. Ik studeer fotografie naast mijn 32 urige werkweek.
Mijn hobby's zijn uiteraard dan fotografie, lezen, MUZIEK, puteren, uitgaan, films enzo.
Vragen stellen mag altijd
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja Kung Fu is best lastig...en je moet er heel veel geduld voor hebben...en een goed onderstel
4 jaar Muy Thai
Ik zit echt op me werk...serieus...morgen niet, maar vandaag welquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef renedis het volgende:
[..]
hallo Debbie![]()
hallo mensen die zich net hebben voor gesteld!![]()
wat ik me nou afvraag heh... is iedereen hier nou eigenlijk ook ECHT op z'n werk?
Jazeker!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef renedis het volgende:
[..]
hallo Debbie![]()
wat ik me nou afvraag heh... is iedereen hier nou eigenlijk ook ECHT op z'n werk?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
We noemen die pro's staatsmongolen
[..]
Meer zoiets van "hoi! Neucken?" denk ik
Kloptquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef pulletje het volgende:
fotografie lijkt me ook leuk, maar zie het niet zitten om daar dan meteen zo veel geld aan uit te geven..
Die toestellen zijn nou niet echt bepaald goedkoop..
ik wel iig.. Heb komende vrijdag mijn laatste dag hier, dus nu is het alleen nog bureautje opruimen en werk overdragen.. over 2 weken zal ik wel weer hard moeten werkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef renedis het volgende:
[..]
hallo Debbie![]()
i amquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef renedis het volgende:
[..]
hallo Debbie![]()
Muy Thai niet, Aikido welquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vette shit.. officiële wedstrijden gedaan?
jah op werkquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef renedis het volgende:
[..]
hallo Debbie![]()
Niet vergeten bij je baas op z'n bureau te schijten op je laatste dagquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:41 schreef pulletje het volgende:
[..]
ik wel iig.. Heb komende vrijdag mijn laatste dag hier, dus nu is het alleen nog bureautje opruimen en werk overdragen.. over 2 weken zal ik wel weer hard moeten werken
Zal ik dan ook maar eens wat posten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet newbie! lekker 2 jaar ouderen het schijnt dat ik 4e jaars voltijd HBO studente ben met een bijbaan.. Zit alleen meer niet dan wel op school doordat alles thuiswerkopdracht is geworden deze periode
![]()
Voor klachten: zoek het lekker uit
Voor info: moet je bij Droxz wezenja die is mijn
en ja dat komt serieus door dit topic!
ja daarom.. ik kan voorlopig mn geld nog wel iets beter besteden..quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kloptik heb 1 van de goedkoopste toestellen en zelfs die was nog met 2 lenzen erbij destijds rond de 900 euro.
Laat staan dat ik straks een semi pro of pro toestel koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |