Ehm gister heb ik ook tot ongeveer half 5 gewerktquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef renedis het volgende:
[..]
gister moest je toch tot 4? waarom vandaag dan tot half 5?
morgen moet ik weer tot 5 werken (of misschien half 6) omdat we weer eens een zieke hebben.
gelukkig heb ik jullie
Oh hai! Ik ben sgele, 27 jaar, en doe woody woodpecker naquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
[..]
- Stel je even voor! En post gezellig mee
- Topic afkraken? Open een klaagbaktopic!
* lynda trekt aan sgele's neus.. en ziet sgele's oog recht worden!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Yeah baby!![]()
![]()
zal trouwens lastig gaan..gisteren gemillimetert
* Crazy-M gaat met grasmaaier over de resterende haartjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Yeah baby!![]()
![]()
zal trouwens lastig gaan..gisteren gemillimetert
owh haha ik snap het.. vandaag toch wel pauze gehad hop ik? dacht zo iets te lezen dat je lekekr had gelunchedquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm gister heb ik ook tot ongeveer half 5 gewerkt, maar gister had ik geen pauze gehouden omdat
was dus mocht ik eigenlijk om 4 uur naar huis. Snappie?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, niet lullig bedoeld, maar je post eens wat meer dan alleen een smile, of zeggen dat je zin hebt om te neuken.
Zelfs met jou komt het dus wel goed
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
[..]
- Topic afkraken? Open een klaagbaktopic!
Ik ben Crazy-m (gekker en gestoorder dan Crazy(insert nummeriek getal), kom hier al ee njaar en 23quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja hoor vandaag weer prima gegetenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef renedis het volgende:
[..]
owh haha ik snap het.. vandaag toch wel pauze gehad hop ik? dacht zo iets te lezen dat je lekekr had gelunchedof dat was iemand anders
je kunt 2 manieren doen als newbie:quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee grapje.
ik kan ook best serieus zijn. en dat zal ik nu ook wel zijn. let op NO FLAME INTENDED
In dit topic hangen een groepje mensen rond die vrij old school zijn en die al knetters lang in deze reeks posten.
Dit moet ook en is natuurlijk alleen maar leuk en dit verhoogt de gezelligheid.
Kijk ik geef toe dat ik veel flauwe kul posts heb en ik zal het om jou (en een aantal anderen) een plezier te doen dit ook wat meer proberen te veranderen. MAAR het is niet jullie topic. kijk dat jullie oldschool zijn is leuk en het VOELT wel jullie topic. maar een newb heeft natuurlijk even veel recht hier te posten als jullie.
Dat komt natuurlijk ook doordat GRTDOJW niet echt een subject is (wat je bijvoorbeeld wel ziet in andere topicreeksen) en de regel natuurlijk niet is post de onderwerpen en subjects waar de oldbies het mee eensch zijn
Verder wil ik er bij vermelden dat ik wel mijn best ga doen om in het groepje te passen omdat ik jullie wel kei aardig vinddus wees aub niet boos om deze post maar zie het als een kwaliteitspost van mij in deze reeks
Gelijk heeft ie wel en ik zie geen reden om hier sowieso boos om te worden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee grapje.
ik kan ook best serieus zijn. en dat zal ik nu ook wel zijn. let op NO FLAME INTENDED
In dit topic hangen een groepje mensen rond die vrij old school zijn en die al knetters lang in deze reeks posten.
Kijk ik geef toe dat ik veel flauwe kul posts heb en ik zal het om jou (en een aantal anderen) een plezier te doen dit ook wat meer proberen te veranderen. MAAR het is niet jullie topic. kijk dat jullie oldschool zijn is leuk en het VOELT wel jullie topic. maar een newb heeft natuurlijk even veel recht hier te posten als jullie.
Dat komt natuurlijk ook doordat GRTDOJW niet echt een subject is (wat je bijvoorbeeld wel ziet in andere topicreeksen) en de regel natuurlijk niet is post de onderwerpen en subjects waar de oldbies het mee eensch zijn
Verder wil ik er bij vermelden dat ik wel mijn best ga doen om in het groepje te passen omdat ik jullie wel kei aardig vinddus wees aub niet boos om deze post maar zie het als een kwaliteitspost van mij in deze reeks
Heee...m'n oog is recht... m'n hele reputatie naar de hoerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:04 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda trekt aan sgele's neus.. en ziet sgele's oog recht worden!!
hoi, ik ben een beginnelingquote:
Barra je laat me bijna van me stoel afvallen! Het is alleen dat het niet mogelijk is omdat ik asociaal op de bank lig met laptopquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee grapje.
Waarom nou weer naar mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben Crazy-m (gekker en gestoorder dan Crazy(insert nummeriek getal), kom hier al ee njaar en 23
Probeer niet op mijn niveau te praten, dat lukt mij namelijk ook niet, voor al uw op of aan merkingen over mij verwijs ik u naar DR.Droxz, heeft u vragen over mij kunt u bij Diertjuh zijn, heeft u ee nklacht ga dan naar lynda.
ik ook dan maar:quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef lynda het volgende:
mag ik me aangesproken voelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Barra je laat me bijna van me stoel afvallen! Het is alleen dat het niet mogelijk is omdat ik asociaal op de bank lig met laptop
Je hoeft echt niet te veranderen!! Post gewoon alleen wat meer ipv alleen een lullige smileyEn ja veel van ons zijn hier 'oldschool'.. Maar tijden veranderen he
Ik ben er ook 'al' euh 277 topics bij geloof ik (begonnen in deel 50) en het veranderd vanzelf allemaal.. de posters ook maar vele zal je ook zien terug komen omdat nou eenmaal niet iedereen 24/7 wat te doen heeft op zijn werk..
Wij willen het ook gewoon leuk houden.. En meerdere mensen die hier langer posten willen dat ook
Tijdje geleden was er ook zoiets hoor alleen dan vanuit iemand anders die een bepaalde manier van iemands posten niet aanstond en daardoor toch weg gegaan was.. Die is nu weer terug![]()
Bitchen moet af en toe gewoon kunnenAls je maar meebitcht
in gek doenquote:
heb jij ook wat te doenquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag ik me aangesproken voelen
mensen... nog een paar dagen VOL ZIN werken
is je vergeven schatjequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
[..]
In euh.. hmm.. rustig zijn? Nee werkt niet.. Normaal zijn? nee mislukt ook..
Sorry crazy
Volgens mij ben je een gevorderde of nee en pro in gek doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in gek doen
in lief doen
in subtiel doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |