Je kan niet bewijzen dat iets niet waar is, dat is elementaire wetenschapsfilosofie.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij bijzonder goed beargumenteerde wetenschappelijke artikelen die uitwijzen dat de mens niets met de opwarming van de aarde te maken heeft nietwaar? Deze artikelen zijn dan ook recent gepubliceerd in de belangrijke relevante vakbladen nietwaar?
Daarvan is het dan ook geen enkel probleem om de verwijzingen te geven nietwaar?
Of gaat dit toch weer tegenvallen?
Ik ben aan het eten.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:47 schreef du_ke het volgende:
Waar blijft het antwoord van El_matador?
Op zich waar, maar een zekere mate van bewustwording is helemaal niet zo heel slecht vind ik. Alleen moet je er niet een hoofdzaak van maken bij het onderwijs van kinderen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:15 schreef erkel het volgende:
Deze meneer van de PVV heeft wel een punt. Kinderen hebben moeite om wereldwijde problemen in het juiste perspectief te plaatsen, daar is hun wereldbeeld nog te beperkt voor. Tot de middelbare school moet je kinderen niet opzadelen met zulke vraagstukken/problemen.
Ok dan houd ik wel gewoon wel gewoon de lijn aan van de mensen die hier wel voor gestudeerd hebben en laat de truthfiguurtjes zoals jij lekker in hun waanquote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan niet bewijzen dat iets niet waar is, dat is elementaire wetenschapsfilosofie.
Dat zal je mij dus niet horen doen.
Maar waar je je wel prima tegen kan verzetten, is de politieke propaganda van Gore Goebbels en zijn boevenbende die waanzinnig complexe modellen reduceren tot apocalyptische doembeelden om maar zoveel mogelijk mensen angst in te boezemen.
Hahaha, blijf jij maar lekker achter mensen aanlopen die "gestudeerd" hebben om anderen van hun gelijk te overtuigen, hoe onbewezen dat "gelijk" ook moge zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok dan houd ik wel gewoon wel gewoon de lijn aan van de mensen die hier wel voor gestudeerd hebben en laat de truthfiguurtjes zoals jij lekker in hun waan.
Kom dan verdomme eens op met die artikelen van die echte wetenschappers in plaats van bijzonder domme termen als "Gore Goebbels" te gebruiken. Dat zou je sieren. Nu doe je gewoon heel hard je best om zo dom mogelijk over te komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, blijf jij maar lekker achter mensen aanlopen die "gestudeerd" hebben om anderen van hun gelijk te overtuigen, hoe onbewezen dat "gelijk" ook moge zijn.
Gelukkig weet ik dat het klimaat al miljarden jaren verandert en is het de menselijke grootheidswaan die hier opspeelt. Ik ben dan ook erg tevreden als ik de natuur weer zie overwinnen op dat zielige schepsel dat denkt het systeem Aarde te kunnen beinvloeden.
Religieuze adoratie in de trant van de vervolgers van Kepler en Galilei.
De echte wetenschappers doen niet aan die politieke propaganda. Die houden vast aan de enorme onzekerheidsmarges en modeluitkomsten. Maar daar scoort Gore Goebbels niet zo lekker mee en jodenvervolging is ff uit de mode, dus een nieuw doemscenario moet in elkaar gedraaid worden.
En trieste loopjongens als jij waggelen daar achteraan.
Dat verhaal van Kroonenberg ken ik al maar is zeker niet vernieuwend of erg hoogstaand.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:16 schreef El_Matador het volgende:
Lees het boek: De Aarde over tienduizend jaar van Salomon Kroonenberg maar eens.
Bijzonder informatief.
En als roman, erg treffend, State of Fear van Michael Crichton
Die zit dan ook vol feitelijke onjuistheden. O.a. een rechter heeft dat ook bevestigd.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:37 schreef Polderhaai het volgende:
[..]
De film/docu "The great global warming swindle" laat dit o.a. duidelijk zien...
[..]
Gelukkig gaat in dit land de rechter niet over wetenschappelijke waarheden. Helaas gaan leeghoofdige politici daar wel over.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die zit dan ook vol feitelijke onjuistheden. O.a. een rechter heeft dat ook bevestigd.
Komt er nog een linkje naar de grote wetenschappelijke waarheden van je?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig gaat in dit land de rechter niet over wetenschappelijke waarheden. Helaas gaan leeghoofdige politici daar wel over.
Kroonenberg beweert dat Neanderthalers een kwart miljoen jaar geleden Maastricht hebben gesticht, State of Fear is science fiction. In Kroonenbergs boek zul je niet lezen dat Gore Goebbels en zijn milieunazi's ongelijk hebben; het is slechts een verhaal over hoe hier en daar het een en ander eens en toen is veranderd. Beetje warrig ook, ik vond het niet zo'n geweldig boek, maar er zaten leuke anekdotes in. In State of Fear proberen eco-terroristen milieurampen te veroorzaken om zo de mensen schrik aan te jagen etcetera, etcetera, en zoals gezegd, het is science fiction.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:16 schreef El_Matador het volgende:
Lees het boek: De Aarde over tienduizend jaar van Salomon Kroonenberg maar eens.
Bijzonder informatief.
Wederom b*llsh#t. Slechts enkele details berusten niet op feiten in deze docu. Voor de rest is deze simpelweg veel te duidelijk en feitelijk onderbouwd voor de gemiddelde hipevolgert.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die zit dan ook vol feitelijke onjuistheden. O.a. een rechter heeft dat ook bevestigd.
Welk blad, welke website, wie, wat zei-ie? Want het is natuurlijk wel zo dat de mensheid verantwoordelijk is voor de verhoging van de kooldioxide-concentratie in de atmosfeer de afgelopen paar eeuwen met zo'n dertig procent.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef Polderhaai het volgende:
Een paar dagen terug las ik nog ergens een stuk waarin de 1 of andere TV-bobo ook z'n "intelect" even los liet op dit gefingeerde probleem. Volgens deze figuur waren wij mensen verantwoordelijk voor wel 30%(!) van de totale wereldwijde CO2 uitstoot...
Ik vind Al Göring eigenlijk een grappiger naam.quote:
Een roman als bron. O RLY?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:16 schreef El_Matador het volgende:
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaerquote:Op woensdag 17 september 2008 23:27 schreef McKillem het volgende:
De eerste keer dat ik het waterpijl in mijn glas zag stijgen omdat mijn ijsblokjes smelten moeten nog komen gaan.
1 2 3 4 5 6 | pyl (***) ) ) ) ) ) clootken |
30% geloof ik wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:56 schreef Polderhaai het volgende:
De hele,op vage aannames gebaseerde,menselijke beinvloeding van het klimaat door zgn. te veel CO2 uitstoot is een luchtkasteel van jewelste en is op z'n zachtst gezegd zeer discutabel.
Beter zouden we er aan doen om al die energie en miljarden te steken in het bestrijden van onmiskenbare milieurampen,zoals de enorme overbevissing van s'werelds zeeen of de vernietiging van moeder natuur's bossen...
De blatante onwetendheid ook van vele van die CO2 fanatici. Een paar dagen terug las ik nog ergens een stuk waarin de 1 of andere TV-bobo ook z'n "intelect" even los liet op dit gefingeerde probleem.
Volgens deze figuur waren wij mensen verantwoordelijk voor wel 30%(!) van de totale wereldwijde CO2 uitstoot... Ja hoor. Dat het werkelijke getal tussen de 2 en 3% in ligt,scheen dit stuk onbenul niet te weten/interesseren. Ondertussen zijn er legio medenitwits,die dergelijke onzin zomaar voor zoete koek aannemen!
Om triest van te worden...zucht
Ijs is ijs?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
Bewijsstuk A:
[ code verwijderd ]
Anyway, probeer het maar eens uit in bad. En betrek er vooral ook landijs bij!
Ooit van Groenland en Antarctica gehoord?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:27 schreef McKillem het volgende:
De eerste keer dat ik het waterpijl in mijn glas zag stijgen omdat mijn ijsblokjes smelten moeten nog komen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |