abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61673289
Dat laatste. Maar zoiets krijg je mee in je opvoeding, maar ook opvoeding is iets van vroeger. Zo zou ik ook een topic kunnen openen over het tegendraadse gedrag van sommigen en dat normaal vinden onder de noemer "puberen".

Ik zeg niet dat ik altijd even braaf was, maar ik vind dat jongeren/kinderen bijna geen respect meer tonen naar ouderen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61674696
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Omdat de mensen die nu 16 zijn over het algemeen een stuk debieler zijn als wij toen der tijd.
Inderdad, die jeugd ook, van tegenwoordig.....
pi_61679876
Edit: Doe eens normaal

[ Bericht 98% gewijzigd door de_boswachter op 17-09-2008 08:58:24 ]
pi_61679919
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef Beauregard het volgende:
TS, waarom ben jij zo'n ontzettende mongool?

Serieus, ga je om iets zinvols druk maken, gek!

Zachte ventje.
Gast, de keuze tussen KLB en je HBO-cursus is lastig hoor!
pi_61679993
KLB is geen digitaal schoolplein waar het stoer is om die 'kk lerarruuuhh' af te zeiken.
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:48:47 #56
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61679998
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:44 schreef Beauregard het volgende:
TS, waarom ben jij zo'n ontzettende mongool?

Serieus, ga je om iets zinvols druk maken, gek!

Zachte ventje.
Ga jij je nou maar druk maken over de opleiding van mensen, debieltje.
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:49:50 #57
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61680026
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:45 schreef Emimich het volgende:

[..]

Gast, de keuze tussen KLB en je HBO-cursus is lastig hoor!
Ah, heb je het holmaatje van RozeAnjer en die andere kneus ook weer.
pi_61680121
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:48 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

quote:
Die HBO'ers zijn straks jouw leidinggevenden
quote:
WO'ers zijn praktisch gezien vaak totaal achterlijk en kunnen bovendien vaak niet goed met mensen omgaan.
quote:
Tsja, als ik geen leven had, ging ik me net als jou ook wel volledig storten op m'n opleiding en een dubbele universitaire studie doen.
quote:
Voor de rest zul je waarschijnlijk een lelijk verbitterd mannetje vol puisten zijn dat nog geen leiding kan geven aan 3 middelbare scholieren.
quote:
Veel WO'ers zullen bepaalde HBO-functies niet aankunnen
quote:
de VWO'ertjes zijn vaak een beetje de 'geeks' van de school. Wat me zelf jarenlang opviel (ook tijdens stages later) is dat de HAVO-mensen vaak het sociaalst/populairst waren.
quote:
Noem MBO en HBO overigens niet steeds samen, tussen die 2 zit een wereld van verschil. Nog wel meer dan tussen het HBO en het WO zelfs.
quote:
omdat zij zowel degenen waren die de VWO'ers (die meestal niets terug deden) vaak zaten te treiteren
Een paar recente quotes van Dr.Crane
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61680125
quote:

[..]

Dat is in ieder geval nog een onderwerp waar men iets mee kan. Zie het aantal topics erover.

Echter, een topic als dit slaat natuurlijk nergens op. Dit topic zegt zoveel als: Hoi ik ben TS en ik ben gay.

Werkelijk, wat is het probleem? Mensen die jouw leeftijd (lees: puberale leeftijd) zijn ontgroeid zijn over het algemeen wat beschaafder en wijzer dan pubers, dus leveren zij commentaar. Natuurlijk hadden die mensen zelf ook een grote smoel toen ze puber waren. Nogmaals: waar zit hier precies het probleem? Zodra je me dat uitlegt ben ik bereid om vrolijk ontopic te gaan posten in dit kuttopic.
pi_61680176
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf er bij dat die op een na laatste de meeste briljante is. Echt, die graveer ik op een tegeltje aan de wand van het toilet, om mijn bezoek te vermaken als ze een Dr. Crane te water gaan laten.
pi_61680529
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:49 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Ah, heb je het holmaatje van RozeAnjer en die andere kneus ook weer.

life goes by...
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:15:51 #62
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61680675
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

SPOILER
Zie hem moeite doen om al die quotes te vinden. Get a life, loser.

Ik maak me niet uit mezelf druk of iemand nou WO, HBO of MBO doet, tenzij diegene het nodig vindt om op welke manier dan ook neer te kijken op anderen om zoiets als opleidingsniveau. Als een MBO'er roept dat WO'ers allemaal contactgestoord zijn, had ik waarschijnlijk diegene weer afgezeken.
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:19:32 #63
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_61680796
O tempora, o mores!

[ Bericht 0% gewijzigd door ijsklont op 17-09-2008 20:51:10 ]
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_61681124
Ik zette mij op de leeftijd niet af tegen mijn omgeving hoor, bij mij zat dat er niet in.

Overigens
Dr. Crane
Denk erover na.
pi_61681190
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:36 schreef Dr.Crane het volgende:
Zo irritant, als er hier een keer een middelbare scholier/puber klaagt over z'n leraar of ouders hier meteen die reacties als:

"Stoer hoor, heb eens respect voor je leraar"
"Nou nou, je bent wel cool hoor"
"Misschien zou je eens naar je leraar/ouders luisteren"

En laat ik allereerst zeggen dat ik dus NIET vind dat het goed is als je een grote bek opzet tegen je leraar of ouders of dat dat ook maar enigszins stoer is. Het gaat me meer om de 'wijze' reacties die volgen... Ik vraag me dan af, wat die mensen die zo praten zelf deden toen ze een jaar of 15, 16 waren. Het hoort toch bij die leeftijd om lekker tegendraads te zijn? Sterker nog; het is nodig om je los te maken van je ouders. Een heel natuurlijk proces.

Ik bedenk me dan dat er een paar opties zijn:

- Het zijn schijnheilige sukkels die zelf net zo erg waren, maar nu opeens wijs gaan lopen doen tegen kinderen.
- Het waren vroeger zelf brave kneusjes die nooit vervelend durfden te doen toen ze puberden.

Zegt u het maar, vanwaar die 'wijsheid' tegen 16-jarigen als je zelf net begin 20 bent?
Stel je niet aan zeg, gedraag je eens volwassen.
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:19:04 #66
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61682506
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:30 schreef bondgirl007 het volgende:
Overigens
Dr. Crane
  Moderator dinsdag 16 september 2008 @ 19:27:51 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61682770
Waar is RozeAnjer? Zijn naam is al genoemd, maar hijzelf is er niet. Opzienbarend.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_61684268
Of onze 16-jarige fop-intellectuele vriendjes die hun bek open trekken tijdens de les (waar natuurlijk luid valse citaten uit schallen).
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61684595
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Zie hem moeite doen om al die quotes te vinden. Get a life, loser.
Heb je op het HBO niet geleerd wat copyright betekent?
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik maak me niet uit mezelf druk of iemand nou WO, HBO of MBO doet, tenzij diegene het nodig vindt om op welke manier dan ook neer te kijken op anderen om zoiets als opleidingsniveau. Als een MBO'er roept dat WO'ers allemaal contactgestoord zijn, had ik waarschijnlijk diegene weer afgezeken.
"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg"
pi_61695080
Topic dicht. TS klaagt over anderen, maar verkut zelf het topic mee. Doe je maar in de FB melden als je denkt dat het nog wat kan worden.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')