Dat is gewoon voor hem, dan doet hij lekker gek.quote:Op zondag 14 september 2008 11:34 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben het met je eens, maar wat klaag jij kankerveel
"Prettig gestoord"quote:
Dat bedoel ik niet. Meer b.v. bewust een sobere auto kopen omdat het natuurlijk allemaaal niet te groot en opvallend moet.quote:
Dat heet stijlquote:Op zondag 14 september 2008 11:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Meer b.v. bewust een sobere auto kopen omdat het natuurlijk allemaaal niet te groot en opvallend moet.
Wildersquote:Op zondag 14 september 2008 11:49 schreef IHVK het volgende:
Altijd dezelfde discussies ook in Nederland..
Ik zal er niet van opkijken als deze discussie eindigt met een discussie over Wilders in ieder geval.
en dan:quote:Op zondag 14 september 2008 11:32 schreef Dr.Crane het volgende:
Wat een kutinstelling.![]()
Het zijn echt altijd de meest saaie mensen die met dat 'motto' leven. Jammer dat die mentaliteit er nog niet uit is in Nederland, met name in het oosten en het noorden.
Waarom altijd 'gewoon' doen?
nee, je zal eens je kop boven het maaiveld uitsteken, en trots zijn op je papiertje...quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:16 schreef Dr.Crane het volgende:
...
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je je arrogante gezwets daadwerkelijk meent. Geen HBO'er zal ooit naar je luisteren als je daadwerkelijk zo omgaat met mensen die niet zoals jou dat heilige WO-papiertje hebben.
...
Nee joh, gewoon een tot wanhoop dwingende prestatie mentaliteit opdringen aan de kinderen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:14 schreef Rikketik het volgende:
Hetzelfde met winnaarsmentaliteit. Nederlanders doen niet mee om te winnen, maar voor de gezelligheid. Want meedoen is belangrijker dan winnen. Dat krijgen jonge kinderen hier ook te horen als ze weer eens teleurgesteld zijn omdat ze verliezen. Dat mag niet volgens de ouders, je moet plezier hebben in sport. Altijd. Ook als je verliest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |