BEDANKT VOOR DE TIP DAGONETquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:40 schreef Dagonet het volgende:
Hallo. Grote boze FA hier..
WSNP, dat kan je toch beter in WGR bespreken? WSNP, het Walhalla voor mensen met schulden bijvoorbeeld. Lijkt me een heel mooi topic over de ins en outs.
Ik vind anders dat je fan aardig hebt aangemoedigd om in te hakken op Dementor. Je kunt hem niet verplichten nog meer duidelijkheid te verschaffen. Ik vond bovendien eigenlijk dat het aan duidelijkheid niet te wensen overliet. We zoeken het allemaal lekker uit. Ik weet nou nog steeds niet wie die tietfetishist is waarvan jij schilderijtjes namaakt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:32 schreef CarOnline het volgende:
Doe het duidelijk, spreek het uit en klaar.
Maar zoals Tipsch al opmerkte: waar bemoei ik me eigenlijk mee.
Nou Tipsch, nergens meer mee. Zoek het allemaal lekker uit, blijf lekker op elkaar inhakken,
da kom de sfeer vast ten joede!
Wat kom jij doen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:40 schreef Dagonet het volgende:
WSNP, dat kan je toch beter in WGR bespreken? WSNP, het Walhalla voor mensen met schulden bijvoorbeeld. Lijkt me een heel mooi topic over de ins en outs.
Tnx voor de link, ook al is die tekst ook al denigrerend, maar ik zal er eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:40 schreef Dagonet het volgende:
BIERTJE ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:46 schreef neo567 het volgende:
Toen was het stil, iedereen stuift weg ofzo
Werkt het al een beetje?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat kom jij doen als ik vragen mag?
intimideren
Ben ik nu weer braaf?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:57 schreef Dagonet het volgende:
-net, -bert is een ex-site admin van sport.fok.nl.
Wat doe jij nog wakker dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:18 schreef Dagonet het volgende:
Goede schop van dat topic. Kijk, dan hoef je hier niet te gaan kissebissen over wel en niet en hoe en wat, daar krijg je geen welles/nietes spelletje maar wordt er inhoudelijk op het verhaal ingegaan.
Is veel minder frustrerend dan wanneer iemand je totaal niet begrijpt. Dat werkt alleen maar frustrerend.
Is mijn ervaring dan hoor.
Wat doen jullie trouwens nog wakker mensen, er zijn toch geen streams?
Lekker speculeren, waarom CBML zo'n baggerprogramma is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:18 schreef Dagonet het volgende:
Goede schop van dat topic. Kijk, dan hoef je hier niet te gaan kissebissen over wel en niet en hoe en wat, daar krijg je geen welles/nietes spelletje maar wordt er inhoudelijk op het verhaal ingegaan.
Is veel minder frustrerend dan wanneer iemand je totaal niet begrijpt. Dat werkt alleen maar frustrerend.
Is mijn ervaring dan hoor.
Wat doen jullie trouwens nog wakker mensen, er zijn toch geen streams?
Ik heb er een paar afleveringen van gezien maar vond het helemaal niets en omdat er geen streams zijn idd veel te veel gescript.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lekker speculeren, waarom CBML zo'n baggerprogramma is.
En wat jij zegt, er zijn geen streams.
Ze kunnen het ook beter een SLS noemen (Script Life Show)
Is dat ook niet verfilmd? Of was dat een andere film?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb er een paar afleveringen van gezien maar vond het helemaal niets en omdat er geen streams zijn idd veel te veel gescript.
Jullie zouden trouwens het boek Dead Famous van Ben Elton moeten lezen, volgens mij niet in het Nederlands vertaald helaas. Gaat over een moord gepleegd in een Big Brotherhuis tijdens een uitzending. Hilarisch om te lezen.
Ik praat zeg maar vrij uit, als dat mag,zonder met opzet anderen te kwetsen, dat blijkt ooknergens uit m'n teksten meen ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben aan het werk.
Als je bepaalde woorden niet meer mag zeggen dan moet je posts waar je die woorden als reactie op wil gebruiken gewoon negeren of vermijden. Waarom zou je frustratie opzoeken? FOK! is groot genoeg om overal wel wat afleiding te vinden.
Geweldig boek ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb er een paar afleveringen van gezien maar vond het helemaal niets en omdat er geen streams zijn idd veel te veel gescript.
Jullie zouden trouwens het boek Dead Famous van Ben Elton moeten lezen, volgens mij niet in het Nederlands vertaald helaas. Gaat over een moord gepleegd in een Big Brotherhuis tijdens een uitzending. Hilarisch om te lezen.
Neah niet verfilmd volgens mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat ook niet verfilmt? Of was dat een andere film?
quote:
Sweet dreams NEOquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:35 schreef neo567 het volgende:
Anyway, ik zal plaats maken voor anderen![]()
Ik ga slapen!![]()
Bedankt voor de spannende avond
Neuh, is dat niet Saw 2 die jij nu omschrijft?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik schrijfde verfilmt ...
Dus is niet over die horrorfilm met een huis vol jongeren, in een soort van BB-achtige ambiance?
Ben je al weer opgeknapt?quote:
Het gaat wat beter idd, nog niet helemaal 100%. Na het teruglezen dacht ik, even iets vrolijks.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:05 schreef blomst het volgende:
Ben je al weer opgeknapt?
Lijkt er wel op, anders begin je de dag vast niet met een dansje
quote:
Is dan ook niet de Sly adoreer dag?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Een DGK-fan-etentje vrijdag 26 september in Schevingen kan het nog gezelliger maken?
Ik ga niet, mijn moeder is 26 september jarig , we gaan dan richting Utrecht.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Een DGK-fan-etentje vrijdag 26 september in Schevingen kan het nog gezelliger maken?
En Juud gaat ons een verslag gevenquote:
Jou in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:27 schreef Desii het volgende:
[..]
En Juud gaat ons een verslag geven
en nu ga ik het vakantiefilmpje voor mijn neefje en nichtjes afmaken
En voor mij dan graag een samenvatting!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:25 schreef noekje het volgende:
tvp voor straks.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dan ook niet de Sly adoreer dag?
Huh ??? Ik zit met de gedachte om de verwarming aan te zettenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:56 schreef neo567 het volgende:
Iedereen lekker aan het genieten van het prachtige weertje, ik heb m'n achterdeur die op het zuiden staat open, heerlijk weer !
Ugly!quote:
Hey Soury!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ??? Ik zit met de gedachte om de verwarming aan te zetten![]()
Nou eerst maar een een warme douche
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ??? Ik zit met de gedachte om de verwarming aan te zetten![]()
Nou eerst maar een een warme douche
Oja?! OJA?!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ugly!
Ik ben fan van Tampie.
Ik heb de verwarming aan en het is koudquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:56 schreef neo567 het volgende:
Iedereen lekker aan het genieten van het prachtige weertje, ik heb m'n achterdeur die op het zuiden staat open, heerlijk weer !
Prinsjesdag vandaag, en miljoenen nota enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Soury!![]()
hoe is het met je? ik heb het ook haske koud. Ga zo maar een vest aandoen denk ik.
Haaaii Ja prima.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey Soury!![]()
hoe is het met je? ik heb het ook haske koud. Ga zo maar een vest aandoen denk ik.
Goed, ik ga mijn poststijl structureel wijzigen teneinde het vooroordeel weg te nemen dat buurvrouwen in het algemeen en deze in het bijzonder een gebrekkige algemene ontwikkeling hebben en verder ook niets beleven dan het luisteren naar de audio-installatie van de buren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Prinsjesdag vandaag, en miljoenen nota enzo.
Ben benieuwd wat de koningin allemaal te vertellen heeft
Ik verdien een hoop maar krijg niets.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef neo567 het volgende:
Goede morgen Mathara![]()
Gaan we volgend jaar meer verdienen??
Tja, managers die gouden hand drukken krijgen, daar had ik voor moeten lerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik verdien een hoop maar krijg niets.
Zou niet verkeerd zijn, anders ga ik na vandaag maar gelijk met een andere studie beginnen!!! Die wel verdiendquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef neo567 het volgende:
Goede morgen Mathara![]()
Gaan we volgend jaar meer verdienen??
Dat was beter geweest ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tja, managers die gouden hand drukken krijgen, daar had ik voor moeten leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |