quote:Keane komt in oktober naar Ahoy
Uitgegeven: 8 september 2008 12:23
Laatst gewijzigd: 8 september 2008 12:24
ROTTERDAM - Het Britse trio Keane komt op 28 oktober naar het Rotterdamse Ahoy voor een concert. Dat maakte Mojo Concerts maandag bekend.
De band doet verschillende Europese landen aan in het najaar. Op 10 oktober komt hun album Perfect Symmetry uit.
Hier een overzicht van de prijzen en rangen:
Rangen:
RANG 1: Staanplaatsen
RANG 2: Ac TM Aj, Dc TM Dj
RANG 3: Ab,Db, Ak, Dk Bc TM Bi, Cc TM Ci
RANG 4: Aa, Da, Al TM An, Dl TM Dn,Bb,Cb,
Bj TM Bm, Cj TM Cm
RANG 6: Staanplaatsen 1e ring
VAK Am,An,Dm,Dn,Bm,Cm MOG. BEPERKT ZICHT
Prijzen
Rang 1 (Excl. Servicekosten)
¤ 39 Normaal
¤ 39 Verzekerd
Rang 2 (Excl. Servicekosten)
¤ 39 Normaal
¤ 39 Verzekerd
Rang 3 (Excl. Servicekosten)
¤ 37 Normaal
¤ 37 Verzekerd
Rang 4 (Excl. Servicekosten)
¤ 35 Normaal
¤ 35 Verzekerd
Rang 6 (Excl. Servicekosten)
¤ 35 Normaal
¤ 35 Verzekerd
Tracklist nieuwe cd Perfect Symmetry:quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:05 schreef Felixa het volgende:
Hieronder de indeling van Ahoy. Van de kleur/vakindeling kun je de prijs afleiden.
1e ring is beter dan de 2e ring. Maar soms is 2e ring dichtbij het podium weer beter dan 1e ring achteraan.
Da's een persoonlijke keus. Bij sommige concerten die heel snel uitverkopen heb je niet veel keus en moet je pakken wat je pakken kan. Ik denk dat dit concert niet binnen 10 minuten zal uitverkopen dus zul je nog redelijk wat keus hebben. Persoonlijk vind ik staan beter dan zitten. Met zitplaatsen heb ik vaak het idee dat ik tv zit te kijken. Maar als je bv vrij klein bent, kun je beter voor een zitplaats kiezen.
Dit staat op Play.com:quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:52 schreef VjenneKloetn het volgende:
Hoe uitgebreid is die dvd dan? Want 2 jaar geleden haalde ik voor ¤20 ook de cd+dvd van Under The Iron Sea op de dag dat die uitkwam. Was bij de Media Markt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Een of andere randdebiel biedt 24 kaarten voor Keane aan.
1030 euro investering, en het lijkt erop dat hij met de gebakken peren zit.
http://link.marktplaats.nl/193649812
Als je wacht tot een week vóór het concert kun je ze misschien wel voor een tientje krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga een bod doen voor 20 euro per ticket, en als hij weigert zeggen dat hij blij mag zijn als hij 4 van zijn 24 kaarten kwijtraakt.
Haha sukkel, het is nog maar 5 weken en de echte freaks die wat extra`s voor over hebben, hebben natuurlijk al een kaartje.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Een of andere randdebiel biedt 24 kaarten voor Keane aan.
1030 euro investering, en het lijkt erop dat hij met de gebakken peren zit.
http://link.marktplaats.nl/193649812
Ik ook. Vervelender is het wanneer je door een storing komt te zitten met dubbele kaarten. Een vriend van mij heeft als gevolg van een storing op de website niet twee, maar vier kaarten voor Keane besteld. Er zijn nu dus twee kaarten (vak Ai) over die we moeten zien kwijt te raken.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Felixa het volgende:
![]()
Er zitten inderdaad wel eens concerten tussen waarvan de handelaren vermoeden dat het snel zal uitverkopen. En dan gaat het mis... I love that!![]()
Daar wordt het probleem van mijn vriend niet mee opgelost. Die blijft dan nog steeds met twee kaarten zitten die hij moet kwijtraken...quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Jouw 2 kaarten ruilen voor mijn 2 staanplaatsen (vloer/rang 1)? Ik denk niet dat ik op tijd zal komen om een goede plek te bemachtigen in de menigte.
En hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op donderdag 25 september 2008 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie het trouwens interesseert: in november verschijnt het nieuwe album van The Killers. Net als het nieuwe Keane-album is ook dat album geproduceerd door Stuart Price. De eerste single heet Human en ik vind 'm zelf erg sterk, vandaar dat ik jullie als collega-Keane-fans er even op wijs
Da's wel vreemd ja...quote:Op donderdag 25 september 2008 09:45 schreef Rucebo het volgende:
Ik heb mijn kaartjes online besteld bij Tickermaster. Heeft iemand zijn kaartjes al binnen? Ik wacht er al twee weken op, de vorige keer kreeg ik ze al na 2 dagen...
Bezorging via standaard postquote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Da's wel vreemd ja...
Als je inlogt op ticketmaster.nl, kun je bij je bestellingen kijken, misschien staat daar wat meer info?
Ben je bereid ze voor niks van hand te doen dan. Zo klinkt het wel als je zegt dat je er iemand blij mee wilt maken.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes voor het veld over
Kan ik er iemand blij mee maken?
Ik vind het raar dat er na 3 weken nog steeds veldkaarten beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:15 schreef Felixa het volgende:
Veldkaarten nog steeds te koop via Ticketmaster.
Stiekem hoop ik dat ze het verplaatsen naar de HMH.![]()
Dan zou ik er nog wel heen willen.
Ahoy'.
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:29 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat het meer is dat het bulkpubliek een tijdje niets heeft gehoord van ze.
Tja, ik zal nooit snappen waarom het Nederlandse publiek massaal naar dit soort artiesten gaat kijken. Vorig jaar zag ik de Pet Shop Boys (een band waar Keane-leden fan van zijn) optreden in de RAI in Amsterdam, in een zaaltje van 1500 man. Respect dat ze de moeite nog konden opbrengen om Nederland aan te doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Het Nederlandse bulkpubliek houdt van Jan Smit en Fransie Bauer
De man van het Postkantoor zei: "Ik heb hier 4 kaartjes voor Kane, goede muziek hoor!Die zanger, Dinan ofzo, heeft een superstem."
De grootste familie van Nederland, nietwaar??quote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Dat moet nog blijken, als er nu nog veldkaarten zijn
Het ergste is nog dat men er maar van uit gaat dat je meedoet aan de wansmaak: op alle commercials, in alle voetbalstadions en op alle zenders hoor ik die verdomde meuk. Maar als je zegt dat je naar Keane gaat kijkt iedereen je aan alsof je van Mars komt.
Trouwens, ik hoef dat volk er ook niet bij te hebben bij concerten, dus laat ze maar mooi met zn allen biergooiend naar Jan Smit gaan in de ArenA.
Niet overdrijven, 2 wekenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het raar dat er na 3 weken nog steeds veldkaarten beschikbaar zijn.
Het geeft wat aan over de populariteit van Keane in Nederland momenteel, zeker in schril contrast met Coldplay (die in 20 minuten 2 concerten uitverkocht)
Ook van depositfiles gehaald?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef CoExist het volgende:
Ik heb em al binnen... staat al op m'n iPod
Klinkt tot nu toe lekker en veelbelovend!
Gelukkig ga ik 28 okt. naar het concert!![]()
Heb tevens de ZIP ge-upload naar Rapidshare.
Mag em niet plaatsen hier natuurlijk... dus PM anyone...
Via zus die daar was..... en verder de welbekende filmpjes-site.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef CoExist het volgende:
Yo Quoi,
Waar heb je die filmpjes en foto's gezien?
Ik ben ook ff benieuwd...
Vooral naar het podium en eventuele sub-podia.
op het album?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef KneiterS het volgende:
Wat is er met spiralling gebeurd? Dit is toch anders dan de single versie?
Ik vind hem er niet echt op vooruit gegaan.
Bedankt, ik had al het een en ander gehoord maar de rest klinkt goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef CoExist het volgende:
Ik heb em al binnen... staat al op m'n iPod
Klinkt tot nu toe lekker en veelbelovend!
Gelukkig ga ik 28 okt. naar het concert!![]()
Heb tevens de ZIP ge-upload naar Rapidshare.
Mag em niet plaatsen hier natuurlijk... dus PM anyone...
Jup. Hij is heel anders dan de versie die ik eerst had. Maar ik weet niet of ik nou een youtube rip had of de single. Ik dacht de single, die was toch gratis te downloaden eerst?quote:
zijn deze kaarten er nog ?:)quote:Op zondag 21 september 2008 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar wordt het probleem van mijn vriend niet mee opgelost. Die blijft dan nog steeds met twee kaarten zitten die hij moet kwijtraken...
Nee, ze bleken er zelfs helemaal niet te zijn. De creditcard was ten onrechte belast en dat is rechtgezet. Sorry, ik kan je niet aan tickets helpen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:07 schreef InTheDarkness het volgende:
zijn deze kaarten er nog ?:)
En de basistrack van Spiralling lijkt wel een soort kruising tussen Let's Dance en China Girl. Bowie van de jaren 80 was wel een inspiratie, geloof ik.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Felixa het volgende:
Dat riedeltje in Better than this heeft wel veel weg van het riedeltje in Ashes to Ashes van Bowie!
Waar zie je die setlist? En doen ze 'Leaving So Soon' ook?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:43 schreef BruggiKeane het volgende:
De setlist van het concert in Londen bevalt me overigens.
Nieuwe nummers met tussendoor de oude toppers als EC, Bedshaped, SOWK, TITLT en Bad Dream
Dit was de setlist op 29 September. Voor degene die het willen wetenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
Waar zie je die setlist? En doen ze 'Leaving So Soon' ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft dus niet te betekenen dat ze dit ook in Ahoy zo spelen, maar zal niet heel veel afwijken denk ik.
[ Bericht 4% gewijzigd door BruggiKeane op 06-10-2008 20:49:11 ]
Hier hebben ze spoiler tags voor uitgevonden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:11 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dit was de setlist op 29 September. Voor degene die zich willen verassen even verder scrollen![]()
[knip]
De twee keren dat ik ze heb gezien was het ook geen anderhalf uur hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef KneiterS het volgende:
Lijkt mij een wat korte setlist voor Ahoy.
Op ticketmaster.nl zijn nog gewoon kaarten te koop.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Het Keane concert is uitverkocht.
Het heeft even geduurd, maar dan is het eindelijk zover, op naar Marktplaats om 2 kaartjes te lozen.
Elk album moet je eerst een paar keer luisteren denk ik....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef kreuk050 het volgende:
Lekker albumpje hoor, minder goed de eerste keren luisteren denk ik.
Maar misschien groeit deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |