Danku hier kan ik wel wat meequote:Op maandag 15 september 2008 22:27 schreef nein het volgende:
Volle kwark = vet + veeel eiwit
Roomboter op brood smeren voor je er beleg op gooit (ik ga hier geen discussie over ongezonde vetten houden, ik blijf erbij dat roomboter gezonder is dan becelmeuk...anders lees je Feiten over Vetten van Mary Enig maar es)
Als je kipfilet op brood doet, dan een beetje mayo + bieslook = yummie
Neem altijd volkoren/meergranenbrood
En zelf eiersalade maken: eitjes koken, paar eetlepels mayo (of helft yoghurt) erdoor mikken, beetje bieslook OF kerrie erdoor mikken en peper+zout
smakelijk
Dat bedoel ik idd ook, kan een mod even de TT aanpassenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:58 schreef Erasmo het volgende:
Ik denk dat je beter af bent met eiwitrijk eten dan calorierijk eten.
Ik heb ook getwijfeld om dit topic te openen in LIF, ik was alleen bang dat het daar op een al dan niet onzinnige discussie over poeders uit zou lopen. Punt 2 is dat ik toch erg van lekker eten hou en er gewoon veel toffe mensen in CUL zittenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef missy_c het volgende:
Lijkt me meer "lifestyle" dan culinaire dit topic.
Gebruik je Whey? Dit kan je in een bidon doen en meenemen, aanlengen met water wanneer je het nodig hebt. Verder verkopen ze bij lidle goedkoop kalkoen broodbeleg (minder vet dan kipfilet).
Gerookte zalm voor de nodige vetten.
Rosbief
Tonijn & Mayo heb je al genoemd. Maar dit is wel ongeveer de standaard eiwitrijke producten voor op brood.
Het ligt er ook aan wat je precies wilt bereiken en wat je startpunt is. Dat je aan fitness doet, betekend niet meteen dat je alleen eiwitjes moet eten.
'T gaat toch over eten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef missy_c het volgende:
Lijkt me meer "lifestyle" dan culinaire dit topic.
Chocomel is supervet. Daarvan slib je dicht.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef _aurum_ het volgende:
en wat is er mis met melk of chocomelk?
makkelijk, goede bron van eiwitten en je tikt 't zo weg!
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Chocomel is supervet. Daarvan slib je dicht.
simpele suikers.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef _aurum_ het volgende:
en wat is er mis met melk of chocomelk?
makkelijk, goede bron van eiwitten en je tikt 't zo weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |