Uhuh, maar dan ook meteen een hele goedequote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
Eindelijk een actie in PTA.
Je bent er wel bij betrokken dus zeur niet.quote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer dat ik zelf niet mee mag doen...
dan kan je je beter melden bij 'stuntmasters'quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef Paxlie het volgende:
Jammer dat er geen slipcursus voor de motor bij zit...
jij denkt dat er geen slipcursus voor motoren is?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan kan je je beter melden bij 'stuntmasters'
jij kent geen cynisme?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jij denkt dat er geen slipcursus voor motoren is?
quote:
Nee, als je je opgeeft dan is het voor jezelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:09 schreef ijsmeis het volgende:
Stel hè, ik mail. Ik 'win'. Maar ik wil een andere FOK!ker die slipcursus (of 't andere) meegeven.
(Ik ga uiteraard wel mee, om foto's te maken)
Mag dat?
maar bedankt voor de reminder in de Fok! MCquote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer dat ik zelf niet mee mag doen...
ik had dit niet eens gelezenquote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef vannelle het volgende:
Wil degene die dit wint ter plaatse even vragen of banden met het beste profiel voor of achter moeten?
Zijn we ook van die discussie af.......
Maarreuh........leuk initiatief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |