quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:28 schreef Tazmaniac het volgende:Arlovski vs. Nelson on EliteXC!!!!![..]
W00t w00t!!!!!!!!
Ik heb vanaaf eindelijk de tijd om Dream.6 te kijken!!!

Laten we hopen dat het niet op Fedor v Kimbo uitdraait

Overeem ziet er inderdaad ongelooflijk uit op HW. Je kunt je nauwelijks voorstellen dat hij zolang op LHW heeft gevochten. En inderdaad om steroids geven ze niet zoveel daar in Japan (mogen we wel concluderen na enkele erg tegenvallende vechters die de switch hebben gemaakt naar de UFC denk ik). Maar ik denk dat een groot deel hier in ieder geval is dat hij niet meer zoveel hoeft te cutten en er gewoon steviger uit ziet door voldoende vocht, en hij ook voluit kan trainen zonder zijn gewicht in de gaten te houden. Al hoewel alle trashtalk natuurlijk een beginnende roid-rage kan zijn
Maar dat is gewoon om de boel te hypen en zichzelf in de kijker te plaatsen van al die Japanse MMA fans...
Ik wil toch wat veranderingen in het commentators team van HDNet Fights
Rutten met Raunello of Quadros was gewoon erg cool, maar dit vind ik totaal niet werken. Rice heeft gewoon te weinig kennis of is niet de juiste man ervoor. Het is te vaak stil waardoor Bas er teveel onduidelijke zooi doorheen gooit. Moet iemand bij met kennis, Quadros bv, of Rice moet weg en iemand anders erbij. Dit werkt zo niet, ook niet na enkele evenementen (dacht dat het wel beter zou gaan na wat evenementen, maar helaas niet).
We zagen trouwens enkele fighters die in Japan erg populair zijn langskomen voor de camera. We kennen Fedor, en we weten dat JLB heel graag eens MMA wil, maar zou Badr Hari dan ook eens een uitstapje naar MMA willen?
Ik stem voor Fedor v Overeem op NYE (maar alleen als Overeem zijn knees een beetje beter leert plaatsen

). Of op zijn minst een rematch
Hier nog Jimmy Ambriz vs. Sergey Kharitonov want volgens mij zat die niet in de uitzending.
[ Bericht 20% gewijzigd door Unstoppable op 26-09-2008 03:56:09 ]