Supervet, nu al zin in.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
ik wilde hem toch ff posten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De artist die dat ding gezet heeft verdient wel een flinke portie klappen, want het zie er uit als een dikke pik met een handvat.
Hmm hoe kom je erbij dat CC zoveel zelfvertrouwen heeft? Ik zeg niet dat het niet waar is, maar...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:09 schreef roepdeman het volgende:
hahahaha wanneer zien we je alter ego weer?
Ik heb lang gewikt en gewogen, maar ik zie CroCop dit gevecht pakken. Hij heeft zoveel zelfvertrouwen dat het gewoon niet meer gezond is. Ik hoop echt op CC - Fedor II @ NYE en ook zijn "grappeling match" die hij had ingepland vond ik een sublieme set om te laten zien wat zijn mindset is. Daarnaast vechten tegen LeBanner (ook niet gelukt) wat zegt dat over CC? In ieder geval een stuk minder dan Hunt submitten, maar wel dat hij schijt heeft en gewoon de beste wilt hebben. "I'll talk in the ring." (h) gotta love Filipovic
quote:When asked where and who he is training with, Mirko had this to say:
"Today I am going to Amsterdam where I will be preparing with Remy Bonjasky and Ivan Hyppolite. I trained in Zagreb with Dean Lister who is one of the best grapplers. It wasnt just preparation for this fight, its allways good to have that kind of sparing partner."
When asked who he would like to fight at DREAM.6, Mirko had this to say:
"It isnt still confirmed, but I would like to fight vs Overeem. I really dont know why he said that kind of statements. I was never choosing my opponents. That kind of conversation is not my style but I would like to say to him to save his strength for ring, not for talking. I really want this fight.
Ik ben hier de grootste CC nuthugger op dit forum... Maar ik heb cc's meest recente trainingsvideo's gezien (13 september) en i am not impressed by his performance.. Weet zeker dat Overeem harder traint..quote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef roepdeman het volgende:
Fyodor en Taz...Het spijt me, maar dit is een match voor Filipovic. Ik voel gewoon dat hij terug zit op z'n oude level. Terug in de ring, terug in Japan, terug in een match waar veel ogen op gericht zijn. Dit is weer helemaal zijn ding, gewoon als ik lees hoe hij erover praat en hoe hij zich heeft voorbereid daarvan krijg ik het gevoel dat hij weer die motherfucking LHK-king is. En Alistair made it personal....![]()
[..]
Morgenmiddag? DAMN!!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:39 schreef roepdeman het volgende:
Op Guida, Belcher en Massenzio na...komen onze voorspellingen voor vanavond wel overeen.
Ik kan pas laat morgenmiddag kieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al vrij lacklusterig imoAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |