welk vak zat jij dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:42 schreef Dacide het volgende:
Joerie mes zat ook bij ons in het vak... en albert kraus stond ook nog achter me. sjezus wat is die gast klein... (qua lengte)
Is ze de mooiste vrouw ter wereld? Nee. Is ze fucking sexy? Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Rachelle Leah Playboy ‘Babe of the Month’ October 2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Tazmaniac is flieft
Was geen reverse triangle, gewoon een normale. Hij was alleen gemount that's all.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:58 schreef Dacide het volgende:
[..]
die trinangle waar je op doelt was die van Furdjel vs Danial Sharifi (mixfight lid en trainer bij Team Hardcore)..
Eerst in die triangle waarna het een soort reverse triangle werd... balen dat Danial verloor.
Ignashov deed het ook echt goed de eerste ronde (daarna traag en passief.. maar toch gewonnen)
hij was iig echt heel netjes uitgevoerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was geen reverse triangle, gewoon een normale. Hij was alleen gemount that's all.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:42 schreef Paxlie het volgende:
anyhoe:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
sorry hoor, maar
Ik heb je even verbeterdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej hoor
ik vond je post alleen niet terecht maar goed, je bedoelde het anders dan ik dacht
Nelson is gewoon een bad mofo.. ookal heeft ie een paar fusten bier te veel gehad in zijn leven
Arlovski is gewoon wereldklasse!
got schooled nog wel, hij kreeg gewoon een stoot verkeerd en ging neer. Schooled wil zeggen dat hij echt 3 ronden lang gedomineerd is op alle vlakken. Denk aan GSP vs Fitchquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:30 schreef Fyodor het volgende:
Trouwens Tazmaniac, heb je al iets bedacht voor de volgende TT?
Ik denk zelf dat iets over Kimbo wel leuk zal staan, bijvoorbeeld
[Centraal] MMA topic #22 Kimbo got schooled (o.i.d.)
Maar iets anders mag natuurlijk altijd!
Hmmm ok.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
got schooled nog wel, hij kreeg gewoon een stoot verkeerd en ging neer. Schooled wil zeggen dat hij echt 3 ronden lang gedomineerd is op alle vlakken. Denk aan GSP vs Fitch
hij is 1x ko geslagen manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |