vind van niet, die vervallen vaak in dag in dag uit hetzelfde doen en maken dus ook vaak dezelfde fouten. staan vaak ook niet open voor vernieuwingen omdat ze vinden dat ze wel gesetteld zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vaak kan je van routiniers veel leren hoor.
jij bent de enige uitzondering die ook nog heel wat jaartjes mee moet draaien.quote:
Laatste zin heb je wel een goed punt.quote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
vind van niet, die vervallen vaak in dag in dag uit hetzelfde doen en maken dus ook vaak dezelfde fouten. staan vaak ook niet open voor vernieuwingen omdat ze vinden dat ze wel gesetteld zijn.
laten we er nu svp geen ophemeltopic van maken en een ondergrond creeeren voor mensen die al heel wat jaartjes meedraaienquote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef Roi het volgende:
Ik ook draai al wat jaartjes mee, zie ondertitel
En Nederlandse les.quote:Op maandag 15 september 2008 21:19 schreef Tabloid het volgende:
" ik draai al heel wat jaartjes mee"
Tijd om te sterfen dan maar.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:38 schreef SharQueDo het volgende:
kutlemming
we gaan er toch niet weer een inlik topic van maken? doe dat maar lekker in onz bij cerror en die andere kutkneuzen.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Fortitudo het volgende:
ik niet. en nu?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:06 schreef Heathen. het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik kraai al heel wat jaartjes mee"
professional judgement heet het met een duur woordquote:Op maandag 15 september 2008 21:15 schreef S1nn3rz het volgende:
echt om te kotsen van die mensen die dat zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
wat moet mij dat zeggen? dat ze nu alles weten? dat we alles maar aan moeten nemen van mensen die al " heel wat jaartjes meedraaien" ?![]()
dat ze alles wel gezien hebben ofzeau?
mensen die denken al heel wat jaartjes mee te draaien![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 21:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
we gaan er toch niet weer een inlik topic van maken? doe dat maar lekker in onz bij cerror en die andere kutkneuzen.
Sieg heil !quote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik zwaai al heel wat jaartjes mee"
Geniale kwinkslag.quote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai al heel wat taartjes mee.
He ouwe, ga voor je gezin zorgen ofzo.quote:Op maandag 15 september 2008 21:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
laten we er nu svp geen ophemeltopic van maken en een ondergrond creeeren voor mensen die al heel wat jaartjes meedraaien
wtf, je bent trouwens net in de 20, je komt net kijken man. je hebt je dopjes nog maar net open staan.
juist, het enige stukje kwaliteit staat zoals te doen gebruikelijk bij mijn topics geheel bovenaan en wordt door de reaguurders hier ook wel OP genoemd.quote:
ik zou liever hebben dat ze de plaatjes weg zouden halen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
wat een geniepig verborgen top topic
Met je OP ben ik het eens ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
juist, het enige stukje kwaliteit staat zoals te doen gebruikelijk bij mijn topics geheel bovenaan en wordt door de reaguurders hier ook wel OP genoemd.
Niet zeikenquote:
Ik ga al heel wat gaatjes meequote:Op maandag 15 september 2008 22:29 schreef murderH het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga al heel wat jaartejs mee
Aldus de persoon die helemaal uit z'n dak gaat dat zijn topic in het verkeerde forum staat.quote:
het plaatsen van een x aantal posts noem jij uit je dak gaan?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Aldus de persoon die helemaal uit z'n dak gaat dat zijn topic in het verkeerde forum staat..
zegt de grootste kutkneus van het forum.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef cerror het volgende:
Oh god, is die latente relhomo ook weer los?
de intentie was geen reltopic. dat hebben die gasten zonder leven weer gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef cerror het volgende:
Ohja S1nn3rz, verplaatsen naar klb? Fuck no.
1- Dit is gewoon een reltopic en die horen in ONZ
2- Om je dwars te zitten, altijd leuk.
3- Omdat.
My point excactly.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zegt de grootste kutkneus van het forum.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:18 schreef santax het volgende:
Ik dacht dat het een topic over Boswachter was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |