quote:
Ik heb er dan ook de balle verstand van!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:42 schreef Platina het volgende:
Nah je redeneert verkeerd Induhskaai.
Je hebt AND, OR, NOT, XOR en nog 2 die ik ff niet weet.
Maarja lastig uit te leggen, dus ik ga er niet aan beginnen
geweldige filmquote:
Heaven and earth?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je beweegt ..... & ..... om er op te komen he
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook de balle verstand van!
Stuur maar PM als je het graag kwijt wilt...
Nand en nor volgens mij...
Maar wat ik er mee moet?
haha nee hoor, zo nodig hoeft dat ook wer nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:46 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook de balle verstand van!
Stuur maar PM als je het graag kwijt wilt...
Nand en nor volgens mij...
Maar wat ik er mee moet?
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:17 schreef redunzl het volgende:
[..]
meestal maakt iemand anders het dan af
Het gaat nu al een stuk beterquote:Op woensdag 17 september 2008 00:31 schreef redunzl het volgende:
[..]
zeker, onvoorstelbaar zo goed al, toen ik vier was kon ik amper mes en vork vasthouden.
Nooit meer vergeten hè!quote:
dit ga ik absoluut nooit meer vergetenquote:
Was het maar zoquote:Op woensdag 17 september 2008 00:41 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Komt er vast wel een leuke balletvraag!
is goed!quote:
Volgens mij is een muildier een kruising tussen een paard en een ezel.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:39 schreef redunzl het volgende:
[..]
dit ga ik absoluut nooit meer vergeten
ezelhengst+paardin= muildier
ezelin+paardhengst = muilezel
quote:
Ik reken um goed... het is Constantinopelquote:
Naturlich!quote:
Nanking + 1quote:
Was een goeie voetballer maar zat niet bij de selectiedacht ik. Ik laaat me graag verbeterenquote:
Hij was de enige van de selectie die niet speelde op het WK dus vandaar dat ik dacht dat ie misschien niks meer met voetbal had na zn loopbaanquote:Op woensdag 17 september 2008 03:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was een goeie voetballer maar zat niet bij de selectiedacht ik. Ik laaat me graag verbeteren
Welk WK bedoel jijquote:Op woensdag 17 september 2008 03:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij was de enige van de selectie die niet speelde op het WK dus vandaar dat ik dacht dat ie misschien niks meer met voetbal had na zn loopbaan
heequote:Op woensdag 17 september 2008 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Da_Sandman
Da_Sandman +1
Stand in deel 1322
RoofingBurner 2
Terpentin07 2
ScottTracy 1
Induhskaai 6
Maizena 3
redunzl 7
Physicsrules 1
Clesar03 1
Da_Sandman 2
DuTank 1
Jaytonism 1
Waaghals 5
qonmann 1
Briggy 1
Tong80 3
Nanking 2
Hence thequote:Op woensdag 17 september 2008 12:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
heewel eerst vraag stellen en dan punten toekennen he
Nee, al heeft ie er wel wat van weg.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:39 schreef Waaghals het volgende:
is het dat jochie van the wonder years?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |