\quote:Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Hey, er zit een knop op je teevee.
Damn, als je de doodstraf kon krijgen voor een lelijk kut kind zijn had ze 'm hoe dan ook verdientquote:
Tom Cruise vind ik over het algemeen wel een fijne baas, rest van de casting zegt mij weinig.quote:Op maandag 15 september 2008 21:12 schreef Bob-B het volgende:
Neej, de rest van de casting is goed gegaan in die film
Ze redt het tot het eind helaas..quote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef XiChico het volgende:
Gaat dat kind binnen nu en heel snel dood in de film? Ik trek dat gekrijs niet hoor.
Alien in rook en schaduw?quote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Qunix het volgende:
De trein en in het begin de wolken plus in de rook en schaduw die alien is tof...
Inderdaad, in de laatste 2 minuten ineens alle aliens doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
Ow fuckquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef ThaBrain het volgende:
en zo meteen natuurlijk Hart van Nederland tussendoor
quote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef XiChico het volgende:
[..]
Tom Cruise vind ik over het algemeen wel een fijne baas
Ik de Olsen Twins en vorige week nog Mileyquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
I fucked Dakota Fanning before she was famous.
Wat jij wilquote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
de tripod bedoel je en niet de alien?
Maar niet knapperquote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kleine meisjes worden groot:
Gelukkig kan ik jou quoten.quote:Op maandag 15 september 2008 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
En daar gaat ze weer. Houd je bek, TEEF!
Ze verneukt de hele film!
Ik had er op die snelweg uit de auto geflikkerd.quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef XiChico het volgende:
Nu op TV dus, sowieso weet niet of die film wat is. Maar ik wordt nu al helemaal gek van dat kutkind dat heel mijn televisie bij elkaar schreeuwt, bek dicht Dakota.
Wie heeft dat kind ooit gecast?
quote:Dakota Fanning in War of the Worlds
Ach ik zou em er wel in hangen hoorquote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
En inderdaad, heb die film jaren geleden gezien en het enige wat me is bijgebleven is dat speenvarken-gekrijs van Dakota.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach ik zou em er wel in hangen hoor
Ja, waar hang jij hem niet in.quote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach ik zou em er wel in hangen hoor
Je avatar! Is dat zo'n plaatsje in A'dam waar de metro langskomt?quote:
Dik doet Jos ook hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jouw vriendin, want die is dik!
Yupquote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je avatar! Is dat zo'n plaatsje in A'dam waar de metro langskomt?
Jupquote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je avatar! Is dat zo'n plaatsje in A'dam waar de metro langskomt?
Neequote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
YupEindpunt van de 54/50
Al hangen er nu nieuwe borden volgens mij
Yup.quote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Is dat trouwens de stem van Morgan Freeman die de laatste uitleg geeft aan het einde van de film?
Ah, kwam me al bekend voor, alleen zoals SBS6 wel vaker doet, hadden ze de aftiteling eruit geknipt.quote:
Grappigquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef Kerol het volgende:
vooral die scene met "WHAT ARE YOU TRYING TO DOOHH" maakte me flink nat van dat kutkind.
Geen ninja-edit voor jou pervert.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef Kerol het volgende:
vooral die scene met "WHAT ARE YOU TRYING TO DOOHH" maakte me flink nat van dat kutkind.
IK DOE JOS WEL WHAHAHAHAHquote:
Ik word echt bang van die lach van haarquote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
En inderdaad, heb die film jaren geleden gezien en het enige wat me is bijgebleven is dat speenvarken-gekrijs van Dakota.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Geen ninja-edit voor jou pervert.
eens met jouw klacht. In die film met Denzel washington was ze wel goed, maar in deze film! .. . ze heeft ook een raar hoofdjequote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef XiChico het volgende:
Nu op TV dus, sowieso weet niet of die film wat is. Maar ik wordt nu al helemaal gek van dat kutkind dat heel mijn televisie bij elkaar schreeuwt, bek dicht Dakota.
Wie heeft dat kind ooit gecast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |