Chrome staat al ingesteld als standaard browser.quote:Op maandag 15 september 2008 18:53 schreef Desunoto het volgende:
Dat probleem heb ik nou ook alleen gebruik ik Firefox. Enige mogelijke oplossing die ik kan bedenken is Chrome als standaardbrowser instellen (als je dat al niet gedaan hebt) en dan Live Messenger compleet verwijderen en opnieuw installeren.. misschien herkent ie dan de nieuwe ingestelde standaardbrowser?
Heb het zelf nog niet geprobeerd.. ik heb Hotmail maar in een van m'n tabs gezet, kom ik er ook snel bij. Herinstalleren is te veel moeite
Chrome werkt zeker sneller dan FF en IE. Eerst proberen daarna huilenquote:Op maandag 15 september 2008 18:55 schreef IHVK het volgende:
Chrome is een kut programma van Google om alles van je te weten.
Verder is het ontzettend traag en werkt de helft van de sites niet.
Firefox.![]()
IE.
Ik heb Chrome twee dagen geprobeerd, en het bleef meer crashen.quote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Chrome werkt zeker sneller dan FF en IE. Eerst proberen daarna huilen
Geniaal dat progquote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef enilnomrow het volgende:
Ja, Stuffplug. Dan kan je instellen dat ie Internet opent in je standaardbrowser. In mijn geval FF. (Ik ben wel tof, maar niet zo l337 als jij).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |