Noord is echt prima. Osdorp voor zo ver ik weet wel. Natuurlijk zijn er verhalen en overal gebeurd wel iets, maar mij is iig niets overkomen nog.quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
120m2 gaat prima. Flatje zou ik niet doen![]()
Sommige delen van Noord zijn veilig genoeg trouwens hoor! Denk alleen niet dat je daar als student terecht komt.
Als de C1000 en andere winkels regelmatig beroofd worden, dan woon ik daar liever niet.quote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Dus al die mensen verkeren elke dag in levensgevaar
![]()
Ja kunst, alleen om iemand te melden dat ie iets niet in OUD moest postenquote:
Juistem. Om in Markengauw te gaan wonen,... neuhquote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
120m2 gaat prima. Flatje zou ik niet doen![]()
Sommige delen van Noord zijn veilig genoeg trouwens hoor! Denk alleen niet dat je daar als student terecht komt.
Benzinepomp was idd overvallen. Maar ja.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als de C1000 en andere winkels regelmatig beroofd worden, dan woon ik daar liever niet.Ramkraken en overlast veroorzakende jongeren ben ik ook niet zo dol op.
Gebeurt in Friesland ookquote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Benzinepomp was idd overvallen. Maar ja.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
We liggen regelmatig in een kreuk omdat er in de dorpskrant dan een artikel staat met als kop 'Hangjongeren' en dat er onder dan te lezen is dat wat jeugd op een bankje zat, dat de politie vroeg of ze door wilden lopen 'en dat deed de jeugd ook'. Nou nou, poeh poeh, het is wat!
Ik zit op school in Osdorp dus wil of een kamer in Osdorp, of in de buurt van het centrum.. Want om nou en heel lang naar het centrum te moeten reizen en nog langer naar m'n school vind ik ook weer overdreven!quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef conleche het volgende:
Noord is helemaal niet eng! Je hebt daar heel leuke huisjes juist. Is ook best hip om daar te wonen. Leuker dan Osdorp en met het pontje ben je ook veel sneller in de stad, dan dat je helemaal uit Osdorp moet komen!
Hebben jullie al een advertentie gezet in de Echo, of dat soort krantjes? Zo ben ik ooit aan m'n kamer gekomen vroeger. Wel oppassen, want er kunnen altijd creeps reageren, dus niet alleen gaan kijken ergens!!
OOOO, dat verandert de zaak. Probeer dan in Oud West te geraken, dan zit je tussen centrum en school in!quote:Op maandag 15 september 2008 21:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zit op school in Osdorp dus wil of een kamer in Osdorp, of in de buurt van het centrum.. Want om nou en heel lang naar het centrum te moeten reizen en nog langer naar m'n school vind ik ook weer overdreven!
Oh we zijn een stel ENORME mutsen sinds we hier wonen ipv in het drukke Rotterdam (daar heb ik nog steeds een zwak voor hoor en zal ik altijd houden, maar ik zit er in 5 minuten). We lopen 's avonds een blokje met het hondje en verbazen ons er dan over dat we niemand tegenkomen en ook NIETS horenquote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Boefjes! Schorem
![]()
Zo is het hier ook. Fijn hè?
Waar baseer je dat op? Niet dat ik Osdorp ken - maar ik woon in de Indische Buurt. Ook door velen geclassificeerd als onveilig terwijl dat gewoon echt niet waar is.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Simpel. Osdorp is niet veilig. Evenals Noord. No way dat ik daar ga wonen (bovendien, dat mag ik niet eens van mijn vriend)
Chico, waarom niet gewoon eerst zelf alleen op kamers?
Welke wijken zijn dat precies?quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef conleche het volgende:
[..]
OOOO, dat verandert de zaak. Probeer dan in Oud West te geraken, dan zit je tussen centrum en school in!
Osdorp is 1) te ver en 2) gewoon geen fijne wijk. Maar ik heb in Noord gewoond en hoewel die wijk best OK was, haatte ik die pont, want ik wil altijd fietsen en ik heb een talent voor om die pont net te missenquote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef conleche het volgende:
Noord is helemaal niet eng! Je hebt daar heel leuke huisjes juist. Is ook best hip om daar te wonen. Leuker dan Osdorp en met het pontje ben je ook veel sneller in de stad, dan dat je helemaal uit Osdorp moet komen!
Hebben jullie al een advertentie gezet in de Echo, of dat soort krantjes? Zo ben ik ooit aan m'n kamer gekomen vroeger. Wel oppassen, want er kunnen altijd creeps reageren, dus niet alleen gaan kijken ergens!!
Ik vind osdorp hartstikke leuk! Fijn park, grote AH in de buurt, met twintig minuutjes in 't centrumquote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Osdorp is 1) te ver en 2) gewoon geen fijne wijk. Maar ik heb in Noord gewoond en hoewel die wijk best OK was, haatte ik die pont, want ik wil altijd fietsen en ik heb een talent voor om die pont net te missenVooral 's avonds is dat irritant.
Oud West is leuk! En het is nog net te lopen vanaf het centrum als je dronken bent en geen geld meer voor een taxi. Ik ben ook een Baarsjesfan, maar dat schijnt wel een beetje raar te zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef conleche het volgende:
[..]
OOOO, dat verandert de zaak. Probeer dan in Oud West te geraken, dan zit je tussen centrum en school in!
Ik heb daar enquetes afgenomen over veiligheid. Bijna niemand voelde zich er veilig. Sorry hoor, maar ik moet me écht veilig voelen in de buurt waar ik woon.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Niet dat ik Osdorp ken - maar ik woon in de Indische Buurt. Ook door velen geclassificeerd als onveilig terwijl dat gewoon echt niet waar is.
Oud West is een gedeeltequote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Welke wijken zijn dat precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |