abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61654378
Zo.... Vanavond de spruitjes met wat ui, kip en champignonnetjes op... Was niet eens écht vies! Maar om nou te zeggen dat gaan we volgende week weer doen....Neuj.

Straks beginnen met hardlopen... Dochterlief ( 12) wil ook meedoen... Ben benieuwd!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61654443
Whahaha Vamp, ik heb net even met verbazing naar je usericon gekeken, omdat ik dacht dat die oogjes tieten waren
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61654558
Ghehehe... Nu je 't zegt zie ik ze ook!
pi_61654564
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef vamperotica het volgende:
Zo.... Vanavond de spruitjes met wat ui, kip en champignonnetjes op... Was niet eens écht vies! Maar om nou te zeggen dat gaan we volgende week weer doen....Neuj.

Straks beginnen met hardlopen... Dochterlief ( 12) wil ook meedoen... Ben benieuwd!
Gezellig samen met je dochter kunnen jullie elkaar een beetje in de gaten houden
pi_61654618
Swingende boobies
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61654679
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef vamperotica het volgende:

Samen gaan rennen is echt een goed idee! Extra motivatie om toch maar wél te gaan, want je bent het de ander verschuldigd. Evt wel allebei je eigen tempo aanhouden, meisjes rennen vaak wat sneller dan vrouwen. Ik heb het ook samen met mijn moeder gedaan. Bij ons was het uiteindelijk niet zo'n slim idee omdat we vaak botsen, maar het was wel een goede motivatie .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61654790
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Samen gaan rennen is echt een goed idee! Extra motivatie om toch maar wél te gaan, want je bent het de ander verschuldigd. Evt wel allebei je eigen tempo aanhouden, meisjes rennen vaak wat sneller dan vrouwen. Ik heb het ook samen met mijn moeder gedaan. Bij ons was het uiteindelijk niet zo'n slim idee omdat we vaak botsen, maar het was wel een goede motivatie .
Hee....Ik is nog steeds meisje heur!!

Nee inderdaad...Als je elkaars tempo aan moet houden werkt het sowieso niet lijkt me!
  maandag 15 september 2008 @ 19:56:57 #108
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61654831
Heb ik nou 3 topics gemist in een weekend
Anyways, vandaag uitgeslapen en brood met soep voor ontbijt gehad... 's avonds spaghetti. Heb nu een via via een klusje gekregen om voor iemand een tekening te maken wat wel lukt met m'n anderhalf jaar Bouwkunde iig wel lekker relaxed werken zo thuis
Bernie en ik zijn tof.
pi_61654861
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hee....Ik is nog steeds meisje heur!!

Nee inderdaad...Als je elkaars tempo aan moet houden werkt het sowieso niet lijkt me!
Ik dacht een vrouw . Aangezien je een dochter hebt .
  maandag 15 september 2008 @ 20:05:31 #110
331 Merel
Be here now.
pi_61655203
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef mspoez het volgende:

Tis niet mijn eigen kind hoor, tis werk.
Gelukkig maar, ik schrok al!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 15 september 2008 @ 20:08:14 #111
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61655284
Hallo! Meld me even als spuit 11:
Ik wil wel meeschrijven met leuke dingen!
"Mijn" gebieden? Taal, fotografie, theater, film, kunst, cultuur, kinderen, zoiets?

En BJ, je ziet er echt prachtig uit!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61655296
Pff.. Ik merk aan mezelf dat ik op dit moment in een onzekere periode zit (druk bezig met sollicitaties enzo) en op één of andere manier zorg ik dan zo slecht voor mezelf. Vind het echt moeilijk om gezond te eten op één of andere manier..

Sorry als ik de ongezellige dooddoener van dit topic ben

[ Bericht 26% gewijzigd door Goodbye op 15-09-2008 20:18:59 ]
  maandag 15 september 2008 @ 20:25:47 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61655857
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef SHE het volgende:
Ik heb daar deze besteld:

[ afbeelding ]

Draag ik op een zandkleurig suede rokje, met een bruin strak coltruitje
Oh, die zijn mooi. En een perfecte hak!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 september 2008 @ 20:28:45 #114
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61655950
Oh Goodbye, ik herken dat zo. Als het slecht gaat is het lastig om wat meer lange termijn te denken.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 15 september 2008 @ 20:33:23 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61656093
Sugar, dan moet je naar de meeting komen in Utrecht. Voor de meeting spreken we er verder over.
pi_61656147
Oh wie wou er nou in Uilenstede wonen? Ewelina toch?
En via coöptatie wil zeggen dat ze kijken of je wel leuk bent?
  maandag 15 september 2008 @ 20:36:13 #117
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61656177
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef mordradead het volgende:
Heb ik nou 3 topics gemist in een weekend
Anyways, vandaag uitgeslapen en brood met soep voor ontbijt gehad... 's avonds spaghetti. Heb nu een via via een klusje gekregen om voor iemand een tekening te maken wat wel lukt met m'n anderhalf jaar Bouwkunde iig wel lekker relaxed werken zo thuis
Ja, vrouwen en kletsen

Voor wat moet je tekenen?
  maandag 15 september 2008 @ 20:38:20 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61656230
Mijn lijstje:
O: ei + plakje kruidkoek + flesje yakult
L: marokaanse stoofschotel + rijst + rauwe wortels
T: kwark met vruchtjes + mini-snickers
T: plakje oude kaas
D; noodles, veel noodles

Eigenlijk zou ik nu moeten sporten, maar ik voel me een beetje brakjes en sipjes. Vandaar dat ik vandaag maar lekker thuisblijf en ANTM kijken.
  maandag 15 september 2008 @ 20:38:40 #119
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61656238
Ja, doei. Ik ga echt niet meeten!
  maandag 15 september 2008 @ 20:43:16 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61656372
Als je mee wilt doen moet je toch echt komen
  maandag 15 september 2008 @ 20:44:12 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61656404
Nou, dan hou ik het maar bij mijn veel te drukke baan en 2 kinderen.
Ik ga liever dood dan dat ik met jullie ga meeten,
pi_61656436
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:28 schreef Sugar het volgende:
Oh Goodbye, ik herken dat zo. Als het slecht gaat is het lastig om wat meer lange termijn te denken.
En dan bij een nieuwe baan weer braaf aan de salade!

En gelukkig ben ik niet de enige die zichzelf af en toe verwaarloost..
  maandag 15 september 2008 @ 20:45:32 #123
331 Merel
Be here now.
pi_61656447
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, doei. Ik ga echt niet meeten!
Het is een businessmeeting, das anders!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61656630
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh wie wou er nou in Uilenstede wonen? Ewelina toch?
En via coöptatie wil zeggen dat ze kijken of je wel leuk bent?
Nou, als iemand nog een appartement weet aan de Prinsengracht zou ik daar ook geen nee tegen zeggen Maar ik wil per sé zelfstandig. En voor woningen binnen de ring heb je gewoon een inschrijfduur van 2001-2002 nodig. Daar sta je dan met je bijna 4 jaar wachttijd

Via coöptatie is het idd dat de bewoners bepalen wie erin komt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61656640
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje:
O: ei + plakje kruidkoek + flesje yakult
L: marokaanse stoofschotel + rijst + rauwe wortels
T: kwark met vruchtjes + mini-snickers
T: plakje oude kaas
D; noodles, veel noodles

Eigenlijk zou ik nu moeten sporten, maar ik voel me een beetje brakjes en sipjes. Vandaar dat ik vandaag maar lekker thuisblijf en ANTM kijken.

Ik zit ook te kijken, kan het topic nergens meer vinden!!
pi_61656690
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou, als iemand nog een appartement weet aan de Prinsengracht zou ik daar ook geen nee tegen zeggen Maar ik wil per sé zelfstandig. En voor woningen binnen de ring heb je gewoon een inschrijfduur van 2001-2002 nodig. Daar sta je dan met je bijna 4 jaar wachttijd

Hey zoiets wil ik ook . Perse zelfstandig, en liefst in de buurt van de uni. Dat gaat dus nooit lukken?
pi_61656717
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

O ik heb nu op 1 gereageerd zonder cooptie
met eigen wc + douche
ben 1 van de 30
1 jaar inschrijftijd en 3 maanden..
pi_61657548
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Pff.. Ik merk aan mezelf dat ik op dit moment in een onzekere periode zit (druk bezig met sollicitaties enzo) en op één of andere manier zorg ik dan zo slecht voor mezelf. Vind het echt moeilijk om gezond te eten op één of andere manier..

Sorry als ik de ongezellige dooddoener van dit topic ben
Nee, je bent niet ongezellig. En ik klink vast heel erg L'Oréal nu. Maar ik meen het wel. Hoe herkenbaar het ook is, je moet goed voor jezelf blijven zorgen, meid. Je bent het waard, echt
pi_61657643
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hey zoiets wil ik ook . Perse zelfstandig, en liefst in de buurt van de uni. Dat gaat dus nooit lukken?
Containerwoning denk ik wel, een appartement in een gebouw (wat ik per sé wil) niet echt. Iig niet binnen de ring. Tegen de tijd dat je klaar bent met je studie, kom je daarvoor in aanmerking, tenzij je in Noord (Cleijndertweg, collega van me kreeg daar met 1,5 jaar inschrijftijd een appartement van 36m2) of in Osdorp gaat zitten.

En dat zijn nou net de plekken waar ik NIET wil wonen.
pi_61657735
Ik wil wel in Osdorp

Oh dit zijn mijn hardloopschoenen, lelijk
pi_61657737
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik dacht een vrouw . Aangezien je een dochter hebt .
Ja, daar zit wat in... Nou ja, nog steeds in de ontkenningsfase dan maar!

En best een beetje dood! Gewoon dood na les 1 van een of andere belse mevrouw!

Ff kijken of ik nog een bodybalance aangeslingerd krijg...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 september 2008 @ 21:24:08 #132
163650 Greys
pi_61657738
Co! Ik wilde net gaan bijlezen omdat ik dat jacht van jullie zag voorbij flitsen!
En meteen daarna vroeg ik me af of jullie nu wel op vakantie gingen dan vandaag, maar nee dus?
Omdat je nog steeds post?

Heer G moest enorm hard lachen toen ik het botenverhaal vertelde en heeft nu spontaan een zwak voor Heer C
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61657859
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee, je bent niet ongezellig. En ik klink vast heel erg L'Oréal nu. Maar ik meen het wel. Hoe herkenbaar het ook is, je moet goed voor jezelf blijven zorgen, meid. Je bent het waard, echt
Ik zit hier bijna te grienen op de bank Echt lief! En m'n vriend weet al niet wat hij met m'n buien aan moet. PMS ofzo?

pi_61657949
Ik ben vanavond trouwens bezig met het project taartdecoratie

En goodbye: fuck, ik maak iedereen aan het huilen tegenwoordig
pi_61657966
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
Co! Ik wilde net gaan bijlezen omdat ik dat jacht van jullie zag voorbij flitsen!
En meteen daarna vroeg ik me af of jullie nu wel op vakantie gingen dan vandaag, maar nee dus?
Omdat je nog steeds post?

Heer G moest enorm hard lachen toen ik het botenverhaal vertelde en heeft nu spontaan een zwak voor Heer C

Nee, we zijn nu al in Belgie, dus op weg zeg maar en dan gaan we morgen verder!!

Ja hoe vinje het zeg die boot!! Ga je ook mee op ons tripje, volgend jaar?
pi_61658037
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Containerwoning denk ik wel, een appartement in een gebouw (wat ik per sé wil) niet echt. Iig niet binnen de ring. Tegen de tijd dat je klaar bent met je studie, kom je daarvoor in aanmerking, tenzij je in Noord (Cleijndertweg, collega van me kreeg daar met 1,5 jaar inschrijftijd een appartement van 36m2) of in Osdorp gaat zitten.

En dat zijn nou net de plekken waar ik NIET wil wonen.
Het geeft me weer wat hoop. Ik zag de boel al in elkaar storten. Komt probleem nummer 2 om de hoek kijken, het moet voor 2 personen geschikt zijn. Nouja, dan maar samen op 20 vierkante meter . Blech, ging mijn humeur toch even pijlsnel naar beneden, zat al een zielig vogeltje te wezen . Waarom eigenlijk niet in Osdorp of Noord?
  maandag 15 september 2008 @ 21:32:43 #137
331 Merel
Be here now.
pi_61658054
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef conleche het volgende:

Nee, we zijn nu al in Belgie, dus op weg zeg maar en dan gaan we morgen verder!!
Wie koopt er nou een boot en gaat daarna op vakantie zonder de boot! Of is de boot mee?
pi_61658065
Nou Coldfeet, wel positief huilen hoor 'Kijhijk nou wat een liiiiieve opmerking' zoiets.

Beter dan je vriend een snauw geven omdat "hij de kat áltijd te eten geeft, maar ík de kattebak moet schoonmaken. " Wat dan slechts twee keer achter elkaar voorkomt ofzo
pi_61658114
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het geeft me weer wat hoop. Ik zag de boel al in elkaar storten. Komt probleem nummer 2 om de hoek kijken, het moet voor 2 personen geschikt zijn. Nouja, dan maar samen op 20 vierkante meter . Blech, ging mijn humeur toch even pijlsnel naar beneden, zat al een zielig vogeltje te wezen . Waarom eigenlijk niet in Osdorp of Noord?
Omdat dat geen hippe buurten zijn (een soort Almere van Amsterdam) en het is 15-20-30 minuutjes van het centrum. Ga je gelijk samenwonen ?
pi_61658115
Lief en ik hebben ook een jacht hoor Ik denk alleen niet dat alle slankende dames daarin passen. Zelfs volgende zomer niet
pi_61658157
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef Merel het volgende:

[..]

Wie koopt er nou een boot en gaat daarna op vakantie zonder de boot! Of is de boot mee?
SWS!! Wie koopt er nu een boot in de herfst, zonder vaarbewijs en gaat dan ZONDER boot op vakantie!

Das nu meneer C. Aangenaam!
pi_61658161
Grrr.... Bodybalance wil nie open...
Verder alleen pump en combat liggen... maar keb nog geen bankje en ruimtegebrek.
pi_61658186
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Omdat dat geen hippe buurten zijn (een soort Almere van Amsterdam) en het is 15-20-30 minuutjes van het centrum. Ga je gelijk samenwonen ?
"gelijk samenwonen " kan soms best leuk zijn hoor
pi_61658207
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:36 schreef conleche het volgende:

[..]

SWS!! Wie koopt er nu een boot in de herfst, zonder vaarbewijs en gaat dan ZONDER boot op vakantie!

Das nu meneer C. Aangenaam!
Hier nog zo'n meneer. Maar daar heb je de zomer daarop wel héél veel plezier van!
pi_61658278
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

"gelijk samenwonen " kan soms best leuk zijn hoor
Ja in een huis van 200m2 misschien
pi_61658297
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Simpel. Osdorp is niet veilig. Evenals Noord. No way dat ik daar ga wonen (bovendien, dat mag ik niet eens van mijn vriend )

Chico, waarom niet gewoon eerst zelf alleen op kamers?
pi_61658346
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Simpel. Osdorp is niet veilig. Evenals Noord. No way dat ik daar ga wonen (bovendien, dat mag ik niet eens van mijn vriend )

Chico, waarom niet gewoon eerst zelf alleen op kamers?
Dus al die mensen verkeren elke dag in levensgevaar
  maandag 15 september 2008 @ 21:42:14 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61658398
Hé Greys, ik zag je in OUD
pi_61658400
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja in een huis van 200m2 misschien
120m2 gaat prima. Flatje zou ik niet doen

Sommige delen van Noord zijn veilig genoeg trouwens hoor! Denk alleen niet dat je daar als student terecht komt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 september 2008 @ 21:43:14 #150
163650 Greys
pi_61658443
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja hoe vinje het zeg die boot!! Ga je ook mee op ons tripje, volgend jaar?
Ja! Ja! Jaaaaaaaaaa!
Hondjes met zwemvestjes

Oh, Heer G weet overigens al hoe hij dit boot gekocht heeft zonder aan jouw belastingrekening te komen.
Die schilderijendief van vorige week was helemaal geen dief, die kwam het aan hem toegezegde schilderij halen, dat was de eigenaar van de boot. Zo had ie bedacht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')