Gezellig samen met je dochterquote:Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef vamperotica het volgende:
Zo.... Vanavond de spruitjes met wat ui, kip en champignonnetjes op... Was niet eens écht vies! Maar om nou te zeggen dat gaan we volgende week weer doen....Neuj.
Straks beginnen met hardlopen... Dochterlief ( 12) wil ook meedoen... Ben benieuwd!
Samen gaan rennen is echt een goed idee! Extra motivatie om toch maar wél te gaan, want je bent het de ander verschuldigd. Evt wel allebei je eigen tempo aanhouden, meisjes rennen vaak wat sneller dan vrouwen. Ik heb het ook samen met mijn moeder gedaan. Bij ons was het uiteindelijk niet zo'n slim idee omdat we vaak botsen, maar het was wel een goede motivatiequote:Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef vamperotica het volgende:
Zo.... Vanavond de spruitjes met wat ui, kip en champignonnetjes op... Was niet eens écht vies! Maar om nou te zeggen dat gaan we volgende week weer doen....Neuj.
Straks beginnen met hardlopen... Dochterlief ( 12) wil ook meedoen... Ben benieuwd!
Hee....Ik is nog steeds meisje heur!!quote:Op maandag 15 september 2008 19:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Samen gaan rennen is echt een goed idee! Extra motivatie om toch maar wél te gaan, want je bent het de ander verschuldigd. Evt wel allebei je eigen tempo aanhouden, meisjes rennen vaak wat sneller dan vrouwen. Ik heb het ook samen met mijn moeder gedaan. Bij ons was het uiteindelijk niet zo'n slim idee omdat we vaak botsen, maar het was wel een goede motivatie.
Ik dacht een vrouwquote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hee....Ik is nog steeds meisje heur!!
Nee inderdaad...Als je elkaars tempo aan moet houden werkt het sowieso niet lijkt me!
Gelukkig maar, ik schrok al!quote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef mspoez het volgende:
Tis niet mijn eigen kind hoor, tis werk.
Oh, die zijn mooi. En een perfecte hak!quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef SHE het volgende:
Ik heb daar deze besteld:
[ afbeelding ]
Draag ik op een zandkleurig suede rokje, met een bruin strak coltruitje
Ja, vrouwen en kletsenquote:Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef mordradead het volgende:
Heb ik nou 3 topics gemist in een weekend![]()
Anyways, vandaag uitgeslapen en brood met soep voor ontbijt gehad... 's avonds spaghetti. Heb nu een via via een klusje gekregen om voor iemand een tekening te maken wat wel lukt met m'n anderhalf jaar Bouwkundeiig wel lekker relaxed werken zo thuis
En dan bij een nieuwe baan weer braaf aan de salade!quote:Op maandag 15 september 2008 20:28 schreef Sugar het volgende:
Oh Goodbye, ik herken dat zo. Als het slecht gaat is het lastig om wat meer lange termijn te denken.
Het is een businessmeeting, das anders!quote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, doei. Ik ga echt niet meeten!
Nou, als iemand nog een appartement weet aan de Prinsengracht zou ik daar ook geen nee tegen zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh wie wou er nou in Uilenstede wonen? Ewelina toch?
En via coöptatie wil zeggen dat ze kijken of je wel leuk bent?
quote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje:
O: ei + plakje kruidkoek + flesje yakult
L: marokaanse stoofschotel + rijst + rauwe wortels
T: kwark met vruchtjes + mini-snickers
T: plakje oude kaas
D; noodles, veel noodles
Eigenlijk zou ik nu moeten sporten, maar ik voel me een beetje brakjes en sipjes. Vandaar dat ik vandaag maar lekker thuisblijf en ANTM kijken.
Hey zoiets wil ik ookquote:Op maandag 15 september 2008 20:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, als iemand nog een appartement weet aan de Prinsengracht zou ik daar ook geen nee tegen zeggenMaar ik wil per sé zelfstandig. En voor woningen binnen de ring heb je gewoon een inschrijfduur van 2001-2002 nodig. Daar sta je dan met je bijna 4 jaar wachttijd
![]()
Via coöptatie is het idd dat de bewoners bepalen wie erin komt.
O ik heb nu op 1 gereageerd zonder cooptiequote:Op maandag 15 september 2008 20:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, als iemand nog een appartement weet aan de Prinsengracht zou ik daar ook geen nee tegen zeggenMaar ik wil per sé zelfstandig. En voor woningen binnen de ring heb je gewoon een inschrijfduur van 2001-2002 nodig. Daar sta je dan met je bijna 4 jaar wachttijd
![]()
Via coöptatie is het idd dat de bewoners bepalen wie erin komt.
Nee, je bent niet ongezellig. En ik klink vast heel erg L'Oréal nu. Maar ik meen het wel. Hoe herkenbaar het ook is, je moet goed voor jezelf blijven zorgen, meid. Je bent het waard, echtquote:Op maandag 15 september 2008 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Pff.. Ik merk aan mezelf dat ik op dit moment in een onzekere periode zit (druk bezig met sollicitaties enzo) en op één of andere manier zorg ik dan zo slecht voor mezelf. Vind het echt moeilijk om gezond te eten op één of andere manier..
Sorry als ik de ongezellige dooddoener van dit topic ben![]()
Containerwoning denk ik wel, een appartement in een gebouw (wat ik per sé wil) niet echt. Iig niet binnen de ring. Tegen de tijd dat je klaar bent met je studie, kom je daarvoor in aanmerking, tenzij je in Noord (Cleijndertweg, collega van me kreeg daar met 1,5 jaar inschrijftijd een appartement van 36m2) of in Osdorp gaat zitten.quote:Op maandag 15 september 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey zoiets wil ik ook. Perse zelfstandig, en liefst in de buurt van de uni. Dat gaat dus nooit lukken?
Ja, daar zit wat in... Nou ja, nog steeds in de ontkenningsfase dan maar!quote:Op maandag 15 september 2008 19:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik dacht een vrouw. Aangezien je een dochter hebt
.
Ik zit hier bijna te grienen op de bankquote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, je bent niet ongezellig. En ik klink vast heel erg L'Oréal nu. Maar ik meen het wel. Hoe herkenbaar het ook is, je moet goed voor jezelf blijven zorgen, meid. Je bent het waard, echt
quote:Op maandag 15 september 2008 21:24 schreef Greys het volgende:Co! Ik wilde net gaan bijlezen omdat ik dat jacht van jullie zag voorbij flitsen!
En meteen daarna vroeg ik me af of jullie nu wel op vakantie gingen dan vandaag, maar nee dus?
Omdat je nog steeds post?
Heer G moest enorm hard lachen toen ik het botenverhaal vertelde en heeft nu spontaan een zwak voor Heer C![]()
Het geeft me weer wat hoop. Ik zag de boel al in elkaar storten. Komt probleem nummer 2 om de hoek kijken, het moet voor 2 personen geschikt zijn. Nouja, dan maar samen op 20 vierkante meterquote:Op maandag 15 september 2008 21:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Containerwoning denk ik wel, een appartement in een gebouw (wat ik per sé wil) niet echt. Iig niet binnen de ring. Tegen de tijd dat je klaar bent met je studie, kom je daarvoor in aanmerking, tenzij je in Noord (Cleijndertweg, collega van me kreeg daar met 1,5 jaar inschrijftijd een appartement van 36m2) of in Osdorp gaat zitten.
En dat zijn nou net de plekken waar ik NIET wil wonen.
Wie koopt er nou een boot en gaat daarna op vakantie zonder de boot! Of is de boot mee?quote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef conleche het volgende:
Nee, we zijn nu al in Belgie, dus op weg zeg maar en dan gaan we morgen verder!!
Omdat dat geen hippe buurten zijn (een soort Almere van Amsterdam) en het is 15-20-30 minuutjes van het centrum. Ga je gelijk samenwonenquote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het geeft me weer wat hoop. Ik zag de boel al in elkaar storten. Komt probleem nummer 2 om de hoek kijken, het moet voor 2 personen geschikt zijn. Nouja, dan maar samen op 20 vierkante meter. Blech, ging mijn humeur toch even pijlsnel naar beneden, zat al een zielig vogeltje te wezen
. Waarom eigenlijk niet in Osdorp of Noord?
SWS!! Wie koopt er nu een boot in de herfst, zonder vaarbewijs en gaat dan ZONDER boot op vakantie!quote:Op maandag 15 september 2008 21:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Wie koopt er nou een boot en gaat daarna op vakantie zonder de boot! Of is de boot mee?
"gelijk samenwonenquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat dat geen hippe buurten zijn (een soort Almere van Amsterdam) en het is 15-20-30 minuutjes van het centrum. Ga je gelijk samenwonen?
Hier nog zo'n meneer. Maar daar heb je de zomer daarop wel héél veel plezier van!quote:Op maandag 15 september 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
SWS!! Wie koopt er nu een boot in de herfst, zonder vaarbewijs en gaat dan ZONDER boot op vakantie!
Das nu meneer C.
Aangenaam!
Ja in een huis van 200m2 misschienquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"gelijk samenwonen" kan soms best leuk zijn hoor
Simpel. Osdorp is niet veilig. Evenals Noord. No way dat ik daar ga wonen (bovendien, dat mag ik niet eens van mijn vriendquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat dat geen hippe buurten zijn (een soort Almere van Amsterdam) en het is 15-20-30 minuutjes van het centrum. Ga je gelijk samenwonen?
quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Simpel. Osdorp is niet veilig. Evenals Noord. No way dat ik daar ga wonen (bovendien, dat mag ik niet eens van mijn vriend)
Chico, waarom niet gewoon eerst zelf alleen op kamers?
120m2 gaat prima. Flatje zou ik niet doenquote:Op maandag 15 september 2008 21:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja in een huis van 200m2 misschien
Ja! Ja! Jaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, we zijn nu al in Belgie, dus op weg zeg maar en dan gaan we morgen verder!!
Ja hoe vinje het zeg die boot!! Ga je ook mee op ons tripje, volgend jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |