Gezellig samen met je dochterquote:Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef vamperotica het volgende:
Zo.... Vanavond de spruitjes met wat ui, kip en champignonnetjes op... Was niet eens écht vies! Maar om nou te zeggen dat gaan we volgende week weer doen....Neuj.
Straks beginnen met hardlopen... Dochterlief ( 12) wil ook meedoen... Ben benieuwd!
Samen gaan rennen is echt een goed idee! Extra motivatie om toch maar wél te gaan, want je bent het de ander verschuldigd. Evt wel allebei je eigen tempo aanhouden, meisjes rennen vaak wat sneller dan vrouwen. Ik heb het ook samen met mijn moeder gedaan. Bij ons was het uiteindelijk niet zo'n slim idee omdat we vaak botsen, maar het was wel een goede motivatiequote:Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef vamperotica het volgende:
Zo.... Vanavond de spruitjes met wat ui, kip en champignonnetjes op... Was niet eens écht vies! Maar om nou te zeggen dat gaan we volgende week weer doen....Neuj.
Straks beginnen met hardlopen... Dochterlief ( 12) wil ook meedoen... Ben benieuwd!
Hee....Ik is nog steeds meisje heur!!quote:Op maandag 15 september 2008 19:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Samen gaan rennen is echt een goed idee! Extra motivatie om toch maar wél te gaan, want je bent het de ander verschuldigd. Evt wel allebei je eigen tempo aanhouden, meisjes rennen vaak wat sneller dan vrouwen. Ik heb het ook samen met mijn moeder gedaan. Bij ons was het uiteindelijk niet zo'n slim idee omdat we vaak botsen, maar het was wel een goede motivatie.
Ik dacht een vrouwquote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hee....Ik is nog steeds meisje heur!!
Nee inderdaad...Als je elkaars tempo aan moet houden werkt het sowieso niet lijkt me!
Gelukkig maar, ik schrok al!quote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef mspoez het volgende:
Tis niet mijn eigen kind hoor, tis werk.
Oh, die zijn mooi. En een perfecte hak!quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef SHE het volgende:
Ik heb daar deze besteld:
[ afbeelding ]
Draag ik op een zandkleurig suede rokje, met een bruin strak coltruitje
Ja, vrouwen en kletsenquote:Op maandag 15 september 2008 19:56 schreef mordradead het volgende:
Heb ik nou 3 topics gemist in een weekend![]()
Anyways, vandaag uitgeslapen en brood met soep voor ontbijt gehad... 's avonds spaghetti. Heb nu een via via een klusje gekregen om voor iemand een tekening te maken wat wel lukt met m'n anderhalf jaar Bouwkundeiig wel lekker relaxed werken zo thuis
En dan bij een nieuwe baan weer braaf aan de salade!quote:Op maandag 15 september 2008 20:28 schreef Sugar het volgende:
Oh Goodbye, ik herken dat zo. Als het slecht gaat is het lastig om wat meer lange termijn te denken.
Het is een businessmeeting, das anders!quote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, doei. Ik ga echt niet meeten!
Nou, als iemand nog een appartement weet aan de Prinsengracht zou ik daar ook geen nee tegen zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh wie wou er nou in Uilenstede wonen? Ewelina toch?
En via coöptatie wil zeggen dat ze kijken of je wel leuk bent?
quote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje:
O: ei + plakje kruidkoek + flesje yakult
L: marokaanse stoofschotel + rijst + rauwe wortels
T: kwark met vruchtjes + mini-snickers
T: plakje oude kaas
D; noodles, veel noodles
Eigenlijk zou ik nu moeten sporten, maar ik voel me een beetje brakjes en sipjes. Vandaar dat ik vandaag maar lekker thuisblijf en ANTM kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |