Het is niet grappigquote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik regel er wel twee extra dozen erbij
Maar Amsterdam lijkt me lastig om een betaalbare kamer te vinden?quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is niet grappig
Q het is je obsessiequote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Q. het volgende:
Interessante uitzending van tegenlicht op NL2 nu, over de kredietcrisis.
"Lastig"quote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Amsterdam lijkt me lastig om een betaalbare kamer te vinden?
Ik kijk even niet, morgen wel via uitzending gemist op on demand.quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Q. het volgende:
Interessante uitzending van tegenlicht op NL2 nu, over de kredietcrisis.
Onbetaalbare kamers ook.quote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kon wel voorkeuren opgeven, maar uiteindelijk is het maar afwachten wat je toegewezen krijgt. En eigenlijk maakt het me ook geen zak uit.quote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, en tof Twist. Ik vind het leuk voor je. Heb je al gekozen op welke erdieping e.d. je wil zittne?
'Klein' maar zeer fijn.quote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is bepaald niet verkeerd voor een student!
Mwoa, dat lijkt me minder lastig.quote:
Nou ja, ik wil gewoon een kamerquote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je alle voorzieningen voor jezelf?quote:Op maandag 15 september 2008 21:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kon wel voorkeuren opgeven, maar uiteindelijk is het maar afwachten wat je toegewezen krijgt. En eigenlijk maakt het me ook geen zak uit.
[..]
'Klein' maar zeer fijn.![]()
Vergeleken met m'n huidige slaapkamer is het sowieso enorm.
Anti-kraak, voor max een half jaar, volgens mij hebben dat soort dingen weinig wachttijd. Net iemand naar zo'n hok in west verhuisd.quote:Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil gewoon een kamer
klein, groot, duur maakt allemaal niet meer zo veel uit nuAls ik daar dan woon ga ik wel weer kritisch worden.
Yayquote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg het zowaar voor elkaar om muziek op mn telefoon te zetten![]()
*trots is*
He, hond!quote:
Daar ga ik mij ook voor opgeven (via ymere) maar ik heb nog geen collegekaartquote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Anti-kraak, voor max een half jaar, volgens mij hebben dat soort dingen weinig wachttijd. Net iemand naar zo'n hok in west verhuisd.
Je verwart Litpho met God(t).quote:Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hallo hij-die-overal-aanwezig=is
Zolang jij hem steeds ziet betekent dat jij dat ook bentquote:Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hallo hij-die-overal-aanwezig=is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |