Met mij (de rest) gaat het welquote:Op maandag 15 september 2008 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
En met jou?
(en de rest)
Gelukkigquote:Op maandag 15 september 2008 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met mij (de rest) gaat het wel
Moe, maar voldaan. Ontzettend druk op m'n nieuwe opdracht, maar ik heb er grip op en krijg enthousiaste reacties. Met de rest is het ook goed geloof ik, die is uit eten met andere vrouwen en ik mocht er niet bij zijn...quote:
arme jij...quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moe, maar voldaan. Ontzettend druk op m'n nieuwe opdracht, maar ik heb er grip op en krijg enthousiaste reacties. Met de rest is het ook goed geloof ik, die is uit eten met andere vrouwen en ik mocht er niet bij zijn...
Ik lust wel JaniesBrownie!quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de rest is het ook goed geloof ik, die is uit eten met andere vrouwen en ik mocht er niet bij zijn...
Zo'n toetje willen we allemaal wel!quote:
*burb* te laat!quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n toetje willen we allemaal wel!
Hé, een JD.quote:Op maandag 15 september 2008 18:38 schreef JDude het volgende:
Hé, een SC.
The usual.quote:Op maandag 15 september 2008 18:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hé, een Ph. Ik slowchat nog maar bar weinig de laatste tijd. Nog wat gemist hier?
Klinkt inderdaad tof! Net zo tof als de open kampioenschappen aquarium staren voor blinden!quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet allemaal hoor
en die nieuwe opdracht klinkt tof
quote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad tof! Net zo tof als de open kampioenschappen aquarium staren voor blinden!
Zoiets. Weinig tietenposts, veel gelulquote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat gezever om een bever en een verdwaalde rel?
Dat is mij volslagen onbekend dus dat zal het wel zijn!quote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je iets te doen hebt e je maakt mensen blij, is t altijd goed
Ga je vriendin verwennen.quote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is mij volslagen onbekend dus dat zal het wel zijn!
De ambtenaar in een notendop.quote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je iets te doen hebt e je maakt mensen blij, is t altijd goed
quote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. Weinig tietenposts, veel gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |