Je hebt gelijk. Je gaat bewust vreemd. Om tot vreemdgaan te komen moet je toch een paar "stappen" doorlopen en bij elk van die stappen had je kunnen stoppen met dat gedrag.quote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dan nog ben ik niet wild over de term 'gevoelig'. Dat klinkt alsof ze er niets aan kunnen doen, ze nou eenmaal zo zijn. En dat weiger ik te erkennen.
Whehe, ik had - in het analoge tijdperk - ooit eens foto's van o.a. mijn ex laten afdrukken.quote:Op maandag 15 september 2008 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vriendin van mij is ook ooit op filmpjes van haar vriend met een ander in actie gestuit.
Dus ja, er zijn echt mongolen die dat doen.
Hehequote:Op maandag 15 september 2008 17:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, ik had - in het analoge tijdperk - ooit eens foto's van o.a. mijn ex laten afdrukken.
Een vriendin van me wilde de foto's zien, ik was vergeten dat er naaktfoto's tussen zaten..
Vertel mij wat, mijn ex, exact hetzelfde verhaal, vorige relaties altijd vreemdgegaan.quote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dan nog ben ik niet wild over de term 'gevoelig'. Dat klinkt alsof ze er niets aan kunnen doen, ze nou eenmaal zo zijn. En dat weiger ik te erkennen.
Fotoshootje?quote:Op maandag 15 september 2008 17:06 schreef Burdie het volgende:
Moraal van het verhaal: ga niet vreemd en/of laat geen naaktfoto's van jezelf maken!
Wel ideaal als opbelscharrel, overigens.quote:Op maandag 15 september 2008 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
En bij dat soort meiden moet je idd uit de buurt blijven ja.
Daar zit dan wel wat in. Maar daar ben je ook niet altijd naar opzoekquote:Op maandag 15 september 2008 17:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Wel ideaal als opbelscharrel, overigens.
Noteren: Neuken met kleren aan.quote:Op maandag 15 september 2008 17:06 schreef Burdie het volgende:
Moraal van het verhaal: ga niet vreemd en/of laat geen naaktfoto's van jezelf maken!
Dit nummer van Voicst vind ik beter. Volgens mij ook een van de eerste nummer die ik hoorde van die band.quote:
100% zekerheid kun je nooit geven. Als ik in een relatie zit heb ik ook niet de behoefte naar andere mensen toe. Als ik zou twijfelen over mijn eigen relatie ben ik wel zo netjes dat ik daar eerst een punt achter zet voordat ik met andere mensen ga starten.quote:Op maandag 15 september 2008 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg nooit nooit, ik ga ervan uit dat ik niet vreemd zal gaan, omdat ik simpelweg nooit de behoefte heb gevoeld, ik ga er ook vanuit dat ik aan die behoefte zal kunnen weerstaan als ik hem wel heb, maar ik weet het echt niet zeker hoor
Je gaat als je eventjes die behoefte voelt echt niet een punt zetten achter een relatie van jaaaaren, dat doe je gewoon niet.quote:Op maandag 15 september 2008 17:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
100% zekerheid kun je nooit geven. Als ik in een relatie zit heb ik ook niet de behoefte naar andere mensen toe. Als ik zou twijfelen over mijn eigen relatie ben ik wel zo netjes dat ik daar eerst een punt achter zet voordat ik met andere mensen ga starten.
Als je structureel die behoefte voelt en ernstige twijfels aan je eigen relatie hebt dan is er wel een moment waarbij je een punt achter je relatie dient te zetten. Als het een korte moment is waarbij je die behoefte voelt dan moet je je daar gewoon overheen zetten.quote:Op maandag 15 september 2008 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je gaat als je eventjes die behoefte voelt echt niet een punt zetten achter een relatie van jaaaaren, dat doe je gewoon niet.
Dus dan praat je erover of je drukt t weg... of je gaat de fout in. Even simpel gezegd.
Structureel is anders, daar had ik het dan ook niet over.quote:Op maandag 15 september 2008 17:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als je structureel die behoefte voelt en ernstige twijfels aan je eigen relatie hebt dan is er wel een moment waarbij je een punt achter je relatie dient te zetten. Als het een korte moment is waarbij je die behoefte voelt dan moet je je daar gewoon overheen zetten.
Een goede vriend van mij heeft nu 5 jaar een relatie met iemand maar twijfelde na 3 jaar ook omdat hij iemand anders ontmoette die hij ook leuk vond. Daar heeft hij zich ook overheen moeten zetten.
Ha, hoe is het ermee?quote:
Met mij (de rest) gaat het welquote:Op maandag 15 september 2008 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
En met jou?
(en de rest)
Gelukkigquote:Op maandag 15 september 2008 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met mij (de rest) gaat het wel
Moe, maar voldaan. Ontzettend druk op m'n nieuwe opdracht, maar ik heb er grip op en krijg enthousiaste reacties. Met de rest is het ook goed geloof ik, die is uit eten met andere vrouwen en ik mocht er niet bij zijn...quote:
arme jij...quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moe, maar voldaan. Ontzettend druk op m'n nieuwe opdracht, maar ik heb er grip op en krijg enthousiaste reacties. Met de rest is het ook goed geloof ik, die is uit eten met andere vrouwen en ik mocht er niet bij zijn...
Ik lust wel JaniesBrownie!quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de rest is het ook goed geloof ik, die is uit eten met andere vrouwen en ik mocht er niet bij zijn...
Zo'n toetje willen we allemaal wel!quote:
*burb* te laat!quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n toetje willen we allemaal wel!
Hé, een JD.quote:Op maandag 15 september 2008 18:38 schreef JDude het volgende:
Hé, een SC.
The usual.quote:Op maandag 15 september 2008 18:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hé, een Ph. Ik slowchat nog maar bar weinig de laatste tijd. Nog wat gemist hier?
Klinkt inderdaad tof! Net zo tof als de open kampioenschappen aquarium staren voor blinden!quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet allemaal hoor
en die nieuwe opdracht klinkt tof
quote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad tof! Net zo tof als de open kampioenschappen aquarium staren voor blinden!
Zoiets. Weinig tietenposts, veel gelulquote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat gezever om een bever en een verdwaalde rel?
Dat is mij volslagen onbekend dus dat zal het wel zijn!quote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je iets te doen hebt e je maakt mensen blij, is t altijd goed
Ga je vriendin verwennen.quote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is mij volslagen onbekend dus dat zal het wel zijn!
De ambtenaar in een notendop.quote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je iets te doen hebt e je maakt mensen blij, is t altijd goed
quote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. Weinig tietenposts, veel gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |