Avond meis!quote:Op maandag 15 september 2008 19:35 schreef Kluts het volgende:
Hoi.
Ok! En met jou?quote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef Kluts het volgende:
Hoest hier dan?
quote:Op maandag 15 september 2008 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet zometeen barbapapa voorlezen en pinkeltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt overduidelijk geen macbookquote:
Voorlezen.quote:Op maandag 15 september 2008 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet zometeen barbapapa voorlezen en pinkeltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crossover Games, minus download van de gepatchte client nog geen half uurtje werk. En tja, een 15.4" laptop op medium vs. 24" 1900x1200 Ultrahigh...quote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cool! Hoe heb je het opgelost en hoe vind je het spelen onder OSX?
Neequote:Op maandag 15 september 2008 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk geen macbook
Dus je Mac is langzaam ook je dagelijkse PC aan het vervangen?quote:Op maandag 15 september 2008 20:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Crossover Games, minus download van de gepatchte client nog geen half uurtje werk. En tja, een 15.4" laptop op medium vs. 24" 1900x1200 Ultrahigh....
quote:
Dat kunnen wij niet zijn, bij ons is ie steeds kapotquote:Op maandag 15 september 2008 20:07 schreef Q. het volgende:
Nerds !
Zomaar eigenlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Speciale reden of gewoon zomaar?
Definieer langzaamquote:Op maandag 15 september 2008 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus je Mac is langzaam ook je dagelijkse PC aan het vervangen?.
En dat is nog maar het beginquote:
O dat is wel fijn!quote:Op maandag 15 september 2008 20:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zomaar eigenlijk.
Maar ik ben meestal wel
* Kluts gooit wat van haar vrolijkheid naar De_Kardinaal.quote:Op maandag 15 september 2008 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O dat is wel fijn!![]()
Zelf ben ik niet te genieten! En dan ben ik vandaag nog in een goede bui!
Paul Biegelquote:Op maandag 15 september 2008 20:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voorlezen.
Weet je wat een leuk boek is om uit voor te lezen?
Het grote boek van Madelief van Guus Kuijer.
Las t als kind al, en heb t vorig jaar alsnog gekocht.
Dankjewel!quote:Op maandag 15 september 2008 20:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
* Kluts gooit wat van haar vrolijkheid naar De_Kardinaal.
Ja. Zoals ik al zei in de andere SC, soms laat je meer Kluts zien dan andersquote:
Ook al US SC?quote:Op maandag 15 september 2008 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Zoals ik al zei in de andere SC, soms laat je meer Kluts zien dan anders.
En nee, het gaat niet wéér daarover.
quote:Op maandag 15 september 2008 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Zoals ik al zei in de andere SC, soms laat je meer Kluts zien dan anders.
En nee, het gaat niet wéér daarover.
En beviel mijn fotoboek een beetje?quote:
Conform verwachting!quote:Op maandag 15 september 2008 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
En beviel mijn fotoboek een beetje?
"geen"quote:
Dat heb ik ook nog niet gedaan.quote:Op maandag 15 september 2008 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
Ik klik wel niet
De klok vooruit zetten dan maarquote:
Wat je gezien hebt, bevalt goed?quote:
Ja, er viel ook zoveel te lurken ook!quote:Op maandag 15 september 2008 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En beviel mijn fotoboek een beetje?
Ik vond ST. Anger al een stuk beter dan daarvoor weer. Nu is het meer Black toch?quote:Op maandag 15 september 2008 20:50 schreef Anthraxx het volgende:
Hm wow. De nieuwe Metallica klinkt op eerste gezicht weer een stuk beter dan de crap die ze hiervoor deden.
Zijzelf wss ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
Het is een beetje de mix tussen Black en alles daarvoor. Dat had ik niet meer van ze verwacht.
quote:
Ja. Het was in het echt natuurlijk een stuk kleiner dan de balzaal die het al was geworden in mijn hoofd.quote:
Nee zeg, een heavy metal band die aan de dope zit, dat verwacht je gewoon niet...quote:
Vloerverwarmingquote:Op maandag 15 september 2008 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[..]
Ja. Het was in het echt natuurlijk een stuk kleiner dan de balzaal die het al was geworden in mijn hoofd.
Maar het is groot genoeg. En goed. Veel stopcontacten enzo, heel prettig (in m'n huidige kamer heb ik er namelijk wel 1, geen wonder dat de stoppen dan wel eens kunnen doorbranden enzo). Wel zelf een fornuis en oven/combimagnetron regelen.
Maar wat echt het meest fantastische is, en toen ik dat hoorde/zag was ik helemaal om, er is godverdomme vloerverwarming in de badkamer!![]()
![]()
![]()
![]()
Zou hetquote:
Bij sommige niet, bij de meeste wel. Maar in dit geval doelde ik meer op EPO ofzo en een flinke dosis zuurstofquote:Op maandag 15 september 2008 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee zeg, een heavy metal band die aan de dope zit, dat verwacht je gewoon niet...
Metallica aan de derde generatie EPOquote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij sommige niet, bij de meeste wel. Maar in dit geval doelde ik meer op EPO ofzo en een flinke dosis zuurstof.
30, incl badkamer en keuken dus.quote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Q. het volgende:
Tofheid! Hoeveel m2 was het ook alweer?
Minstens jaquote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Metallica aan de derde generatie EPO. Wordt tijd voor dopingcontroles in de muziekwereld!
Dat is bepaald niet verkeerd voor een student!quote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
30, incl badkamer en keuken dus.
Ik moest bijna huilen van het lachen en ontroering.quote:Op maandag 15 september 2008 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
VloerverwarmingIk zou niet anders meer willen
Warme voetenquote:Op maandag 15 september 2008 21:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen van het lachen en ontroering.
Ik heb nog een bananendoos!quote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spam: als iemand een kamer weet in Amsterdam, gewoon een kamerMaakt niet uit! Ik neem hem
/wanhopig
Leuk he, steeds heen en weer moeten reizen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spam: als iemand een kamer weet in Amsterdam, gewoon een kamerMaakt niet uit! Ik neem hem
/wanhopig
Emo-wijf.quote:Op maandag 15 september 2008 21:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen van het lachen en ontroering.
Groot genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
30, incl badkamer en keuken dus.
Neequote:Op maandag 15 september 2008 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuk he, steeds heen en weer moeten reizen.
Ik regel er wel twee extra dozen erbijquote:Op maandag 15 september 2008 21:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met eigen douche en wc?
Het is niet grappigquote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik regel er wel twee extra dozen erbij
Maar Amsterdam lijkt me lastig om een betaalbare kamer te vinden?quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is niet grappig
Q het is je obsessiequote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Q. het volgende:
Interessante uitzending van tegenlicht op NL2 nu, over de kredietcrisis.
"Lastig"quote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Amsterdam lijkt me lastig om een betaalbare kamer te vinden?
Ik kijk even niet, morgen wel via uitzending gemist op on demand.quote:Op maandag 15 september 2008 21:05 schreef Q. het volgende:
Interessante uitzending van tegenlicht op NL2 nu, over de kredietcrisis.
Onbetaalbare kamers ook.quote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kon wel voorkeuren opgeven, maar uiteindelijk is het maar afwachten wat je toegewezen krijgt. En eigenlijk maakt het me ook geen zak uit.quote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, en tof Twist. Ik vind het leuk voor je. Heb je al gekozen op welke erdieping e.d. je wil zittne?
'Klein' maar zeer fijn.quote:Op maandag 15 september 2008 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is bepaald niet verkeerd voor een student!
Mwoa, dat lijkt me minder lastig.quote:
Nou ja, ik wil gewoon een kamerquote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je alle voorzieningen voor jezelf?quote:Op maandag 15 september 2008 21:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kon wel voorkeuren opgeven, maar uiteindelijk is het maar afwachten wat je toegewezen krijgt. En eigenlijk maakt het me ook geen zak uit.
[..]
'Klein' maar zeer fijn.![]()
Vergeleken met m'n huidige slaapkamer is het sowieso enorm.
Anti-kraak, voor max een half jaar, volgens mij hebben dat soort dingen weinig wachttijd. Net iemand naar zo'n hok in west verhuisd.quote:Op maandag 15 september 2008 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil gewoon een kamer
klein, groot, duur maakt allemaal niet meer zo veel uit nuAls ik daar dan woon ga ik wel weer kritisch worden.
Yayquote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg het zowaar voor elkaar om muziek op mn telefoon te zetten![]()
*trots is*
He, hond!quote:
Daar ga ik mij ook voor opgeven (via ymere) maar ik heb nog geen collegekaartquote:Op maandag 15 september 2008 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Anti-kraak, voor max een half jaar, volgens mij hebben dat soort dingen weinig wachttijd. Net iemand naar zo'n hok in west verhuisd.
Je verwart Litpho met God(t).quote:Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hallo hij-die-overal-aanwezig=is
Zolang jij hem steeds ziet betekent dat jij dat ook bentquote:Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hallo hij-die-overal-aanwezig=is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |