abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61689733
Zeg Lambiekje, heb je niet in de gaten dat jij de enige bent die er zeker van is dat het niet bestaat?
Denk je dan niet eens bij jezelf: hé wat vreemd, ik krijg van niemand bijval.
Terwijl je op zapruder massa's volgelingen hebt, dan valt het je hier vies tegen.
Alleen de kulargumenten waar je daar succes mee hebt, die werken hier niet.

En ik wacht nog op de namen van de ECHTE wetenschappers. (in jouw ogen dan)
pi_61689734
Kom op lambiekje, je kunt beter.
Waar is de link met bush, HAARPen 9-11.

ow:
Ik las laatst dat HAARP na Katrina op New Orleans te hebben gestuurd ze nu Palin op ramkoers met Washington sturen. Weet jij iets meer?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:56:00 #103
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61689793
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef EricT het volgende:
ajb lambiekje, stop toch eens met deze onzin
Waarom wil je nog voorgelogen worden met deze waanzin van medische wereld?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:56:59 #104
52357 Lambiekje
pi_61689822
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Bommenlegger het volgende:
Zeg Lambiekje, heb je niet in de gaten dat jij de enige bent die er zeker van is dat het niet bestaat?
Denk je dan niet eens bij jezelf: hé wat vreemd, ik krijg van niemand bijval.
Terwijl je op zapruder massa's volgelingen hebt, dan valt het je hier vies tegen.
Alleen de kulargumenten waar je daar succes mee hebt, die werken hier niet.

En ik wacht nog op de namen van de ECHTE wetenschappers. (in jouw ogen dan)
Duidelijk dat je geen letter gelezen hebt wat ik heb aangedragen in al die maanden. Misschien moet je maar wat werken van Duitse artsen lezen.

Wat zijn volgens jouw kulargumenten ?!

Denk je werkelijk dat er maar een paar handje vol zaploggers zijn die er n geloven. Buiten Nederland is men wel wat vrijdenkender. De kritiekloosheid MOET doorbroken worden in Nederland. Het is echt een doorbrak voor NL dat er eindelijk eens een lekker journalistiekstuk dissidente informatie in de krant staat.

Het is zou jammerlijk hoe godsvergeven onwetend men is in hier in dit land.

Ooit zal je mij gelijk geven, als de leugen niet meer te houden is.

[ Bericht 16% gewijzigd door Lambiekje op 16-09-2008 23:09:29 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61689885
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zogenaamde HIV-tests doen maar wat. Het is nergens op geijkt.

En als je dus niet goed weet wat er speelt met AIDS, wordt dus je leven voor goed verknalt door een prutstest. Leuk als je verkouden bent of iets dergelijks.
nee daar ga je de mist in. Er zijn verschillende test die op verschillende eigenschappen van het virus testen. Er is (nog) geen gestandaardiseerde test, dat is een algemeen gebruikte test die op dezelfde eigenschap test.

Het blijven ontkennen van de link tussen het HIV-virus en de ziekte AIDS is echt van de zotte. Dat er miljoenen mensen sterven, het argument verkoudheid (niet sexueel/bloed-bloed-contact overdraagbaar) of ondervoeding (niet sexueel/bloed-bloed-contact overdraagbaar) gaat niet op.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:58:40 #106
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_61689895
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ondervoeding.
Uh-huh. Natuurlijk..

Overigens staat het stuk in de NRC op de opinie-pagina. Het is dus een mening, een discussiestuk. Het feit dat de NRC het plaatst maakt het geen feit, hoor. NRC stelt zichzelf slechts ter beschikking als platform. Vrijheid van meningsuiting en zo...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_61689901
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ben jy het neefje van Hovind !?
Zou ik zijn maffe ideeen gelijk stellen aan die van Zapruder e.d. als ik ze aanhing? Kent Hovind is misschien een slecht voorbeeld, maar een site als AnswersInGenesis gaat wat intelligenter te werk. Wat is er bijvoorbeeld mis met dit "onderzoek" van Snelling volgens jou? Ik zie genoeg stompzinnigheid in dat verhaaltje, maar zie jij dat ook? Waarschijnlijk niet.

Dat is nu juist het punt. Het geneuzel van Snelling is net zo stupide als dat geneuzel op Zapruder. Het probleem is echter dat jij net als creationisten vanuit de conclusie redeneert. Op basis van de conclusie bepaal jij of iets klopt of niet, terwijl je nou juist methodiek en resultaten als maatstaf zou moeten nemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_61689914
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ooit zal je mij gelijk geven.
Keep dreaming.
Om dat te bereiken zal je eerst eens alle vragen moeten beantwoorden die voor je open staan.
Zolang je alleen met deze onzin komt aanzetten, zal niemand je ooit gelijk geven.
pi_61690061
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Keep dreaming.
Om dat te bereiken zal je eerst eens alle vragen moeten beantwoorden die voor je open staan.
Zolang je alleen met deze onzin komt aanzetten, zal niemand je ooit gelijk geven.
maar hij gaat wel tegen de stroming in.

alle groten der aarde riepen weerstand op alvorens briljant gevonden te worden.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61690090
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

maar hij gaat wel tegen de stroming in.

alle groten der aarde riepen weerstand op alvorens briljant gevonden te worden.
Om daarna in een dwangbuis afgevoerd te worden.
pi_61690128
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:14 schreef Scorpie het volgende:
Echt waar, ik zou die Lambiekje toch zo graag een ban willen aansmeren. Dat hij die vieze leugens en rotzooi in TRU voor een mallotenpubliek loopt te verkondigen is tot daar aan toe, maar dat hij nu ook zichzelf in NWS waagt, dat gaat toch echt te ver. Mods, ga eens optreden tegen dit soort kansloze linkdumpende niets toevoegende spamhoeren die hun complottheorieen als een volslagen idioot overal kunnen ventileren
Hear hear. Je zou er bijkans onpasselijk van worden.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_61690149
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Om daarna in een dwangbuis afgevoerd te worden.
waarna 100 jaar later men hem weer in ere hersteld.
And that is the news.''
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:06:27 #113
52357 Lambiekje
pi_61690206
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:04 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

waarna 100 jaar later men hem weer in ere hersteld.
zoals nu met Tesla
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:08:48 #114
52357 Lambiekje
pi_61690268
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zou ik zijn maffe ideeen gelijk stellen aan die van Zapruder e.d. als ik ze aanhing? Kent Hovind is misschien een slecht voorbeeld, maar een site als AnswersInGenesis gaat wat intelligenter te werk. Wat is er bijvoorbeeld mis met dit "onderzoek" van Snelling volgens jou? Ik zie genoeg stompzinnigheid in dat verhaaltje, maar zie jij dat ook? Waarschijnlijk niet.

Dat is nu juist het punt. Het geneuzel van Snelling is net zo stupide als dat geneuzel op Zapruder. Het probleem is echter dat jij net als creationisten vanuit de conclusie redeneert. Op basis van de conclusie bepaal jij of iets klopt of niet, terwijl je nou juist methodiek en resultaten als maatstaf zou moeten nemen.
Wiseguy, waarom heb jy jezelf nog niet opgeworpen als diegene die het virus ECHT heeft geïsoleerd. En de prijsvraag die al 25 jaar openstaat in ontvangst neemt. En vervolgens ook de Nobel pakt !
pi_61690271
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zoals nu met Tesla
Bron?
En antwoorden op alle andere open vragen?
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:11:36 #116
52357 Lambiekje
pi_61690364
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef One_of_the_few het volgende:
Kom op lambiekje, je kunt beter.
Waar is de link met bush, HAARPen 9-11.
Dat is al voorbij gekomen eergister in 911 topic.
quote:
ow:
Ik las laatst dat HAARP na Katrina op New Orleans te hebben gestuurd ze nu Palin op ramkoers met Washington sturen. Weet jij iets meer?
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread166343/pg1

Palin heeft wel rare uitspraken gedaan dat het gods wil is dat we in Irak aan het klooien zijn.
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:12:21 #117
52357 Lambiekje
pi_61690385
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:08 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Bron?
En antwoorden op alle andere open vragen?
Doe eigen research.
pi_61690463
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe eigen research.
Jij komt aan met deze onzin.
Dus is het aan jou dat je deze onderbouwd.
Maar ow wacht, het is Lambiekje, die onderbouwd alleen wat in zijn straatje past, en reageert alleen op reacties die in zijn straatje komen.

Lambiekje:
pi_61690514
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is al voorbij gekomen eergister in 911 topic.

Hoever zijn jullie in BNW nu? Is er al iemand die zelf kan uitrekenen dat alles wat gebeurde ook binnen de natuurwetten kan of is het algemene idee nog steeds dat de TT sneller instorten dan kan?
quote:

Dit is te makkelijk.

Straal jezelf eens eg via HAARP ofzo. Even je alu hoedje af en klaar.

Ow, wist je trouwen dat een geiger-muller teller uitslaat in grote gebouwen. Kom nooit meer in een groot gebouw!
And that is the news.''
pi_61690543
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zoals nu met Tesla
Ik was dan ook lekker serieus

Bij sommige mensen hadden ze de dwangbuis fase wat moeten vervroegen...
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')