quote:Op maandag 15 september 2008 15:09 schreef Sqoudson het volgende:
En mensen die zeuren over dat ik niet snugger ben
quote:Zei wou
uuh...?quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef Qwea het volgende:
[verhaal]
Ik vind het gewoon onhandig om dat het hele jaar door te doen. Ik vind het handig om te weten aan het eind van de maand dat ik rood ben en dus niet zwanger ben
hoaxquote:Op maandag 15 september 2008 15:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
uuh...?![]()
Feliciteer hier Qwea et MikeyMo
![]()
bijsluiter wel goed gelezen?
welnee!quote:Op maandag 15 september 2008 15:32 schreef Sqoudson het volgende:
Adolecens omdat jij het zo graag wilt weten, allebei 17?
Iemand daar nog comments op
Zij was immers ook 17 en wist waar ze mee bezig was...quote:AMSTERDAM - De 17-jarige ongetrouwde dochter van Sarah Palin (44), de Republikeinse kandidaat voor het vicepresidentschap, is zwanger. Ze is van plan de baby te houden en met de vader te trouwen, liet Palin maandag in een verklaring weten.
ow..quote:
Ze was niet misselijk. Het enige dat ze wel merkte was dat ze zwaarder werd. Maar ze dacht niet aan een zwangerschap. Ze kreeg ook niet echt een buik. Het kindje zat niet helemaal goed (details weet ik niet meer). Pas de week nadat ze het wist, daalde het in, kreeg ze ook een buik, en twee dagen later was de bevalling.quote:Op maandag 15 september 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tot aan de negende maand?en niet zoiets van Heyy ik ben misselijk, wordt zwaarder, ik heb zin in augurken?
Mjah nou een beetje interesse als man zijnde lijkt me niet verkeerd nee. Ik weet iig wel hoe t zo'n beetje in elkaar steekt en wat de gevolgen zijn van een dagje geen pil oid. Toch uit interesse weleens zo'n bijsluiter gelezen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:05 schreef Kluts het volgende:
Pff.. Mensen die neuken maar ondertussen totaal niet nadenken over de pil oid.
Sowieso valt het me al op dat mannen zich daar sowieso weinig mee bezig houden en er meestal maar vanuit gaan dat hun partner aan anticonceptie doet, maar even een bijsluiter lezen lijkt me toch niet zo moeilijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |