quote:Als ik de pil heb, wanneer moet ik dan beginnen met slikken ?
U kunt het beste op de eerste dag van de menstruatie met slikken beginnen: de pil is dan direct betrouwbaar. Begint u later tijdens de menstruatie, dan is de pil de eerste 7 dagen niet betrouwbaar. Bedenk steeds: De pil beschermt nooit tegen geslachtsziekten !
Dat is ook wel erg veel lettertjesquote:Op maandag 15 september 2008 14:59 schreef Sjeen het volgende:
Een bijsluiter lezen wordt tegenwoordig ook al niet meer gedaan
quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef Sqoudson het volgende:
Mijn vriendin twijfelde namelijk, ik heb het wel gewoon gedaan :x
Ook al wil ze het, dan moet je zelf zo snugger zijn om het gewoon niet te doen! jij zit strax ook met een eventuele babyquote:Op maandag 15 september 2008 15:04 schreef Sqoudson het volgende:
Lol, ik ben de jongen hier in het spel, dus ik weet dat allemaal niet zo, ten tweede, ze wou het wel, maar wist dat gewoon niet, dus geen comment geven als je alleen maar onzin kan brabbelen.
En als je 2 dagen pil slikt kan je volgens mij niks fout doen?
Dan is er niks aan de hand, maar ik raad je wel aan om je even goed in te lezen in het hoe & wat en je vriendin raad ik dat zeker aan!quote:Op maandag 15 september 2008 15:05 schreef Sqoudson het volgende:
Syrena, ze slikt al ongeveer 4 a 5 maanden de pil, en is donderdag begonnen met nieuwe cyclus, ?
dus gewoon de 2e pil van een nieuwe strip?quote:Op maandag 15 september 2008 15:05 schreef Sqoudson het volgende:
Syrena, ze slikt al ongeveer 4 a 5 maanden de pil, en is donderdag begonnen met nieuwe cyclus, ?
Wat een kul heyquote:Op maandag 15 september 2008 15:10 schreef Sqoudson het volgende:
btw lienelien, je moet om de zoveel tijd een week stoppen met de pil, om die rotzooi uit je lijf te krijgen
quote:Op maandag 15 september 2008 15:09 schreef Sqoudson het volgende:
En mensen die zeuren over dat ik niet snugger ben, en dat ik zomaar wat doe?
trouwens, van donderdag tot donderdag is gewoon 7 dagen. Waar mensen zich al wel niet druk om maken. En je gaat me toch niet serieus vertellen dat je vriendin dit antwoord niet wist he?quote:Op maandag 15 september 2008 15:10 schreef Sqoudson het volgende:
btw lienelien, je moet om de zoveel tijd een week stoppen met de pil, om die rotzooi uit je lijf te krijgen
Alleen is die ene week dus van donderdag tot donderdag geweest, en is ze toen weer begonnen, dus na die week menstruatie ofzo (* Sqoudson is niet bepaald slim op dat gebied) is ze weer begonnen, 2 dagen daarna hebben we het gedaan
Wat ik eruit op maak ;quote:Op maandag 15 september 2008 15:14 schreef Sjeen het volgende:
Heeft ze nu vier/vijf maanden achter elkaar door geslikt? En nu een stopweek van 8 dagen gehad? Want dan zou het kunnen dat het dus niet veilig is...
dát dusquote:Op maandag 15 september 2008 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, die chick van je is dan niet echt slim. Als je de pil slikt, en seks hebt, dan zorg je toch wel ff dat je weet hoe het werkt?
Nee, gut, je méént het?quote:Op maandag 15 september 2008 15:10 schreef Sqoudson het volgende:
Alleen is die ene week dus van donderdag tot donderdag geweest, en is ze toen weer begonnen, dus na die week menstruatie ofzo (* Sqoudson is niet bepaald slim op dat gebied) is ze weer begonnen, 2 dagen daarna hebben we het gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |