abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 14:58:19 #1
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_61645858
En als je vriendin de pil al 2dagen slikt? En je hebt onveilige seks, is het dan zo dat ze minder beschermd zijn, of kan je gewoon zonder condoom vrijen, zonder dat ze zwanger wordt?

Mijn vriendin twijfelde namelijk, ik heb het wel gewoon gedaan :x

Dus de vraag is: 2dagen slikkende, onveilige seks(klaarkomen etc) is dat zwangerschapswekkend?

x
= Cause we'll hit you hard with yet another classic =
  Licht Ontvlambaar maandag 15 september 2008 @ 14:59:41 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61645889
Een bijsluiter lezen wordt tegenwoordig ook al niet meer gedaan
quote:
Als ik de pil heb, wanneer moet ik dan beginnen met slikken ?
U kunt het beste op de eerste dag van de menstruatie met slikken beginnen: de pil is dan direct betrouwbaar. Begint u later tijdens de menstruatie, dan is de pil de eerste 7 dagen niet betrouwbaar. Bedenk steeds: De pil beschermt nooit tegen geslachtsziekten !
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 15 september 2008 @ 15:01:17 #3
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61645915
In het doosje waar ze de pil uithaald zit zo'n stukje papier waar tekst op staat. Als je dat leest dan krijg je je antwoord
en hoe stom kun je zijn dat als je vriendin het niet vertrouwd het wel gewoon te doen!
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61645932
zou wel lachen zijn als TS zijn vriendin nu zwanger is
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61645951
* MarMar zegt: RTFM!!!!

Hoe moeilijk kan het nou zijn...

maarreh, als je een baby krijgt, ik heb over een maand of negen wel wat spulletjes die je kan overkopen over
pi_61645973
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:59 schreef Sjeen het volgende:
Een bijsluiter lezen wordt tegenwoordig ook al niet meer gedaan
Dat is ook wel erg veel lettertjes

Als ze voor de allereerste keer is begonnen met de pil te slikken EN ze is begonnen op de eerste dag van haar menstruatie, dan is het meteen veilig.

Aangezien je er al bovenop gekropen bent, zal dat dus wel niet het geval zijn In het gunstigste geval is het dan de eerste 14 dagen onveilig, in het ongunstigste geval de hele maand.

Dus ja, het kan wel eens zwangerschapsverwekkend zijn geweest als ze midden in haar cyclus met de pil is begonnen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 15 september 2008 @ 15:04:03 #7
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_61645983
Lol, ik ben de jongen hier in het spel, dus ik weet dat allemaal niet zo, ten tweede, ze wou het wel, maar wist dat gewoon niet, dus geen comment geven als je alleen maar onzin kan brabbelen.
En als je 2 dagen pil slikt kan je volgens mij niks fout doen?
pi_61645987
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef Sqoudson het volgende:

Mijn vriendin twijfelde namelijk, ik heb het wel gewoon gedaan :x
  maandag 15 september 2008 @ 15:05:13 #9
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_61646007
Syrena, ze slikt al ongeveer 4 a 5 maanden de pil, en is donderdag begonnen met nieuwe cyclus, ?
  maandag 15 september 2008 @ 15:05:45 #10
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61646016
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:04 schreef Sqoudson het volgende:
Lol, ik ben de jongen hier in het spel, dus ik weet dat allemaal niet zo, ten tweede, ze wou het wel, maar wist dat gewoon niet, dus geen comment geven als je alleen maar onzin kan brabbelen.
En als je 2 dagen pil slikt kan je volgens mij niks fout doen?
Ook al wil ze het, dan moet je zelf zo snugger zijn om het gewoon niet te doen! jij zit strax ook met een eventuele baby
Zelfde als haar neuken zonder condoom, terwijl zij niet heel zeker is of ze wel of geen soa heeft
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  Licht Ontvlambaar maandag 15 september 2008 @ 15:06:26 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61646034
Onzin... tsssk, echt snugger komen jullie niet over hoor...
pi_61646053
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:05 schreef Sqoudson het volgende:
Syrena, ze slikt al ongeveer 4 a 5 maanden de pil, en is donderdag begonnen met nieuwe cyclus, ?
Dan is er niks aan de hand, maar ik raad je wel aan om je even goed in te lezen in het hoe & wat en je vriendin raad ik dat zeker aan!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61646097
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:05 schreef Sqoudson het volgende:
dus gewoon de 2e pil van een nieuwe strip?
Als ze al 4 á 5 maanden de pil slikt, en ze slikt deze gewoon iedere dag op tijd, dan is ze al 4 á 5 maanden gewoon constant beschermd hoor.
  maandag 15 september 2008 @ 15:09:14 #14
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_61646103
Dat was dus mijn vraag ^^
En mensen die zeuren over dat ik niet snugger ben, en dat ik zomaar wat doe?
Integendeel, Zei wou, Ik wou, maar naderhand begon ze pas over dat ze sinds twee dagen weer de pil slikte, dus ik was degene die het niet zeker meer wist?

Maar iig iemand die normaal antwoord kan geven Thnx Syrena

x
pi_61646123
je zus je vriendin noemen is nooit grappig.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 15 september 2008 @ 15:10:22 #16
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61646133
Dan moet je je verhaal wat completer maken
Maar als ze hem al maanden slikt, dan is ze elke dag beschermt tegen zwangerschap
  maandag 15 september 2008 @ 15:10:53 #17
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_61646149
btw lienelien, je moet om de zoveel tijd een week stoppen met de pil, om die rotzooi uit je lijf te krijgen
Alleen is die ene week dus van donderdag tot donderdag geweest, en is ze toen weer begonnen, dus na die week menstruatie ofzo (* Sqoudson is niet bepaald slim op dat gebied) is ze weer begonnen, 2 dagen daarna hebben we het gedaan
  maandag 15 september 2008 @ 15:13:39 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61646225
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:10 schreef Sqoudson het volgende:
btw lienelien, je moet om de zoveel tijd een week stoppen met de pil, om die rotzooi uit je lijf te krijgen
Wat een kul hey

Das dikke stront. Je kan gewoon het hele jaar de pil doorslikken zonder stopweken. Al is de kans dan wel aanwezig dat je tussenbloedingen krijgt.

Ik vind het gewoon onhandig om dat het hele jaar door te doen. Ik vind het handig om te weten aan het eind van de maand dat ik rood ben en dus niet zwanger ben
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_61646246
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:09 schreef Sqoudson het volgende:

En mensen die zeuren over dat ik niet snugger ben, en dat ik zomaar wat doe?

Nah, die chick van je is dan niet echt slim. Als je de pil slikt, en seks hebt, dan zorg je toch wel ff dat je weet hoe het werkt?
  Licht Ontvlambaar maandag 15 september 2008 @ 15:14:31 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61646254
Heeft ze nu vier/vijf maanden achter elkaar door geslikt? En nu een stopweek van 8 dagen gehad? Want dan zou het kunnen dat het dus niet veilig is...
  maandag 15 september 2008 @ 15:14:42 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61646259
quote:
Alleen is die ene week dus van donderdag tot donderdag geweest, en is ze toen weer begonnen, dus na die week menstruatie ofzo (* Sqoudson is niet bepaald slim op dat gebied) is ze weer begonnen, 2 dagen daarna hebben we het gedaan
trouwens, van donderdag tot donderdag is gewoon 7 dagen. Waar mensen zich al wel niet druk om maken. En je gaat me toch niet serieus vertellen dat je vriendin dit antwoord niet wist he?
  maandag 15 september 2008 @ 15:15:44 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61646287
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:14 schreef Sjeen het volgende:
Heeft ze nu vier/vijf maanden achter elkaar door geslikt? En nu een stopweek van 8 dagen gehad? Want dan zou het kunnen dat het dus niet veilig is...
Wat ik eruit op maak ;

Ze slikt al 4 a 5 maanden de pil, en houdt bij elke strip die op is een stopweek (wat dus gebruikelijk is) haar stopweek ging op donderdag in, en de donderdag daarop is ze weer begonnen.

Das dus 7 dagen = niks aan de hand.
  maandag 15 september 2008 @ 15:16:02 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61646296
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:14 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nah, die chick van je is dan niet echt slim. Als je de pil slikt, en seks hebt, dan zorg je toch wel ff dat je weet hoe het werkt?
dát dus
  maandag 15 september 2008 @ 15:17:38 #24
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_61646352
Het gaat mij erom dat ik het weet, zei denkt het zeker te weten.

Dus nogmaals, Ze slikt iedere maand gewoon de pil, met de tussenpozen die Bitchie bedoelde, gewoon om te checken of ze geen zwanger is, maar die week die ze dan bekijkt of ze menstrueert is net afgelopen; Donderdag, zei slikt donderdag/vrijdag/zaterdag de pil, en we doen het?

Dan is ze dus gewoon beschermd volgens jullie?
pi_61646392
quote:
Nee, gut, je méént het?
Moet niet eens per se hoor, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')