quote:Op maandag 22 september 2008 18:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Soderling, Johansson en qua dubbel nog Aspelin, die met eerder genoemde Johansson nog zilver haalde op de Spelen. Ook Zweden ga je niet winnen op papier
Ik had het er gister over met wat vrienden op de tribune, lekker Euro/Afrika I met een exotische uitreis was eigenlijk nog wel het mooiste geweest, maar tis wereldgroep geworden. Dan maar hopen op een mooie trip ipv het tennis weer
Ik ben bang dat het e.e.a voor Arg. wel eens door fitheid/blessures ondermijnd kan worden. Er hoeft maar een van die 2 knakkers geblesseerd te zijn en de backup is momenteel niet al te top. Canas zit in een vormcrisis. Acasuso en Calleri presteren zowieso altijd gemiddeld. Monaco is het beste op gravel.quote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef Norrage het volgende:
Ik zie Del Potro Nadal wel gewoon van de baan blazen als het geen gravel is hoor. Nadal zal ten tijde van de finale (helemaal eind seizoen) volgens mij echt sowieso helemaal op zijn...En gezien Del Potro's prestaties de laatste tijd......
Wordt in ieder geval heel spannend denk ik. Eindelijk een finale waarbij er 1 land niet uitgesproken favoriet is omdat zij thuis spelen. Beide landen hebben gewoon dezelfde baanvoorkeuren eigenlijk,
ik denk niet dat ik ga inderdaadquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Naar Fat Dave en zn homies in Buenos Aires ..... daar gaan nog minder man naartoe dan naar Macedonie gok ik
Maar goed, als je hier heen wilt, dat kost je sloten vol geld zeg.
Omdat die nog niet eerder tegen elkaar gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef NY_Giant het volgende:
Waarom hebben alleen Argentinië en Kroatië een (*) met "choice of ground decided by lot"?
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat die nog niet eerder tegen elkaar gespeeld hebben.
Dan moet je er een vakantie van maken ja..anders is de vlucht veel te duur in verhoudingquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Naar Fat Dave en zn homies in Buenos Aires ..... daar gaan nog minder man naartoe dan naar Macedonie gok ik
Maar goed, als je hier heen wilt, dat kost je sloten vol geld zeg.
Volgens mij spelen alle landen met een (c) thuis.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:37 schreef Colplay het volgende:
Maar begrijp ik nou dat in sommige wedstrijden het uitspelende land mag bepalen op welke baansoort wordt gespeeld? Dacht dat dit het voordeel van het thuisland was.
Tip: ga eens wat extra lessen lezen volgen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef TubewayDigital het volgende:
wanneer moeten we tegen argentinie?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
De ploeg van captain Jan Siemerink,die
de terugkeer op het hoogste niveau van
het landentennis het afgelopen weekend
afdwong door Zuid-Korea te kloppen,gaat
begin maart op bezoek in Argentinië.
Meteen je advies opgevolgd. Bij mij in de stad was er toevallig zo'n cursus waar ik me ingeschreven heb. Volgende week beginnen we. Ik vroeg nog of ik de enige fokker was maar de mevrouw aan de telefoon zei dat er wel meer fok-klanten waren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tip: ga eens wat extra lessen lezen volgen.
Oke dus de eerstgenoemde landen in de post van Ambrosius spelen niet allemaal thuis, maar moet dus naar die andere post kijken. Dat dacht ik ook al, maar begon te twijfelen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:42 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens mij spelen alle landen met een (c) thuis.
Federer en Wawrinka wonnen van de Bryans in Beijing.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef wimderon het volgende:
USA-Zwitserland en Spanje-Servië wel mooie partijen trouwens. Bij die eerste mag je ervanuitgaan dat Federer normaalgesproken (als hij meedoet) 2 potjes wint. Dat zou voor de Zwitsers moeten betekenen dat Wawrinka er één moet winnen, ofwel de dubbel, maar daar staan ze waarschijnlijk tegenover de Bryans. Jammer dat Spanje thuis speelt tegen Servië, al is het afwachten of Nadal nu wel meedoet in de eerste ronde. Maar dan nog zou het waarschijnlijk spannend worden. Van Nadal mag je verwachten dat hij twee partijen wint, Djokovic zal van de nummer 2 van Spanje winnen en in de dubbel zijn Djoko/Zimonjic toch ook wel ruim favoriet denk ik. Dan zal Tipsarevic van (waarschijnlijk) Ferrer moeten winnen. Lastig, maar Tipsarevic is iemand die boven zichzelf uit kan stijgen.
Waar, maar speelden ze toen ook de dag ervoor alletwee best of fives singles en moeten ze er wellicht nog een paar de dag erna? Amerika heeft het voordeel dat hun toppers in het dubbel alleen hoeven dubbelen en hun toppers in het enkel alleen hoeven dubbelen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer en Wawrinka wonnen van de Bryans in Beijing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |