Gyspsy MC is voor de meeste mensen hier een heel bekend nr.. jammer dat dat nooit op een album is gekomen, maar tis dan ook gedeeltelijk een cover. Archive.org blijft een geniale site, jammer dat er steeds minder echt leuke artiesten getaped worden...quote:Op donderdag 25 september 2008 00:03 schreef DinoPK het volgende:
Af en toe staan er echt schitterende dingen gratis en legaal op het internet:
http://www.archive.org/details/jmraz2007-07-13.flac16
Een fantastische kwaliteitsrecording van een acoustisch 1 mans optreden van Jason, met daarop het heerlijke Gypsy MC (niet te vinden op enige cd)
Thnxquote:Op donderdag 25 september 2008 00:16 schreef DinoPK het volgende:
Omzetten met bijv het programma Switch. Op je pc kan je het bijv gewoon afspelen met VLC player (niet optimaal maar speelt iig)
18?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef Nielez het volgende:
Download Koop alle 18 albums! (incl. EPs dus).
Kan ze nergens allemaal vindenquote:
Moet je hier ook lid van een fanclub voor zijn? Ik wilde de tickets ook bestellen maar er staat inderdaad fanclub bij. Mag dat ook als je geen lid bent van een fanclub (waarover niks te vinden is op het internet?)quote:Op maandag 1 december 2008 23:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb zojuist kaartjes besteld voor het concert in Brussel, Belgie op 1 April.
Zo goedkoop voor de verandering.
Hieronder vindt u een overzicht van uw bestelling tijdens deze sessie. De geselecteerde tickets worden tot 20 minuten bijgehouden terwijl u de transactie vervolledigt.
Mijn bestelde tickets
Concert : JASON MRAZ Datum : 01-04-09 20:00 In: Zaal Staand
TARIEF PRIJS
Fanclub ¤ 22.00
Fanclub ¤ 22.00
Totaal : ¤ 44.00
Wachtwoord =quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Moet je hier ook lid van een fanclub voor zijn? Ik wilde de tickets ook bestellen maar er staat inderdaad fanclub bij. Mag dat ook als je geen lid bent van een fanclub (waarover niks te vinden is op het internet?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |