Kun je ze niet "kwijtmelden" en nieuwe aanvragen bij Mojo, ik noem maar wat?quote:
Ik heb al gekeken op de website van ticketmaster, maar goed kwijt is kwijt en wordt er voorderest niets mee gedaan volgens mij. Ik heb eventueel nog wel de bestelling op mijn ticketmaster staan. Volgens mij had ik het bevestigingsmailtje al wel verwijderd. Maar goed ik kan ze dus echt niet vindenquote:Op maandag 15 september 2008 15:02 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Kun je ze niet "kwijtmelden" en nieuwe aanvragen bij Mojo, ik noem maar wat?
Ik heb ooit eens kaartjes in de bus gekregen van Ticketbox, die niet voor mij bestemd waren, maar voor iemand uit Utrecht; mooi niet dat ik er de Melkweg mee inkwam ()
Sowieso dat hij maar veel mag spelen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:08 schreef StarGazer het volgende:
Nog een week (CH) Dat hij maar veel van zijn briljante MR.A-Z mag spelen
Ging dat maar zo makkelijk, dan zou iemand bij wijze van spreken tickets kunnen kopen, vervolgens doorverkopen met lekkere winst en tegen Ticketmaster zeggen dat hij zijn tickets is verloren en dan nieuwe kaarten krijgen. Was het leven maar zo zoet.quote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef JeroenV het volgende:
Ik zou gewoon even bellen. Volgens mij heb je best kans dat je nieuwe toegestuurd kan krijgen, helemaal als je de bestelling nog op de mail hebt staan. Dan kunnen ze de oude kaartjes blokkeren oid.
Helaas werkt dat hedendaags niet meer zo, vroeger had je er nog wel kans op. Hedendaags kan je het schuddenquote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef JeroenV het volgende:
Ik zou gewoon even bellen. Volgens mij heb je best kans dat je nieuwe toegestuurd kan krijgen, helemaal als je de bestelling nog op de mail hebt staan. Dan kunnen ze de oude kaartjes blokkeren oid.
Hmmm misschien moet ik die maar weer eens gaan luisterenquote:
3 Kaartjes voor 200,-quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Typ eens Jason Mraz in op Marktplaats, opeens is hij niet zo populair meer (of juist wel?)...want opeens schijnt iedereen ineens zijn tickets te moeten lozen 'vanwege omstandigheden'.
Het was echt een super tof concertquote:Op dinsdag 23 september 2008 02:41 schreef StarGazer het volgende:
Pffff net terug in Groningen.
Wat een fantastisch concert van een geniale artiest.
The Remedy![]()
You & I Both
Life Is Wonderful
Eén minpuntje: te weinig nummers van zijn vorige albums.
Verder zeker voor herhaling vatbaar.
Gyspsy MC is voor de meeste mensen hier een heel bekend nr.. jammer dat dat nooit op een album is gekomen, maar tis dan ook gedeeltelijk een cover. Archive.org blijft een geniale site, jammer dat er steeds minder echt leuke artiesten getaped worden...quote:Op donderdag 25 september 2008 00:03 schreef DinoPK het volgende:
Af en toe staan er echt schitterende dingen gratis en legaal op het internet:
http://www.archive.org/details/jmraz2007-07-13.flac16
Een fantastische kwaliteitsrecording van een acoustisch 1 mans optreden van Jason, met daarop het heerlijke Gypsy MC (niet te vinden op enige cd)
Thnxquote:Op donderdag 25 september 2008 00:16 schreef DinoPK het volgende:
Omzetten met bijv het programma Switch. Op je pc kan je het bijv gewoon afspelen met VLC player (niet optimaal maar speelt iig)
18?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef Nielez het volgende:
Download Koop alle 18 albums! (incl. EPs dus).
Kan ze nergens allemaal vindenquote:
Moet je hier ook lid van een fanclub voor zijn? Ik wilde de tickets ook bestellen maar er staat inderdaad fanclub bij. Mag dat ook als je geen lid bent van een fanclub (waarover niks te vinden is op het internet?)quote:Op maandag 1 december 2008 23:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb zojuist kaartjes besteld voor het concert in Brussel, Belgie op 1 April.
Zo goedkoop voor de verandering.
Hieronder vindt u een overzicht van uw bestelling tijdens deze sessie. De geselecteerde tickets worden tot 20 minuten bijgehouden terwijl u de transactie vervolledigt.
Mijn bestelde tickets
Concert : JASON MRAZ Datum : 01-04-09 20:00 In: Zaal Staand
TARIEF PRIJS
Fanclub ¤ 22.00
Fanclub ¤ 22.00
Totaal : ¤ 44.00
Wachtwoord =quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Moet je hier ook lid van een fanclub voor zijn? Ik wilde de tickets ook bestellen maar er staat inderdaad fanclub bij. Mag dat ook als je geen lid bent van een fanclub (waarover niks te vinden is op het internet?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Best Engineered Album, Non-Classical
* Consolers Of The Lonely
Joe Chiccarelli, Vance Powell & Jack White III, engineers (The Raconteurs)
[Third Man/Warner Bros.]
* Just A Little Lovin'
Al Schmitt, engineer (Shelby Lynne)
[Lost Highway Records]
* Lay It Down
Jimmy Douglass, Russell "The Dragon" Elevado & John Smeltz, engineers (Al Green)
[Blue Note]
* Still Unforgettable
Al Schmitt, engineer (Natalie Cole)
[DMI Records]
* We Sing. We Dance. We Steal Things.
Dyre Gormsen & Tony Maserati, engineers (Jason Mraz)
[Atlantic]
quote:Song Of The Year
(A Songwriter(s) Award. A song is eligible if it was first released or if it first achieved prominence during the Eligibility Year. (Artist names appear in parentheses.) Singles or Tracks only.)
* American Boy
William Adams, Keith Harris, Josh Lopez, Caleb Speir, John Stephens, Estelle Swaray & Kanye West, songwriters (Estelle Featuring Kanye West)
Track from: Shine
[Atlantic/Homeschool; Publishers: Will.I.Am Music/Cherry River Music/Chrysalis Publishing/John Legend Publishing/Cherry River Music/Please Gimme My Publishing/EMI Blackwood Music/Larry Leron Music/Speir Music/Broke, Spoke and Gone Publishing]
* Chasing Pavements
Adele Adkins & Eg White, songwriters (Adele)
Track from: 19
[XL Recordings/Columbia; Publishers: Universal-Songs of Polygram Int.]
* I'm Yours
Jason Mraz, songwriter (Jason Mraz)
Track from: We Sing. We Dance. We Steal Things.
[Atlantic; Publisher: Goo Eyed Music]
* Love Song
Sara Bareilles, songwriter (Sara Bareilles)
Track from: Little Voice
[Epic; Publisher: Tiny Bear Music]
* Viva La Vida
Guy Berryman, Jonny Buckland, Will Champion & Chris Martin, songwriters (Coldplay)
Track from: Viva La Vida Or Death And All His Friends
[Capitol Records; Publishers: Universal Music-MGB Songs]
quote:Best Male Pop Vocal Performance
(For a solo vocal performance. Singles or Tracks only.)
* All Summer Long
Kid Rock
Track from: Rock N Roll Jesus
[Atlantic]
* Say
John Mayer
Track from: Continuum
[Columbia]
* That Was Me
Paul McCartney
Track from: Amoeba's Secret
[Hear Music/MPL Communications Ltd.]
* I'm Yours
Jason Mraz
Track from: We Sing. We Dance. We Steal Things.
[Atlantic]
* Closer
Ne-Yo
Track from: Year Of The Gentleman
[Def Jam/Compound Entertainment]
* Wichita Lineman
James Taylor
Track from: Covers
[Hear Music]
Laatste concert werd wel degelijk You And I Both gespeeld hoor, dat was 22 september in de HMHquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:43 schreef MP1917 het volgende:
kwas bij zn laatste concert in nl er ook bij...heb naderhand met een vriendin ook heel lang gewacht bij de backstage uitgang..gechilld met zn band, te hilarisch! zij allemaal aan de joints en heineken enzo.. vooral die gast op de drums en djembe is vet! echt coole gozerjason was toen zelf eigenlijk een beetje ziek maar niet te beroerd om onze shirts, cd's te signeren en ff op de foto te gaan... toppie toch
hij had alleen al zn grote hits(in the states iig) niet gespeeld...geen wordplay, geek in the pink of you and I both... was wel btje balen maarja..
Staat de Jason Mraz teller inmiddels op 2484 keer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef Duizendpootje het volgende:
Wat ziet die man er ongelovelijk sexy uit in Lucky! <3
En zijn haar zit ook zo leuk!
you're right...zn een na laatste...maar de laatste waar ik bij ben geweestquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:58 schreef silmarillia het volgende:
[..]
Laatste concert werd wel degelijk You And I Both gespeeld hoor, dat was 22 september in de HMH. Ik denk dat jij dus zijn een na laatste concert (in de Melkweg) bedoelde, toen was hij idd een beetje ziekjes. En als hij in de HMH ziek was, heb ik er helemaal niks van gemerkt
Ik heb geen kaartjes voor een van zn concerten in België/Frankrijk/Luxemburg/Duitsland. Ik wacht wel weer totdat hij in NL komt
Ik denk dat 3FM ook mee heeft gekregen dat Mraz nogal populair is en een grote fanschare heeft in Nederland.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:54 schreef MP1917 het volgende:
hij wordt nu op 3fm gedraaid als 'een dag 3fm niet luisteren...is deze nieuwe plaat gemist'...om vervolgens door de dj's middelmatig gepromote te worden...
Wat voor 3fm natuurlijk heel fijn is, want dat betekent meer luisteraars als ze Jason Mraz draaienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat 3FM ook mee heeft gekregen dat Mraz nogal populair is en een grote fanschare heeft in Nederland.
Ik haat 'Lucky' trouwens, blegh, seizoenstechnisch was Details In The Fabric of A Beautiful Mess toepasselijker geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef Numbie het volgende:
[..]
Wat voor 3fm natuurlijk heel fijn is, want dat betekent meer luisteraars als ze Jason Mraz draaien
Ik voel wel een megahit aankomen in de week rond valentijnsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |