Nou nou... tzit hoog he?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
jup jup. weinig gemist, het was ok maar aangezien ik verwend ben met: paradiso, melkweg, brussel (HMH, Parkpop) was het echt niet zn beste show, ent he remedy is wel leuk maar niet de reggaeversieach het was leuk maar niet veel meer dan dat. Volgende keer maar weer gewoon n leuk zaaltje
Tja als t je eerste keer Mraz was kan ik me voorstellen dat je t geweldig vond, lees voor de lol het nederlandse jason mraz forum ff na, zul je zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, Jason is altijd leuk hoor maar had er gewoon meer van verwacht/gehooptquote:
Nou, het gegeven dat hij zich niet echt lijkt te willen vernieuwen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Stefkuh het volgende:
Hoe kan je nu uitekeken raken op Mraz?dit nadat je I'm yours te veel had geluisterd? Artiesten hebben gewoon vaak een CD promo optreden. Heb ik ook wel eens met counting crows meegemaakt bijv. Maargoed... de man maakt muziek om bij/van te dromen. Ik als dromer hoop daar nog mijn hele leven van te genieten!
Tja... wat moet ik zeggen... we zijn het niet eens. Ik vind Butterfly & Live High geweldige nummers. En John Mayer is John Mayer... geweldig. Ze zitten ergens in hetzelfde straatje, maar ook ergens helemaal niet. Geef mij maar gewoon Jason Mraz met al zijn (on)bekende nummers en daarnaast luister ik dan John Mayer wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou, het gegeven dat hij zich niet echt lijkt te willen vernieuwen.
En I'm Yours is wel het minst beluisterde nummer van mijn Mraz collectie.
Absolutely Zero, Plane, 1000 Things en Song For A Friend blijf ik geniaal vinden.
Maar ik vind al zijn muziek onderhand gewoon ééntonig worden, WS,WD,WST luister ik inmiddels al niet meer. De helft van dat album is al niet om aan te horen (Lucky, Butterfly, Live High, If It Kills Me).
Hij heeft zoveel potentie maar hij verkwanselt het voornamelijk op de meest cheesy lyrics die een muzikant mogelijk kan verzinnen.
Hij moet zich vernieuwen, met desnoods meer invloeden van bijv. uit John Mayer's muziek. Maar als ik zijn nieuwste nummers hoor, zal dat bij lange na niet inzitten.
Joepiquote:We're keeping the gratitude going all summer long! Jason will be releasing a new EP today! Pick up the “Yours Truly: The I'm Yours Collection” EP in Jason's U.S. online store and get 10% off any new tee! It's only $22.99 for the tee + EP! Sweet deal! The EP is also available on iTunes.
Jason Mraz - Yours Truly: The I’m Yours Collection EP
TRACK LISTING
1. I'm Yours (Album Version)
2. I'm Yours (Original Demo)
3. I'm Yours (Feat. Kimaguren) (Live at Shibuya Cc.Lemon Hall TOKYO JAPAN)
4. I'm Yours (Bass Over Babylon Remix)
quote:This item is available for pre-order, orders containing it will ship on or around October 27, 2009.
Jason Mraz’s Beautiful Mess–Live on Earth, captures Jason and his super band performing in the “Windy City,” with the Chicago skyline steady in the backdrop and sweet Lake Michigan just a few steps from the stage. This live CD/DVD from the Gratiude Café Tour at Charter One Pavilion on August 13, 2009 features many songs from Jason’s latest album, We Sing. We Dance. We Steal Things., including “I’m Yours” and “Lucky” with special guest Colbie Caillat, along with some of the older favorites and a few new songs! This special DVD, directed by Darren Doane features the full length concert never before seen bonus footage, along with a special mockumentary titled “un beau désordre.”
Track List
1. Intro
2. Sunshine Song
3. Traveler/Make It Mine
4. Anything You Want
5. Coyotes
6. Live High
7. Only Human
8. The Remedy
9. The Dynamo Of Volition
10. A Beautiful Mess
11. I'm Yours
12. Lucky (with Colbie Caillat)
13. Copchase
14. All Night Long
15. Fall Through Glass (DVD only)
16. Butterfly
17. The Boy's Gone
18. Un Beau Désordre (DVD only)
19. We Sing. We Dance. We Make Videos (DVD only)
Sarcastisch denk ik..?quote:
Wat staat er op Beau Disordre and We Make Videos, zijn dat documentaires?quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef Numbie het volgende:
Vind'm erg fijn! Zga dezelfde set als in t Westerpark deze zomer, dus ook de cover van All Night Long en enkele intermezzo's als Copchase, Anything You Want en het Travel Intro bij Make It Mine.
Colbie Caillat doet nog leuk mee bij Lucky, en een erg mooie acoustische versie van The Boy's Gone op t laatst
Als ik dan toch nog een klein kritiekpuntje mag geven; het klinkt wel allemaal erg strak en netjes. En dat zijn we als fans niet echt gewend natuurlijk![]()
Heb eerlijk gezegd nog niet de tijd gehad om de dvd te bekijken; alleen de live cd gedraaid in de autoquote:Op woensdag 18 november 2009 00:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat staat er op Beau Disordre and We Make Videos, zijn dat documentaires?
quote:Category 6
Best Male Pop Vocal Performance
(For a solo vocal performance. Singles or Tracks only.)
* This Time
John Legend
Track from: Evolver
[G.O.O.D. Music/Columbia]
* Love You
Maxwell
Track from: Blacksummers' Night
[Columbia]
* Make It Mine
Jason Mraz
Track from: We Sing. We Dance. We Steal Things.
[Atlantic]
* If You Don't Know Me By Now
Seal
Track from: Soul
[143/Warner Bros.]
* All About The Love Again
Stevie Wonder
[Hidden Beach Records]
quote:Category 8
Best Pop Collaboration With Vocals
(For a collaborative performance, with vocals, by artists who do not normally perform together. Singles or Tracks only.)
* Sea Of Heartbreak
Rosanne Cash & Bruce Springsteen
[Manhattan]
* Love Sex Magic
Ciara & Justin Timberlake
Track from: Fantasy Ride
[LaFace Records]
* Lucky
Jason Mraz & Colbie Caillat
Track from: We Sing. We Dance. We Steal Things.
[Atlantic]
* Baby, It's Cold Outside
Willie Nelson & Norah Jones
Track from: American Classic
[Blue Note]
* Breathe
Taylor Swift & Colbie Caillat
Track from: Fearless
[Big Machine Records]
Het is wachten op de eerste Twitpics van Schiphol reizigers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
volgens zijn twiter heeft ie vanochtend op Schiphol lopen ronddwalen tijdens lange overstap ...
Owh, das nieuws voor mij. Eens kijken of we dat kunnen verifiëren ergens...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:49 schreef Asskicker14 het volgende:
En het geinige is dat hij hoogstwaarschijnlijk in 2011 wéér genomineerd gaat worden,
want in de zomer van 2010 komt zijn vierde studioalbum uit.
Beau Disordre is gewoon een video geschoten door een vriend van Jason en je ziet in 10 minuten ongeveer zijn reisje naar zijn concert in de bus, grappen makend met een vriend en praten tijdens de set-up van de stage. We Make Videos is een making of van I'm Yours en Lucky, beide leuk om te zien.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat staat er op Beau Disordre and We Make Videos, zijn dat documentaires?
Klinkt best aardig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Gloednieuwe nummer van Jason Mraz (Kickin' with you)
Te horen op de soundtrack van When In Rome en op Mraz' zijn nieuwe album (release najaar 2010)
Zolang als'ie er ook dan een grammy voor wint (net als Say) vind Jason het wel best denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is Jason Mraz zijn 'Say'. (Een zin die talloze keren wordt herhaald.)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:15 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind het een lekker nummer, gaat hoge ogen gooien op de radio.
Zelfs groter dan James Morrison en Colbie Caillat, dat gaat spannend worden.quote:You're getting ready to record a new album. In fact, tomorrow you're starting. Can you tell us a little about the material? Is it stuff that you've been playing out and that you're now ready to record?
There are only a few songs I've played out so far. I've been protective of everything else because it's new for me. It's a lot more passionate. It's still spirited and joyous and positive, but there's a certain, I want to say, anguish, but not from a negative or heavy side. But there's a certain pas- sion. To me it's music that gets you
by the shirt collar and says, "Listen to this. Stop and listen." Because that's what's happened to me. I don't know where songs come from. I just like
to pick up a guitar and emote, and it's like something has just grabbed ahold of me and said, "This has got to be done." And I'm really moved by it, but I haven't yet had an arena to go on stage and do that yet because our show has been of a different cali- ber. So we're basically starting from scratch. We start tomorrow, and I'm really excited to get the basics down. Also, this is the first album where I've got access to the world's greatest arrangers and voices and collabora- tion partners, and because of the success of "I'm Yours" on our last record, everyone has shown up to say, "How can I help?" So, in a sense, I've got this great opportunity - I'm one phone call away from anything and anyone in the world. I'm not afraid to use all those resources on this record, as well. I'm thinking big. My fingers are crossed
Ik zou 'm op de radio gooien!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:22 schreef Numbie het volgende:
[..]
Gaat niet naar de radio. Sterker nog, denk dat de fysieke OST niet eens in NL makkelijk te verkrijgen zal zijn. Gelukkig hebben we in dat soort gevallen altijd nog een amazon in de UK die binnen een week kunnen leveren
owww dit was ZO geweldig!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Even goede herinneringen opbrengen aan momenten van voor zijn I'm Yours faam:
You And I Both (Paradiso - 2007)
Wat verschrikkelijk goed.
Leuk om weer te zien zeg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
serieus 1 van de meest memorabele concerten waar ik geweest ben echt wowquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, maar leg het naast al zijn andere singles en dan is het ineens eenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe.
Say van he Bucket List toch? Vond ik wel een aardig nummer.
Ja in april is hij ook in oostenrijk of zwitserland, daar ergens in de buurt.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ja, maar leg het naast al zijn andere singles en dan is het ineens eentrack...
Anyway, ik las dat hij naar Frankrijk komt in April voor een promotioneel ding. Misschien dat'ie wel even de tijd heeft om een paar 100 km's noordelijker een showtje te doen
Hehe. Zit iets in, maar toch...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Lagrinta het volgende:
Dit is geen muziek voor mannen.
Ik verwacht over 2/3 maanden al de eerste EP, tot nu toe heeft hij er een traditie van gemaakt om voor elke albumrelease met een of meerdere EP's te komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:29 schreef Numbie het volgende:
Ik hoop dat ie die nieuwe plaat snel afmaakt; ken inmiddels WSWDWST ongeveer uit m'n hoofd...
The Sunshine Song (Ray of Sunshine), Never Too Late (Only life you can save), Anything You Want, What Would Love Do.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Numbie het volgende:
Hij heeft al wel t een en ander aan nieuw materiaal live gespeeld toch?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Sunshine Song (Ray of Sunshine), Never Too Late (Only life you can save), Anything You Want, What Would Love Do.
Meeste van bovenstaande nummers trekken me niet zo, ze zijn té gospel voor mijn smaak.
Teveel Jesus voor me, ik bedoel daarmee te zeggen dat er teveel gepreek over (naasten)liefde, vrede en God-fapperij in de nieuwe liedjes zit ingeincorpereerd.quote:
The Sunshine Songquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Sunshine Song (Ray of Sunshine), Never Too Late (Only life you can save), Anything You Want, What Would Love Do.
Meeste van bovenstaande nummers trekken me niet zo, ze zijn té gospel voor mijn smaak.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Teveel Jesus voor me, ik bedoel daarmee te zeggen dat er teveel gepreek over (naasten)liefde, vrede en God-fapperij in de nieuwe liedjes zit ingeincorpereerd.
Wat loop je nou te doen? Flikkert op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef Lagrinta het volgende:
Jason Mraz is voor mannen met V-halsjes en zonder borsthaar.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef Lagrinta het volgende:
Jason Mraz is voor mannen met V-halsjes en zonder borsthaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |