Ja, maar leg het naast al zijn andere singles en dan is het ineens eenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe.
Say van he Bucket List toch? Vond ik wel een aardig nummer.
Ja in april is hij ook in oostenrijk of zwitserland, daar ergens in de buurt.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ja, maar leg het naast al zijn andere singles en dan is het ineens eentrack...
Anyway, ik las dat hij naar Frankrijk komt in April voor een promotioneel ding. Misschien dat'ie wel even de tijd heeft om een paar 100 km's noordelijker een showtje te doen
Hehe. Zit iets in, maar toch...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Lagrinta het volgende:
Dit is geen muziek voor mannen.
Ik verwacht over 2/3 maanden al de eerste EP, tot nu toe heeft hij er een traditie van gemaakt om voor elke albumrelease met een of meerdere EP's te komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:29 schreef Numbie het volgende:
Ik hoop dat ie die nieuwe plaat snel afmaakt; ken inmiddels WSWDWST ongeveer uit m'n hoofd...
The Sunshine Song (Ray of Sunshine), Never Too Late (Only life you can save), Anything You Want, What Would Love Do.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Numbie het volgende:
Hij heeft al wel t een en ander aan nieuw materiaal live gespeeld toch?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Sunshine Song (Ray of Sunshine), Never Too Late (Only life you can save), Anything You Want, What Would Love Do.
Meeste van bovenstaande nummers trekken me niet zo, ze zijn té gospel voor mijn smaak.
Teveel Jesus voor me, ik bedoel daarmee te zeggen dat er teveel gepreek over (naasten)liefde, vrede en God-fapperij in de nieuwe liedjes zit ingeincorpereerd.quote:
The Sunshine Songquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Sunshine Song (Ray of Sunshine), Never Too Late (Only life you can save), Anything You Want, What Would Love Do.
Meeste van bovenstaande nummers trekken me niet zo, ze zijn té gospel voor mijn smaak.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Teveel Jesus voor me, ik bedoel daarmee te zeggen dat er teveel gepreek over (naasten)liefde, vrede en God-fapperij in de nieuwe liedjes zit ingeincorpereerd.
Wat loop je nou te doen? Flikkert op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef Lagrinta het volgende:
Jason Mraz is voor mannen met V-halsjes en zonder borsthaar.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef Lagrinta het volgende:
Jason Mraz is voor mannen met V-halsjes en zonder borsthaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |