John Mayerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Stomme Grammy's, Coldplay en John Mayer.
3 nominaties, 0 gewonnen.
Kan op 2 manieren uitpakken héquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef Gosjke het volgende:
Las het vanochtend ook.
Zonde. Combinatie Jason Mraz en Joss Stone is wel leuk. De setting een stuk minder.
Idd. Vond het vorig jaar bij Mika best leuk. En als het lekker weer is is het wel een erg leuke plek.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Eventic het volgende:
[..]
Kan op 2 manieren uitpakken hé
worst-case: jij en je biertje verregenen in het Westerpark
best-case: het zonnetje schijnt, de sfeer is top, je hebt een koud drankje en de temperatuur is warm, geen wind, en dan komen Jason en Joss heerlijke zomerse liedjes pingelen.
Dan nog heb ik een voorkeur voor een iets kleinere setting, zeker als je kijkt wat je nog voor zo'n kaartje neer moet leggenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Eventic het volgende:
[..]
Kan op 2 manieren uitpakken hé
worst-case: jij en je biertje verregenen in het Westerpark
best-case: het zonnetje schijnt, de sfeer is top, je hebt een koud drankje en de temperatuur is warm, geen wind, en dan komen Jason en Joss heerlijke zomerse liedjes pingelen.
Hee ik vind dat ook een geweldig liedje, jij niet dan of alleen je vriend?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:22 schreef tigerjoey het volgende:
^-^ dude, een vriend van mij en zijn chick houden van dat nummer.
lucky
En die zijn niet zoetsappig?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:40 schreef kreuk050 het volgende:
Agree, z'n oudere cd's zijn veel beter.
Eensch.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mraz is zoetsappig, Mraz is relax muziek, not impress muziek.
Waiting for my Rocket to Come is wat steviger dan de andere 2 albums. Het 2e album is inderdaad ook zoetsappig, maar bevat gewoon veel goede nummers met een lekkere flow, zodat het niet irriteert. Dit laatste album is in mijn oren echt vervelend zoetsappig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En die zijn niet zoetsappig?
Mraz is zoetsappig, Mraz is relax muziek, not impress muziek.
Voor zo'n concert is het begrijpelijk. Heb iets meer moeite met 34 euro excl servicegebeuren voor Gavin in de Paradiso. Dat zijn gewoon HMH-prijzen en slaan echt nergens op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:42 schreef SperZii het volgende:
Komende zomer staat ie op Westerpark Live samen met Joss Stone..
Kaartjes zijn 45 euro, is dat niet een beetje duur?
Was destijds het voorprogramma in de HMH. Is leuke muziek en voor een tientjequote:Ingrid Michaelson
May 4
Melkweg Oude Zaal
Amsterdam, Netherlands
10 euro
Ik heb ook al zijn cd's ik ken Jason al een geruime tijd, waar ik me voornamelijk een beetje aan irriteer is eigenlijk hetzelfde als wat jij hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Z'n oude werk is zeker ook goed,, btw i'm yours IS oud werk van m, ok wel in een nieuw jasje gestoken, gelukkig speelt mraz regelmatig oudere nrs tijdens zn concerten, geek in the pink, the remedy, sleeping to dream etc en tis inderdaad jammer dat het gros dan om zich heen kijkt van: wat is dit voor nr?
Hoeveel ben je daar kwijt voor twee personen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
wij hebben het hostes les ecrins geboekt op nog geen 800m van AB
Dat zijn ook van die leuke mensen die dan door zo'n nummer heen gaan praten "omdat ze het toch niet kennen." Al meerdere keren mega moordneigingen gehad om die reden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:48 schreef Krizzol het volgende:
[..]
Ik heb ook al zijn cd's ik ken Jason al een geruime tijd, waar ik me voornamelijk een beetje aan irriteer is eigenlijk hetzelfde als wat jij hebt.
Ik heb zelfs een apar keer gehad dat mensen zeiden van; is dat van zijn nieuwe cd..
Research je artiest een beetje
nee joh dat zijn liedjes van zijn nieuwe cd!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat zijn ook van die leuke mensen die dan door zo'n nummer heen gaan praten "omdat ze het toch niet kennen." Al meerdere keren mega moordneigingen gehad om die reden.
niet als je ze wint op de radio...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:42 schreef SperZii het volgende:
Komende zomer staat ie op Westerpark Live samen met Joss Stone..
Kaartjes zijn 45 euro, is dat niet een beetje duur?
Een nieuw album? WSWDWST is van vorig jaar mei! Als je kijkt naar andere singer-songwriters / bands doen die er ook meestal min. 2 jaar over voordat er weer iets nieuws verschijnt... Bovendien is er net eind vorig jaar nog de limited editie verschenen met b-kantjes, live audio materiaal en een nieuwe live dvd. Nieuw spul zat voorlopig zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat mij betreft mag Jason Mraz nou onderhand wel een nieuwe album uitbrengen.
Ik zou het te gek vinden als hij eens varieert en eens een uitsluitend uptempo (rock) album, of in ieder geval een meer genre gerelateerd album uitbrengt, mag ook meer de hiphop kant opgaan.
Of een tussenalbumpje met zijn niet gereleasede en onuitgebrachte materiaal van de laatste 2/3 jaar. Beetje zoals The Killers deden met Sawdust.
In de Highline Ballroom opgenomen ergens begin vorig jaar... Bedenk me alleen ineens dat de dvd ui 2004 ook zo heet, maar dit is dus een recenter concert geweest.quote:
Toch wel na een jaartje of drie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef JeroenV het volgende:
I'm yours ben ik wel helemaal zat inmiddels...
Live is hij al helemaal geniaal. Je moet maar wat live albums van hem downloaden, daar blijf je zoet meequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef SperZii het volgende:
Ben inmiddels ongeveer 2 jaar geleden in aanraking met zijn muziek gekomen door het album Mr. A-Z, en een paar maanden heb ik het nieuwe album gekocht en deze is inmiddels al grijsgedraaid!
Maar het leuke is dat ik nu steeds meer leuke oudere nummers van hem ontdek (o.a. van Waiting For My Rocket To Come).. Ik denk dat ik nog wel een jaartje zoet ben met zijn nummers, hopelijk dat ie tegen die tijd dan met een nieuw album op de proppen komt.
Hij opende de Wisseloord showcase met die track vorig jaar; god wat ontzettend goed was dat! Toon was meteen gezet voor de avondquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:48 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
What a beautiful mess this is
Toch jammer dat zo leuk nummer zo doodgedraaid kan worden. Al zegt dat ook wel iets misschien, echte toppers blijven leuk.quote:
was jij daar ook bij? ik ookquote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef Numbie het volgende:
[..]
Hij opende de Wisseloord showcase met die track vorig jaar; god wat ontzettend goed was dat! Toon was meteen gezet voor de avond
Oeh ik was daar ook!quote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef Numbie het volgende:
[..]
Hij opende de Wisseloord showcase met die track vorig jaar; god wat ontzettend goed was dat! Toon was meteen gezet voor de avond
Ja, als je evne goed rondzoekt op JasonMraz.nl, er staat nog een audio-opname.quote:Op maandag 6 april 2009 20:39 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Oeh ik was daar ook!
Ik vond al die nieuwe nummers gelijk super mooi!
En het klonk geweldig daar!
quote:Jason Mraz To Receive Hal David Starlight Award At Songwriters Hall Of Fame 40th Anniversary Gala
New York, N.Y. April 14, 2009 – Hal David, Chairman/CEO of the Songwriters Hall of Fame, today announced that Jason Mraz will be the recipient of the Hal David Starlight Award, to be presented at the 2009 Songwriters Hall of Fame 40th Anniversary Awards dinner, slated for Thursday, June 18th, at the New York Marriott Marquis Hotel.
Starting out as a busker in New York City, Mraz moved to the warmer climate of San Diego to hone his writing and performing skills. It was there that he received attention from Elektra Records, which released Mraz’ debut Waiting For My Rocket To Come in 2002. Producing the hit singles “The Remedy (I Won’t Worry),” which Mraz co-wrote with pop hitmakers the Matrix, “You & I Both” and “Curbside Prophet,” Waiting For My Rocket To Come received platinum certification and paved the way for Mraz’ reputation as a clever, inspired and observant songwriter. Mraz’ second release, the Grammy-nominated Mr. A-Z, debuted at #5 on the charts and featured the hit single “Wordplay.” His third album We Sing. We Dance. We Steal Things. resulted in three Grammy nominations, including Song of the Year for “I’m Yours,” which is a warm breeze of a song about finally giving into love and life’s possibilities set to lilting island tempo. “I’m Yours” holds the distinction of being the only song to ever top the airplay charts in the U.S. in all four major pop radio formats – Top 40, Adult Alternative, Adult Contemporary and Hot Adult Contemporary - and has sold over five million copies worldwide.
Commenting on the award to Mraz, lyricist extraordinaire Hal David said, “Jason’s accomplishments as a talented songwriter make him the ideal recipient of our Starlight Award.”
The Hal David Starlight Award, created in 2004, was renamed in honor of the SHOF Chairman for his longtime support of young songwriters. Award recipients are gifted songwriters who are at an apex in their careers and are making a significant impact in the music industry via their original songs. Jason Mraz joins the prestigious company of Rob Thomas, Alicia Keys, John Mayer, John Legend and John Rzeznik as past recipients of the Hal David Starlight Award.
Huh watquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en de detail;s in de fabric Joss Stone verkrachting ben ik ook nog niet overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |