vette shiitquote:A-lusion presentz Sylenth & Glitch (SCANTRAXX038)
A1. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Remix)
B1. A-Lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
Release datum: 13 oktober 2008
wanneer komt die zieke plaat uit?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:15 schreef Sethje het volgende:
gentalica - thunderstyle dacht ik
\quote:Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
wanneer komt die zieke plaat uit?
je kaarsje heeft geholpen trouwens Rippert, ging goed![]()
Was 1e gesprek, maar vooruitzichten voor 2e gesprek zijn goed.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:23 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
\
Aangenomen? Waar had je trouwens gesoliciteerd in U?
Hehe, me2. Perfect it was het eerste HS nummer waar ik verliefd op wasquote:Op donderdag 18 september 2008 19:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
vette shiitDie frontliner remix is zo geniaal
Altijd al fan van perfect it geweest en kan me nog goed herinneren dat ie voor het eerst op IQ werd gedraaid en ik ff niet meer wist waar ik het moest zoeken
Next round is on youquote:Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef 16meter het volgende:
je kaarsje heeft geholpen trouwens Rippert, ging goed![]()
Is nog geen ouwequote:Op donderdag 18 september 2008 01:06 schreef NLS04 het volgende:
Volgens mij ben je helemaal niet verplicht om dat dan te doen? Valt toch onder uitlokking ofzo?
quote:
mooi, is er al een betere kwaliteit dan dat filmpje ergens? iets uit een liveset geplukt ofzoquote:
sorry hoor maar dit vat ik toch echt als een opmerking op tegen drugsgebruikers..quote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dit vind ik dus van die onrealistische opmerkingen... als je zo wappie bent dat je niet eens doorhebt dat je bijna door de security bent afgevoerd, kun je mij echt niet wijsmaken dat het niet zichtbaar is.
Dat is als stellen dat je niet met dubbele tong praat en dat je zeker bent dat je nog nuchter bent... Maar ondertussen sta je te rollen met je ogen en te draaien op je pootjes. Geloof er geen ene zak van.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:04 schreef Da_Ripper het volgende:
nog even terugkomend... voor het slapen gaan![]()
[..]
Is nog geen ouwehè?
Volgens mij heb je gelijk wanneer je dit op straat/openbaar wordt gevraagd.
Zodra je op 'prive-terrein' bent ---> all bets are off, eigen regeltjes enzo stond/staat ook op de achterkant van je kaartje "je gaat akkoord met bla-bla-bla" dag ik.
Hier ging het mis... Ik doe geen drugs anders dan bier (en vele met mij als ik t hier zo lees) omdat ik daar geen behoefte aan heb. Niet omdat ik t veiliger vind, of omdat ik andere drugs eng vind of wat dan ook. Gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb. Jij voelt je nu aangesproken dat er meerdere zeggen ik doe geen andere drugs alleen bier. Beetje kort door de bocht van jouw kant. Ik zeg zelfs nog "al leg je n lijntje op mn schouder t maakt mij niet uit, ik doe t niet" T boeit mij niks wat anderen doen, ik doe t niet OMDAT IK ER GEEN BEHOEFTE AAN HEB. ik weet ook wel dat alcohol minstens zo gevaarlijk is. Ik vind t alleen prettig om n paar biertjes te drinken op een feestje, maar verder hou ik t daar bij..quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:08 schreef voidmage het volgende:
[..]
sorry hoor maar dit vat ik toch echt als een opmerking op tegen drugsgebruikers..
<Veel te lang Blaatverhaal>
waarom geownd?? dirty dutch feesten ownt elk hardstyle feest qua vrouwelijk schoon, qua muziek.... is hetquote:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het verplaatst is van de HMH naar de RAI, dat is wel gepwned jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:47 schreef voidmage het volgende:
[..]
waarom geownd?? dirty dutch feesten ownt elk hardstyle feest qua vrouwelijk schoon, qua muziek.... is hetdirty dutch
![]()
haha hoe kan een feest in de hmh uitverkocht raken met in de lineup alleen chuckie en geplanned op 20 decemberquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het verplaatst is van de HMH naar de RAI, dat is wel gepwned ja
Beetje steun van tmf en al die andere breezahmeut...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:38 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
haha hoe kan een feest in de hmh uitverkocht raken met in de lineup alleen chuckie en geplanned op 20 december
Nee ze hadden de vocal moeten versnellen net als in de devided remix van het nummer. Dat klinkt veel beter dan een snelle bass en een vocal die 3 maten langzamer is. Ik vind het net niet zeg maar. Tis gewoon een remix met een andere bass.....quote:Op donderdag 18 september 2008 19:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
vette shiitDie frontliner remix is zo geniaal
Altijd al fan van perfect it geweest en kan me nog goed herinneren dat ie voor het eerst op IQ werd gedraaid en ik ff niet meer wist waar ik het moest zoeken
Het zal vast wel zichtbaar geweest zijn maar dan eerder als schoteltjes-ogen dan 'n kamelenbek.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:09 schreef MrDice het volgende: Dit vind ik dus van die onrealistische opmerkingen... als je zo wappie bent dat je niet eens doorhebt dat je bijna door de security bent afgevoerd, kun je mij echt niet wijsmaken dat het niet zichtbaar is.
quote:alcohol is net zo chemisch als welke andere stof dan ook!!
het levert ook veel nieuwe levensquote:alcohol veroorzaakt meer doden dan welke andere drugs dan ook!
In aantallen misschien, procentueel niet.quote:alcohol veroorzaakt meer verslaafden dan welke drugs dan ook
We krijgen best veel voor maar 2 centquote:just my 2 ct![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef MrDice het volgende:
Ik sluit mij aan bij Koepert. Het was niet mijn bedoeling om Voidmage of z'n vriend af te kraken. Je gaf zelf aan dat jullie behoorlijk wappie waren... dan is het niet gek dat ik denk dat jullie niet geheel helder waren. En dus vind ik het dan niet gek dat security dit doorheeft.
Verder doe vooral wat je niet laten kan. Ik voel me geen heilige omdat ik bier drink en geen drugs doe. Het is simpelweg niet mijn ding... Respect to the party people
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Phoe hè, Void; 'makker, staak uw wild geraas'. Wel leuk hoor dit soort posts, geeft weer voer ...![]()
Persoonlijk zag ik die opmerkingen van Mr.Dobbelsteen niet tegen drugsgebruikers. Ik kan me wel voorstellen dat jij 'm als een aanval ziet aangezien het jou & je maat gebeurde.
[..]
Het zal vast wel zichtbaar geweest zijn maar dan eerder als schoteltjes-ogen dan 'n kamelenbek.
Had ook zoiets op Loudness, stond lekker los te gaan op Zany komt er vanuit het niets een gozer best wild recht op me afgelopen en die geeft me toch een douw, zo met twee handen.
Dus ik kijk 'm aanen vraag (schreeuw) in zijn oor: "WTF doe je nou man?", had tie niet verstaan dus ik sla mijn arm om zijn nek en vraag (schreeuw) nogmaals "waarom moet je mij hebben?" Ik zag aan hem dat zijn mentale focus/attentie inmiddels weer was verplaatst dus heb mijn schouders opgetrokken en ben weer vrolijk verder gaan stampen.
Dit hele voorval was ik ook weer binnen 10 vergeten (bij hem nog sneller dus)
[annie]
Tomorrow, Tomorrow, I love ya, Tomorrow
Euforia's only a day a waaaaaaay
[/annie]
En mijn sterretje zou ook wat wijder voelen als ik naar Dirty Dutch wilde gaan ...
Ondanks dat die vent al jaren niks meer is, kon ik het setje op q-base ook nog wel waarderen. Al kan dat overigens ook andere redenen hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:24 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaaaaa ik ga vanavond
welliswaar zal darkraver wat meer oldskool / early / hardcore worden maarja dat vind ik ook kicke + het is in den haag + we gaan met ong 10 man + ik heb al een lading drank gehaald ik ga het einde niet zien denk ikHarryOnderDeTap
Voor deze gelegenheid maar een dikke fles bacardi gehaald, om in de darkraverstyle te blijven
Hahah... zie het al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ondanks dat die vent al jaren niks meer is, kon ik het setje op q-base ook nog wel waarderen. Al kan dat overigens ook andere redenen hebben.
Kan me overigens herrinneren dat die gast wel eens uit NY is gegooit, zat ie tijdens dat nr van ik heb een hekel aan politie door het nummer heen te schreeuwen: Kanker politie, kanker politie! Toen sommigen uit de zaal dit overnamen. Is darkraver incl fles bacardi achter de tafel weg gemietert. We wisten niet wat we zagen!
Die gast kan als hij niet lam is mixen als de beste. Nuchter is hij echter niet vaakquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ondanks dat die vent al jaren niks meer is, kon ik het setje op q-base ook nog wel waarderen. Al kan dat overigens ook andere redenen hebben.
Kan me overigens herrinneren dat die gast wel eens uit NY is gegooit, zat ie tijdens dat nr van ik heb een hekel aan politie door het nummer heen te schreeuwen: Kanker politie, kanker politie! Toen sommigen uit de zaal dit overnamen. Is darkraver incl fles bacardi achter de tafel weg gemietert. We wisten niet wat we zagen!
Had dat nummer ook al ff opgezocht op jijbuis, maar het niveau van die commentsquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hahah... zie het al helemaal voor me.![]()
Dat nummer![]()
haha mooiquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die gast kan als hij niet lam is mixen als de beste. Nuchter is hij echter niet vaak.
Jij bent van de politie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
En die hekel aan politie is wederzijds,
nee, darkraver haat politie, en ik haat de politie ook, wederzijds klopt dan niet?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
nee, darkraver haat politie, en ik haat de politie ook, wederzijds klopt dan niet?
(anders is het ook wel zo dat de politie ons/mij haat hoor, dus dan klopt t nogsteeds)
autoriteit + harryvandetap =![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Harry heeft ook een hekel aan ons, Harry = politie.
volgens mij als je naar het laplandse polkafestival gaat hoor je nog een remix van die verschrikkelijk k*t plaat... en ook helaas alweer in de hardstyle schijnbaar... heb 'm nog niet gehoordquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:44 schreef 16meter het volgende:
Zeer verdienstelijk setje van Da Tweekaz op Hard.fm
volgende DJ draait een bootleg van "I kissed a girl.."![]()
dat is toch logisch mang!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Beetje steun van tmf en al die andere breezahmeut...
1 breezah over de dam = alle breezahs over de dam JWTZZ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |