abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2008 @ 22:42:36 #201
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_61717499
Ik ben overigens te herkennen aan mijn spamshirtje
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 17 september 2008 @ 22:42:37 #202
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_61717502
ik heb denk ik nog niet verteld wat er op het q-base was gebeurd.... nou bij deze dan maar

warning lang en triest verhaal in aankomst

ik en een maat van lekker aan het feesten daar. pilletje al lekker aan het werk (zie er nog helemaal normaal uit) wij lekker los aan het gaan bij marcel woods. we hebben al zoveel gedanst dat we eff dachten eff chillen op die heuveltjes die voor elke bunker staan terwijl we daar zitten lopen er 3 security mannen naar ons toe. 1 overijverige chinees 1 marrokaan 1 nederlander (type bodybuilder type ik heb al wat feesten gedaan).
zegt die chinees: " kan je eff je zakken leegmaken" ikke die dit totaal niet verwacht had zeg verbaasd tegen hem : " he wat zeg je!!!??"

hij van kan je je zakken leegmaken, dus ik langzaam alles eruit halen. zeggen ze zo heb je pillen bij je ik zo: nee. hij weet je het zeker ik neem je mee als ik iets vind
dus ik zeg: ' ja een paar en laat mijn pillen zien had er 6 bij me en wat kristal (voor 2 personen in totaal)
die chinees begint de pillen te inspecteren, en zegt dit zijn er teveel.
na een heel discussie dat ik er niet uitzie als dealer en hier ben om te feesten en waarom hij mij eruit pakt uit de 30.000 wappie mensen zegt hij niks anders dan dit is teveel meekomen.
dus ik mee en mijn maat mocht ook mee. wij lopen achter naar de ehbo en natuurlijk je verwacht het al Q-base, Duitsland.
staan daar 5 politie busjes en de nodige agenten.
die chinees rent naar de agenten met zijn hand vooruit gestoken met de pillen erin alsof hij net een al qaida terrorist heeft gepakt.
snauwt die agent: "VUNF MINUTE!!!!!! WIR HABEN NACHT STUNDE JETZT 5 MINUTE HABBE IG DIR GEZAGT!!!!!"
die duitse politie had er zelf geen zin in zelfs ze kijken daar meer naar mensen die met pillen en alcohol op auto rijden enzo dat is erger dan gebruik!.

ik en mijn maat worden weggetrokken door de nederlandse securityguard. die zegt jullie hebben nu geluk we laten jullie gaan maar de pillen houden wij.

10 minuten later (bij en mijn maat was het niet goed doorgedrongen wat er net was gebeurd, want we waren al redelijk wappie, maar absoluut niet zichtbaar)
komen we die gozers weer tegen begin ik te praten met die marrokaanse security guard hij zo van: jullie hebben echt geluk gehad want ik hoorde dat je wel een week kon zitten hier in duitsland en dikke boetes kreeg. ik zo van ja ik weet het, maar het slaat allemaal nergens op. " hij van ja ik weet het ik vind het ook dom die chinees draait een beetje door, als je op zo een feest bent moet je gewoon wappie zij"
mijn maat had ook met die marrokaan gepraat en die nederlandse security guard en tegen hem zeiden ze ongeveer hetzelfde.

moraal van dit verhaal, verstop je drugs goed ook op het feest zelf of hou het in de kluisje en neem hou telkens maar 1 pil bij je.

ondanks dit klote gedoe met de security, was Q-base toch wel een van de beste feesten van het de zomer ( en ik heb ze allemaal gedaan elke week weer!) alleen decibel kwam in de buurt maar dat is dan ook vanzelfsprekend!
Carpe Diem!
  woensdag 17 september 2008 @ 22:46:57 #203
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_61717718
Zo zeg, dan heb je inderdaad nog aardig mazzel gehad als ik het zo lees!
Ik gebruik geen drugs, doe mij maar lekker een biertje! ik heb er verder niks op tegen hoor, denk niet dat ik het iemand kwalijk neem!

Wordt er door de overige hardstylers hier trouwens (wel eens) XTC oid gebruikt? Ben naar aanleiding van het verhaal van voidmage toch wel benieuwd
Tics van je petten.
  woensdag 17 september 2008 @ 22:50:51 #204
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61717915
*geheelonthouder

iiieeejjj drugs
drugs is voor mensen die niet weten hoe ze moeten feesten (dat rijmt)

ps:
Wat je vindt, ...
pi_61717953
mooi kut is dat voidhead,

ik stond dr 1 uit mn zakkie te vissen en toen ik mn door midden brak met mn tanden keek ik inneens recht een security in zn ogen op 10 m afstand!

gelukkig na 3 sec streng kijken schootie keihard in de lach en liep ie verder .

en mooi dat q-base heerlijk was, ik wild goooooddddverdomme die tatanka set! TATATATATATATANKA

@ nattermann: Ja groot deel wel geloof ik, maar niet het type draag me van het veld af ik space te hard, meer het type maak ruimte voor ons vooraan want we knalle te hard
Dr staat een paard in de gang!
  woensdag 17 september 2008 @ 22:55:58 #206
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61718111
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef HarryVanDeTap het volgende:
@ nattermann: Ja groot deel wel geloof ik, maar niet het type draag me van het veld af ik space te hard, meer het type maak ruimte voor ons vooraan want we knalle te lekker hard
Wat je vindt, ...
  woensdag 17 september 2008 @ 22:58:58 #207
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61718231
Ik gebruik op zulke feesten helemaal niks.. Ja guarana om wakker te blijven, maar dat vind k niet echt drugs om eerlijk te zijn.. En dat gebruik ik ook maar heeel zelden; zaterdag op Moh; maar dat was omdat ik vanaf 6 uur s ochtends tot 17 s avonds al gewerkt had.. hielp nog geen zak ook

Bier doe ik tijdens zulke feesten ook niet; geen zin dat k daar ongemerkt weer teveel van binnenkrijg en herinneringen vervagen...

Slik, snuif en spuit lekker wat je wil, al leg je je lijntje op mn schouder, maakt mij niet uit, maar ik blijf eraf..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 17 september 2008 @ 23:00:52 #208
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_61718328
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef HarryVanDeTap het volgende:
mooi kut is dat voidhead,

ik stond dr 1 uit mn zakkie te vissen en toen ik mn door midden brak met mn tanden keek ik inneens recht een security in zn ogen op 10 m afstand!

gelukkig na 3 sec streng kijken schootie keihard in de lach en liep ie verder .

en mooi dat q-base heerlijk was, ik wild goooooddddverdomme die tatanka set! TATATATATATATANKA

@ nattermann: Ja groot deel wel geloof ik, maar niet het type draag me van het veld af ik space te hard, meer het type maak ruimte voor ons vooraan want we knalle te hard

idd TATATATATANKA ik heb bijna alle setjes van 2003 t/m 2007 alleen 2008 heb ik alleen nog van prophet ze doen echt kut de laatste tijd met setjes

die lasers in die tent die waren ook gruwelijk, ach heel dat feest is gruwelijk

ik voelde me net als een kind op de kermis!!!!!!!!!!!!!!!
Carpe Diem!
  woensdag 17 september 2008 @ 23:01:19 #209
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61718348
Ik sluit me aan bij onze moderator
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61718390
quote:
Verrek, had ik nog niet gezien. Zie mij los gaan gek.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Ripper op 17-09-2008 23:14:47 (had mn eigen audio uitstaan |:( ) ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 17 september 2008 @ 23:03:04 #211
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_61718419
alleen adrenaline en bier hier.. nooit drugs gedaan niet nodig.. ondanks dat ik zaterdags altijd om 6.00 eruit moet om van 7 tot 18 te werken...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 17 september 2008 @ 23:04:34 #212
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_61718482
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
alleen adrenaline en bier hier.. nooit drugs gedaan niet nodig.. ondanks dat ik zaterdags altijd om 6.00 eruit moet om van 7 tot 18 te werken...
weining drugs gebruikers hier tot nu toe

netjes allemaal (en gezond )
Carpe Diem!
  woensdag 17 september 2008 @ 23:15:25 #213
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61718910
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef Tha_Bartman het volgende:

Meestal same here; maar dan max n biertje of 6. Zaterdag wilde ik alleen perse tot t einde (=7uur) volhouden..... wilde de bob eerder naar huis Maar goed; die guarana werkte voor geen meter haha, dus eigenlijk alsnog au naturel gedaan..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 17 september 2008 @ 23:16:51 #214
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61718961
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Verrek, had ik nog niet gezien. Zie mij los gaan gek.....
meisje @ 1:40 is een vriendin van me & ze wordt jarig @ scantraxx
Wat je vindt, ...
  woensdag 17 september 2008 @ 23:35:11 #215
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_61719614
Op inqontrol keer wat genomen. Beviel goed en heb op defqon en q-base ook weer (met mate) gedaan. Ben wel van plan het dan ook gewoon bij 2/3 keer per jaar te laten. Verder doe ik het trouwens niet voor het volhouden, want dat kan ik zonder ook wel. Alles is gewoon net een paar slagen mooier.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  woensdag 17 september 2008 @ 23:55:32 #216
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_61720189
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Op inqontrol keer wat genomen. Beviel goed en heb op defqon en q-base ook weer (met mate) gedaan. Ben wel van plan het dan ook gewoon bij 2/3 keer per jaar te laten. Verder doe ik het trouwens niet voor het volhouden, want dat kan ik zonder ook wel. Alles is gewoon net een paar slagen mooier.
precies! de muziek is onder invloed va xtc zo mooi, zo intens!!

sinds ik xtc heb gebruikt ben ik muziek niet alleen hardstyle zo gaan waarderen, ik akn het iedereen hier die het niet heeft gedaan van harte aanbevelen, je zal er geen spijt van hebben

de reden dat je het nodig heb om door te gaan gaat voor mij ook niet op. op alcohol of zelfs nuchter kan ik ook doorgang tot de vroege uurtjes.

xtc is de partydrug bij uitstek

voidmages' ode aan xtc
Carpe Diem!
  donderdag 18 september 2008 @ 00:02:44 #217
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_61720370
nope...
nooit gebruikt en ook helemaal geen behoefte aan... geef mij wat biertjes en ik kan de avond van m'n leven hebben
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 18 september 2008 @ 01:06:29 #218
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_61721801
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef voidmage het volgende:

zegt die chinees: " kan je eff je zakken leegmaken" ikke die dit totaal niet verwacht had zeg verbaasd tegen hem : " he wat zeg je!!!??"

Volgens mij ben je helemaal niet verplicht om dat dan te doen? Valt toch onder uitlokking ofzo? Maarja in ieder geval wel geluk gehad dat het achteraf allemaal geen problemen heeft gegeven

Iemand die trouwens weet of er in de nabije toekomst nog tracks van Josh en Wesz gereleased gaan worden?
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_61722459
quote:
Op donderdag 18 september 2008 00:02 schreef LeonH het volgende:
nope...
nooit gebruikt en ook helemaal geen behoefte aan... geef mij wat biertjes en ik kan de avond van m'n leven hebben
mee eens , waarom drugs gebruiken , ik vermaak me prima met bier .
en zelfs zonder alcohol kan ik prima uit mijn dak gaan
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_61723202
quote:
Op donderdag 18 september 2008 02:01 schreef DJ_ het volgende:

[..]

mee eens , waarom drugs gebruiken , ik vermaak me prima met bier .
en zelfs zonder alcohol kan ik prima uit mijn dak gaan
Nou voor mij is het of nuchter of een halve ofzo. Hoef echt niet van het padje te zijn, maar energie is altijd wel prettig.

Loudness heb ik gewoon nuchter meegemaakt en dat beviel top. Hele avond ook volgehouden tot het bittere eind. Vrienden van mij hadden allemaal al flink gezopen en die stonden om 4/5 uur al als zoutzakken bij.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 18 september 2008 @ 09:09:39 #221
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61724162
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef voidmage het volgende:
10 minuten later (bij en mijn maat was het niet goed doorgedrongen wat er net was gebeurd, want we waren al redelijk wappie, maar absoluut niet zichtbaar)
Dit vind ik dus van die onrealistische opmerkingen... als je zo wappie bent dat je niet eens doorhebt dat je bijna door de security bent afgevoerd, kun je mij echt niet wijsmaken dat het niet zichtbaar is.

Dat is als stellen dat je niet met dubbele tong praat en dat je zeker bent dat je nog nuchter bent... Maar ondertussen sta je te rollen met je ogen en te draaien op je pootjes. Geloof er geen ene zak van.

Zelf gebruik ik trouwens geheel niet. Alle respect voor de gebruikers (met mate), maar ik hou het lekker bij een biertje. En ook daar ben ik steeds voorzichtiger mee. Eén keer wous op Black na te rap teveel bier, doen we dus niet nog een keer.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_61724192
Meerdere keren XTC geprobeerd. Een keer was het een redelijk succes maar had ik volgens mij een klotepil (weinig MDMA), piek duurde amper een uurtje en daarna was ik helemaal uitgeblust? Voelde heerlijk, maar te kort en mijn ervaring leek ook niet zo intens als dat van veel anderen.

Maar ik kan me voorstellen dat mensen veel plezier hebben met XTC. Sluit zeker niet uit dat ik nog eens een poging waag. Wel gebruik(te) ik af en toe speed op een feestje, maar dat ben ik ook niet meer van plan. Je bent zoveel minder gaar de volgende dag (week) als je het niet doet. Niet meer kunnen lopen en dat soort taferelen.
  donderdag 18 september 2008 @ 09:13:55 #223
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_61724320
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:13 schreef JortK het volgende:
Twee mensen om me heen aan die shit verloren, dus ik doe het niet (meer).
Niet mijn zaken.. maar ik vraag me dan toch af hoe dat dan gebeurd is.. Moet ik dan denken aan een overdosis, stikken in braaksel.. hartstilstand tijdens gebruik? Je hoeft geen antwoord te geven natuurlijk.

Denk dat veel mensen toch weinig rekening houden met vooral de laatste 2 risico's.
  donderdag 18 september 2008 @ 09:23:51 #225
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_61724415
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef 16meter het volgende:

[..]

Niet mijn zaken.. maar ik vraag me dan toch af hoe dat dan gebeurd is.. Moet ik dan denken aan een overdosis, stikken in braaksel.. hartstilstand tijdens gebruik? Je hoeft geen antwoord te geven natuurlijk.

Denk dat veel mensen toch weinig rekening houden met vooral de laatste 2 risico's.
Een een overdosis, en een een hartaanval, waarbij ik nog de tong van die persoon uit zn mond heb moeten houden omdat die die probeerde in te slikken.

Die hartaanval is later gebleken dat dat ook is gekomen van die zooi.

Iedereen moet gebruiken wat die wil, maar ik help je niet als er iets gebeurd.

Al helemaal niet als je stoer met een biertje in de ronde loopt, dan vraag je om problemen.
  donderdag 18 september 2008 @ 09:38:32 #226
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61724674
Heb nog nooit meer dan 1,5 pil per avond gehad. De eerste keer deed ik meteen een hele en ik wist niet wat me overkwam... Sindsdien begin ik altijd met een halve en zie wel wat de rest van de avond brengt.
Ik merk wel dat als ik eerst aan de sos ga dat het effect van de pil lang niet zo sterk aanwezig is. Tis daarom bijna altijd of/of. Nadeel wel van een hele avond op sos is dat ik op het laatst van die braak-neigingen krijg

Zoals op Loudness, had er 2 meegenomen. Anderhalf uur na binnenkomst ofzo zo'n driehoekje doorgebeten (yuk ) en later op de avond de andere helft weggeslikt. Die andere heb ik voor de helft weggeven Op een gegeven moment komt er iemand ... "ey, heb je nog?" ik zo "alleen nog maar een halve" - wilde niet meteen mn laatste kwijt zijn. Maar die wilde hij ook wel hebben, dus heb die doorgebeten op de plee en de rest aan hem gegeven.
Heb dat nu al een paar keer gedaan, sta ik lekker los te gaan komt er iemand op me af en ik ben dan in zo'n -bui dan ga ik niet moeilijk doen om 1 pilletje.

MDMA heb ik één keer gedaan, op NatureOne, maar dat ging een beetje te hard. Kreeg het van een maat in een flesje water. Dus ik dook zo'n bunker in maar van al dat dansen kreeg ik dus ook dorst, maar wat deed ik met mn stomme kop, ik leste mn dorst met hetzelfde flesje
Tis dat ik er niet echt zo'n behoefte naar heb, X & sos is prima genoeg.
Wat je vindt, ...
  donderdag 18 september 2008 @ 10:04:43 #227
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61725149
Is wel brute shit Jort, weet nog dat je toen plotsklaps niet meer naar de XX kwam daardoor.
Weet je toevallig of die OD's door 1 drug kwam of een combinatie van .... & .... (+ alcohol waarschijnlijk) ?
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef JortK het volgende:
Al helemaal niet als je stoer met een biertje in de ronde loopt, dan vraag je om problemen.
Dit snap ik niet helemaal...
Wat je vindt, ...
  donderdag 18 september 2008 @ 10:06:32 #228
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_61725191
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Da_Ripper het volgende:
Is wel brute shit Jort, weet nog dat je toen plotsklaps niet meer naar de XX kwam daardoor.
Weet je toevallig of die OD's door 1 drug kwam of een combinatie van .... & .... (+ alcohol waarschijnlijk) ?
Icm met alcohol was dat.
quote:
Dit snap ik niet helemaal...
Ik heb van hulpverleners gehoord dat wanneer het fout gaat men veel minder kan doen als er ook drank in het spel is, omdat heel veel van die medicijnen die ze hebben als het goed fout gaat niet met alcohol gebruikt mogen worden.
  donderdag 18 september 2008 @ 10:12:23 #229
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61725297
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef JortK het volgende:
Icm met alcohol was dat.
Alleen maar X + alcohol?
Als je niet te veel wil vertellen moet je het niet doen. Kwil niet graven in je prive-leven/ervaringen, ben gewoon heel benieuwd.
quote:
Ik heb van hulpverleners gehoord dat wanneer het fout gaat men veel minder kan doen als er ook drank in het spel is, omdat heel veel van die medicijnen die ze hebben als het goed fout gaat niet met alcohol gebruikt mogen worden.
Makes sense.
Wat je vindt, ...
pi_61725427
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef JortK het volgende:

[..]

Icm met alcohol was dat.
[..]

Weer wat geleerd...

Klote dat zulke dingen gebeuren.. denk dat de voorlichting ook wel wat beter kan/moet in Nederland. Zo'n zero tolerance beleid is wel stoer maar daar voorkom je geen ongelukken mee.

Nu gaat ik maar 's naar m'n solliciteritatiegesprek. Kijken of ze erin trappen.
  donderdag 18 september 2008 @ 10:24:47 #231
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_61725537
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:12 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Alleen maar X + alcohol?
Als je niet te veel wil vertellen moet je het niet doen. Kwil niet graven in je prive-leven/ervaringen, ben gewoon heel benieuwd.
Niet X, ander supplement zullen we maar zeggen.

Ik wil er best over praten, als als ik zie hoe die hele familie er aan toe is, dat is voor mij al alleen een reden om het niet meer te doen.
quote:
Makes sense.
Ik wist het eerst ook niet hoor
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:18 schreef 16meter het volgende:
Klote dat zulke dingen gebeuren.. denk dat de voorlichting ook wel wat beter kan/moet in Nederland. Zo'n zero tolerance beleid is wel stoer maar daar voorkom je geen ongelukken mee.
Beetje hypocriet, je hebt ook nog iets dat gezond verstand heet.

We moeten afleren niet alles maar te gooien op van 'meer voorlichting want ik weet het niet'.

Als je iets wilt weten ga je langs Unity op ieder feest waar je komt staan die, en anders naar je lokale GGD.
  donderdag 18 september 2008 @ 10:34:59 #232
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61725799
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:18 schreef 16meter het volgende:
Mwoh, op zich hebben we het hier niet zo heel verkeerd.
Behalve de grijze pakken in Hagga, doet men niet zo heel moeilijk en zijn er idd genoeg (officiele) kanalen voor hulp/info.
quote:
Nu gaat ik maar 's naar m'n solliciteritatiegesprek.
* kaarsje aansteekt,
Wat je vindt, ...
  donderdag 18 september 2008 @ 11:06:31 #233
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61726529
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef Sethje het volgende:
Ik sluit me aan bij onze moderator
x2. Risico van het vak he void .
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 18 september 2008 @ 15:31:22 #234
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_61732971
Alcohol is niet voor niets ook een hard drug.

Ongelukken met welke vorm van drugs dan ook komt 99% van de keren door onverantwoordelijk gedrag van de gebruiker. Andere hardrugs dan alcohol hebben een slechte naam, omdat er minder voorlichting over is.

Kunnen we hier wel gaan praten over eigen verstand, maar zo simpel ligt het niet. Na wat biertjes op kunnen mensen domme dingen. Dan zijn "snoepjes" als xtc niet het beste speelgoed om risico's mee te nemen.

Wanneer iemand echter weet dat hij/zij verder gezond is. En elk jaar met tussenpauze's van minimaal 2/3 maand met mate (dat is voor iedereen wat anders, ik heb altijd aan 1 nog zat gehad en dan neem ik hem in 2 keer) wat gebruikt kan er eigenlijk niet veel misgaan. Ook niet als er daarnaast nog wat pilsjes gedronken worden.

Zonder eerst een paar pilsjes ben ik uberhaupt te gespannen iets in te nemen.

Het lijkt mij trouwens sowieso gezonder om paar keer per jaar zoiets te doen, dan dat je 1 keer in de 2 weken jezelf dronken ligt te zuipen.

Samenvatting: Voorlichting helpt meer als zero-tolerance...Elke drug is er om je "plezier" te geven. Elke drug vormt een risico wanneer je er niet verantwoordelijk mee omgaat.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  donderdag 18 september 2008 @ 15:46:53 #235
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61733323
Wat is Like Thiz toch een fantastische plaat

Yaaaaaaaaa readddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy???

tatatatatatatatataaaaa :cheer:
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  donderdag 18 september 2008 @ 16:17:59 #236
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_61734168
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef Sethje het volgende:
Wat is Like Thiz toch een fantastische plaat

Yaaaaaaaaa readddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy???

tatatatatatatatataaaaa :cheer:
Seth, jij bent de man met de connecties kunnen we binnekort wat vinylreleases verwachten van Josh&Wesz?? Zoals bijv. Like thiz
  donderdag 18 september 2008 @ 16:19:49 #237
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61734219
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:17 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Seth, jij bent de man met de connecties kunnen we binnekort wat vinylreleases verwachten van Josh&Wesz?? Zoals bijv. Like thiz
Eerst House Muzik godverdomme ! Geweldige tracks, J&W zijn echt helden .
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 18 september 2008 @ 16:25:51 #238
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61734366
Er komt misschien wel een heel verassende vinyl aan
Mijn party reviews
  donderdag 18 september 2008 @ 16:33:00 #239
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_61734522
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef Sethje het volgende:
Er komt misschien wel een heel verassende vinyl aan
A1. Houze Musik
A2. Fucking Posers
B1. Alexes
B2. Like Thiz
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 18 september 2008 @ 16:41:51 #240
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_61734718
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef mstx het volgende:

[..]

A1. Houze Musik
A2. Fucking Posers
B1. Alexes
B2. Like Thiz

donderdag 18 september 2008 @ 17:16:33 #241
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61735414
WAAR DE NEUQ BLIJFT DIE EUFORISCHE TIJDTAFEL!!!!

Tzal wel niet zo heul veul uitmaken, niet dat je betijds moet aanlopen ... maar voorpret is ook pret
Ben trouwens nog nooit in de 013 geweest, iemand meer info over bijv geluid, grootte?.
Wat je vindt, ...
  donderdag 18 september 2008 @ 17:18:14 #242
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61735443
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
WAAR DE NEUQ BLIJFT DIE EUFORISCHE TIJDTAFEL!!!!

Tzal wel niet zo heul veul uitmaken, niet dat je betijds moet aanlopen ... maar voorpret is ook pret
Ben trouwens nog nooit in de 013 geweest, iemand meer info over bijv geluid, grootte?.
De tijdtafel is niet zo euforisch Al zal het toch wel een leuke avond worden.

Het geluid is vaak goed, zowel in de kleine als de grote zaal.

Het is niet te groot, lekker overzichtelijk, snel gehollpen aan de bar etc. 1 van de gezelligere locaties vind ik
Mijn party reviews
pi_61736243
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Silaz het volgende:
niet .
blijft er nog wel zo'n zaal daar dan of.. ?
dat wel, maar wordt house en dat soort ongein, hoorde ik van Stanley...
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef Sethje het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn omvang en mijn pretbek
as usual dacht ik zo
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef mstx het volgende:
Sethje is ook de enige met constant 2+ biertjes in z'n handen.
dat heeft hij altijd prima voor elkaar
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 18 september 2008 @ 18:38:27 #244
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61736957
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
... hoorde ik van Stanley...
kan die naam niet meer horen zonder de: "heb jij je camera aan of niet?"
Wat je vindt, ...
pi_61737048
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:38 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

hij vertelde mij dit ook op Decibel trouwens
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 18 september 2008 @ 18:46:15 #246
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_61737105
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:38 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

huejjeu die koamra oan ofniet???!1/
👾
pi_61737204
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:

[..]

hihi
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 18 september 2008 @ 18:52:12 #248
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61737258
quote:
Wat je vindt, ...
  donderdag 18 september 2008 @ 18:57:34 #249
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_61737400
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:52 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

👾
pi_61737472
quote:

[..]

lkkr nummertje ook.
maar er was dacht ik ook nog een filmpje. dan zat het in het liedje verwerkt.. Alphaverb was de dj dacht ik.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')