Freecell, dat is toch wat met die kinders he! Wij zetten hier een probleem neer en hopla, ze lossen het op

(helaas gebeurt het ook andersom, als in; kind slaapt goed door. BENG, je post het en het kind gooit het om

)
Ontopic, lastig, dat Leander zoveel vraagt om drinken. Ik weet dat ook nog wel, ik was wel redelijk van het schemavoeden, maar soms liet ik dat ook los. En toen ineens was het goed, zat meneer zelf in een ritme. Waarom? Geen idee, maar hij was er aan toe denk ik.
Wat betreft de productie, dat lijkt me ook echt heel lastig. Je kindje is vanuit de baarmoeder gewend 24/7 te kunnen drinken en 'moet' nu ineens wennen aan de pauzes die door moeder/vader/kraamhulp ed. worden ingelast. Dat kost uiteraard moeite en 'strijd', van even drinken worden ze moe, dan slapen ze maar hebben ietsje later weer honger omdat ze maar weinig dronken= weinig vraag= minder aanbod.
Ik moet zeggen dat ondanks het redelijk aanhouden van tijden we nooit prodcutieproblemen hadden, gelukkig. Want alles loslaten is ook lastig voor moeders, ik weet niet of ik het los had kunnen laten.
Wat ik wil zeggen met deze post weet ik niet, maar het is voor bijna elke moeder even zoeken. Hoe, wanneer, hoe laat, hoeveel etc.