Een stevige wandeling op een mooie wintermorgen, en een kop soep bijquote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef JAM het volgende:
M'n vrouw stond er toentertijd een bezoek te brengen. Als ik niet als het brave hondje wat ik ben achter haar aangewaggeld was, dan had ik zowaar - en nu komt het - pikstraf - gekregen..
Nope, "coming of age". Het volgt de hoofdpersoon van zijn veertiende verjaardag tot een jaar of veertig. Deel 1 is zijn puberteit. Soort fictieve biografie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:30 schreef Frollo het volgende:
Sweeet, wonderer! Waar gaat het over? Ik zag dat je het in een ander topic over een trilogie had, dus ik waag een gokje: fantasy?
.
Ik ken het gevoel. Als ik lees dat iemand debuteert bij prometheus en een goeie recensie krijgt in VN, dan ben ik ook jaloersquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:20 schreef JAM het volgende:
[ afbeelding ].
Van harte gefeliciteerd, uiteraard met diepe en oprechte gevoelens van jaloezie. Grmbl..
't Verschil. Boekhandel annex uitgever: www.verschil.bequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef JAM het volgende:
Bij welke uitgeverij zit je eigenlijk?
Je bent van harte uitgenodigdquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef Frollo het volgende:
Hey cool, de presentatie is in de Villa? Da's om de hoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |