ervoor is dan ook wel zielig, meteen naar een pensionquote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan een pup nemen, ik hoop na onze vakantie (oktober)!!!
Frans is ook verplicht hè?quote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef Burdie het volgende:
CL, is dit iets voor jou toevallig?
https://extranet.tempo-team.nl/jobboard/JobDetailsDisplayAction.do?locale=nl&activeApplicationId=JOBBOARDING¤tMenuId=EMPLOYEE.JOBBOARDING&jobID=83752&saucid=MY01
Pension? Wat is er mis met een ouderwetse boom?quote:Op maandag 15 september 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
ervoor is dan ook wel zielig, meteen naar een pension
Dan adopteert ze een Frans.quote:
Excellent verbal and written communications killsquote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Pension? Wat is er mis met een ouderwetse boom?
Nee, de studieschuld valt reuze meequote:Op maandag 15 september 2008 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je al een torenhoge schuld?Bij je ouders blijven wonen is iig financieel verstandig.
Wel goedkoper iddquote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekkere tekstquote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef Burdie het volgende:
CL, is dit iets voor jou toevallig?
https://extranet.tempo-team.nl/jobboard/JobDetailsDisplayAction.do?locale=nl&activeApplicationId=JOBBOARDING¤tMenuId=EMPLOYEE.JOBBOARDING&jobID=83752&saucid=MY01
Je gaat je katten ook in de sloot verzuipen?quote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je dat kan missen zou ik dat vooral doen. Nou ja, zolang je maar geen 200 euro per maand hoeft af te lossen is het nog te overzien.quote:Op maandag 15 september 2008 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de studieschuld valt reuze mee. Zit eraan te denken om het alvast beetje bij beetje af te lossen.
Oh mijn god waar begin je aanquote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan een pup nemen, ik hoop na onze vakantie (oktober)!!!
Aan een lief pupjequote:Op maandag 15 september 2008 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh mijn god waar begin je aan.
Schoonouders kan ookquote:Op maandag 15 september 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
ervoor is dan ook wel zielig, meteen naar een pension
Wat voor een?quote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aan een lief pupje!
Willen we al een hele tijd.
Hoe gaat het met die hond?quote:Op maandag 15 september 2008 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hem knuffelen.
Ik kan m'n eigen hond wel opzoeken maar ik ben blij dat die slaapt.
Weer een beetje opgekrabbeld na die TIA in mei, maar nog zo dement als een deurquote:
Zieligquote:Op maandag 15 september 2008 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer een beetje opgekrabbeld na die TIA in mei, maar nog zo dement als een deur.
Heb vorige week wel ruim een uur met 'r gewandeld en het buurmeisje is gisteren ook ruim een uur met 'r weggeweest, dis lichamelijk gaat het wel goed met 'r. Maar the lights are on but there's no one home, zeg maar.
Klinkt als weekend.quote:Op maandag 15 september 2008 13:22 schreef CherryLips het volgende:
The lights are on but there's no one home, zeg maar.
Wat een dag, wat een dag...quote:Op maandag 15 september 2008 13:43 schreef Pheno het volgende:
Upd: ECB grijpt in met 36 miljard euro
Chaos
Wall street gaat toch zo openquote:
And so it begins... The board is set, the pieces are moving...quote:Op maandag 15 september 2008 13:43 schreef Pheno het volgende:
Upd: ECB grijpt in met 36 miljard euro
Chaos
De sneeuwbal is al lang van de top van de berg afgerold hoor, je stond alleen te ver van de top af om hem duidelijk te kunnen zien, hij komt nu snel dichterbij en wordt groter en groter...quote:Op maandag 15 september 2008 13:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
And so it begins... The board is set, the pieces are moving...
Ik vraag me af hoe erg alles naar de klote gaat als de boel straks klapt.quote:Op maandag 15 september 2008 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
De sneeuwbal is al lang van de top van de berg afgerold hoor, je stond alleen te ver van de top af om hem duidelijk te kunnen zien, hij komt nu snel dichterbij en wordt groter en groter...
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op maandag 15 september 2008 13:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe erg alles naar de klote gaat als de boel straks klapt.
quote:Op maandag 15 september 2008 13:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
And so it begins... The board is set, the pieces are moving...
Nieuw Zeelandquote:
Doorgeven van hypotheken aan de schuldeisers is okay.quote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef webspider het volgende:
Bij faillissement van je bank wordt je hypotheek toch kwijtgescholden?.
Lang leve het werken bij een grote financial die toch al onder druk staat.quote:Op maandag 15 september 2008 13:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe erg alles naar de klote gaat als de boel straks klapt.
Toch voelt het wel enigzins veilig dat ik mn hypotheek bij de meest stabiele minst onstabiele bank van het land heb.quote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef webspider het volgende:
Bij faillissement van je bank wordt je hypotheek toch kwijtgescholden?.
OUD SC?quote:Op maandag 15 september 2008 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch voelt het wel enigzins veilig dat ik mn hypotheek bij de meest stabiele minst onstabiele bank van het land heb.
En om de stabiliteit te bevorderen werd het wijs geacht om een partij over te nemen die zo groot is, dat niemand eigenlijk weet wat zo'n overname eigenlijk inhoudt.quote:Op maandag 15 september 2008 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch voelt het wel enigzins veilig dat ik mn hypotheek bij de meest stabiele minst onstabiele bank van het land heb.
whehehequote:
Ik heb het over de Rabobank hè?quote:Op maandag 15 september 2008 14:15 schreef webspider het volgende:
[..]
En om de stabiliteit te bevorderen werd het wijs geacht om een partij over te nemen die zo groot is, dat niemand eigenlijk weet wat zo'n overname eigenlijk inhoudt.
En het dan raar vinden dat dit de prestaties van beide takken niet bevordert ....
quote:
Lidmaatschap OUDquote:
Goed gedaan?quote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Q. het volgende:
60.000 posts.
Jeetje, zoveel heb ik er niet eens als je mijn beide accounts bij elkaar opteltquote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Q. het volgende:
60.000 posts.
Goed bezig. Hoeveel jaar zit je nu al achter het scherm?quote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Q. het volgende:
60.000 posts.
En hoeveel bier had hij ipv typen kunnen drinken?quote:Op maandag 15 september 2008 14:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoeveel jaar zit je nu al achter het scherm?
Hehe, ik zit er 5 van 5000 afquote:
Genoeg om er in totaal 3x zoveel te hebben.quote:Op maandag 15 september 2008 14:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoeveel jaar zit je nu al achter het scherm?
Toch zonde qua levensjaren.quote:Op maandag 15 september 2008 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg om er in totaal 3x zoveel te hebben.!
Als ik mijn beide accounts bij elkaar optel....quote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jeetje, zoveel heb ik er niet eens als je mijn beide accounts bij elkaar optelt!
Op zich wel hè? Nou ja, tegenwoordig compenseer ik dat weer aardig met 'leven'.quote:
HUUUUUquote:Op maandag 15 september 2008 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Op zich wel hè? Nou ja, tegenwoordig compenseer ik dat weer aardig met 'leven'.
Ik ben bijna op de helftquote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jeetje, zoveel heb ik er niet eens als je mijn beide accounts bij elkaar optelt!
Tong80 heeft het hoogste gemiddelde aantal posts per dag, namelijk 112.quote:Op maandag 15 september 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hoeveel bier had hij ipv typen kunnen drinken?
180.000quote:Op maandag 15 september 2008 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik mijn beide accounts bij elkaar optel....
*stilquote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tong80 heeft het hoogste gemiddelde aantal posts per dag, namelijk 112.
Een dag heeft effectief 24-8=16 uur om te posten (je moet 8 uur slapen).
Dat zijn 16x60=960 uur om 112 posts in te maken.
Dit betekent dat er elke 8 minuten een post geplaatst kan worden.
60.000 posts x 8 minuten = 480.000 minuten, wat gelijk is aan 8.000 uur, oftewel 500 dagen (van 16 uur, er moet nog altijd geslapen worden).
Goed, ik heb meer dan eens met Q in de kroeg gezeten, gemiddeld dronken we dan altijd 2 biertjes per uur. Dit betekent dat Q in de tijd dat hij op fok gepost heeft, 16.000 biertjes a 0,25l, oftewel 4.000 liter bier had kunnen drinken.
Een biertje kost tegenwoordig 2 euro, dus het rondhangen op fok heeft hem 32.000 euro aan bier bespaard. Dat is nog eens een effectieve baan!!!
Overigens geldt bovenstaande alleen als Q net zo actief had gepost als Tong80. Aangezien dit niet het geval is, gaat het bespaarde geld natuurlijk omhoog.quote:
En hij heeft ervoor nog 120k gemaakt. De besparing is immens. ZO'n fokabo is dan een schijntje.quote:Op maandag 15 september 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Overigens geldt bovenstaande alleen als Q net zo actief had gepost als Tong80. Aangezien dit niet het geval is, gaat het bespaarde geld natuurlijk omhoog..
Ja?quote:Op maandag 15 september 2008 14:50 schreef JortK het volgende:
Ph?
Wow wat een verhaal en een berekeningquote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tong80 heeft het hoogste gemiddelde aantal posts per dag, namelijk 112.
Een dag heeft effectief 24-8=16 uur om te posten (je moet 8 uur slapen).
Dat zijn 16x60=960 uur om 112 posts in te maken.
Dit betekent dat er elke 8 minuten een post geplaatst kan worden.
60.000 posts x 8 minuten = 480.000 minuten, wat gelijk is aan 8.000 uur, oftewel 500 dagen (van 16 uur, er moet nog altijd geslapen worden).
Goed, ik heb meer dan eens met Q in de kroeg gezeten, gemiddeld dronken we dan altijd 2 biertjes per uur. Dit betekent dat Q in de tijd dat hij op fok gepost heeft, 16.000 biertjes a 0,25l, oftewel 4.000 liter bier had kunnen drinken.
Een biertje kost tegenwoordig 2 euro, dus het rondhangen op fok heeft hem 32.000 euro aan bier bespaard. Dat is nog eens een effectieve baan!!!
Op fok rondhangen verdient dus nog beter dan werken bij Fortisquote:Op maandag 15 september 2008 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hij heeft ervoor nog 120k gemaakt. De besparing is immens. ZO'n fokabo is dan een schijntje.
Met de berekening zal hij dat nu wel overwegen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op fok rondhangen verdient dus nog beter dan werken bij Fortis! Ik snap niet dat hij niet allang heeft besloten om voortaan thuis te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |